וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמיץ וג'ונס לא יגיעו עם שאלקה לישראל

המגן והקשר פצועים ולא ישחקו נגד הפועל ת"א בשלישי. פליקס מגאת הצהיר: "משחק הליגה נגד סט. פאולי חשוב יותר"

הפסד ביתי 1:0 ללברקוזן אתמול (שבת), שלח את שאלקה 04 לעוד ימים קשים של הרהורים על עיתות משבר ומאבקי תחתית. ערב המשחק החשוב הצהיר המאמן פליקס מגאת ש"נגמרו התירוצים, לא אקבל יותר הסברים על כך שחלק מהשחקנים עדיין מסתגלים לקבוצה", אבל הקבוצה שלו החמיצה מספר פעמים וההפסד השישי שלה העונה השאיר אותה מתחת לקו האדום, עם שש נקודות בלבד ב-10 המחזורים הראשונים.

ביום שלישי תשחק סגנית האלופה הגרמנית נגד הפועל תל אביב וניצחון יקרב אותה מאוד לשמינית הגמר, אבל הראש של המאמן נמצא במקום אחר: "יש לנו שחקנים שרגילים למאבקי צמרת ומתקשים להתמודד עם המצב. משחק הליגה נגד סט. פאולי ביום שישי חשוב יותר מהמשחק נגד הפועל תל אביב".

על המשחק עצמו הוסיף מגאת: "ההפסד מר. שיחקנו טוב ונראנו טוב, אבל לא היינו חזקים מספיק. אנחנו לא יכולים להתייאש אחרי שאנחנו סופגים. עכשיו חייבים לברוח מהתחתית מהר ואנחנו צריכים ניצחונות, כי תוצאות תיקו לא יהיו טובות מספיק".

ראול, שכבש צמד במשחק הקודם נגד האדומים, הוסיף: "קשה לנו לכבוש, יש אצלנו פחד. אנחנו חווים פתיחת עונה רעה מאוד. יש לנו שחקנים טובים ומאמן טוב, אבל אנחנו פשוט לא מבקיעים מספיק".

שאלקה תגיע לישראל ללא המגן השמאלי לוקאס שמיץ והקשר ג'רמיין ג'ונס הפצועים, כך אישרו במועדון. שמיץ נפצע במהלך ההפסד 1:0 ללברקוזן והוחלף במחצית ואילו ג'ונס נפצע בקרסולו במהלך משחק הגביע בשבוע שעבר והחמיץ את המשחק בשבת. גם הסיני האו ז'ונמין והצעירים אלכסנדר באומיוהאן וניקולאס פלסטאן לא יגיעו עם הקבוצה לישראל.

עדכון ראשון: 31/10 9:36

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully