וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "אנחנו עושים את העבודה בשקט"

כוכב ברצלונה שלח עקיצה למוריניו. מנזאנו: "בארסה וריאל סימנו את הטריטוריה שלהן". בריאל מאושרים מהתצוגה של בנזמה

שתי הגדולות של הליגה הספרדית ממשיכות לספק בגאון את הטון בליגה, כאשר אמש (שבת) שתיהן קצרו עוד ניצחון לרזומה, במסגרת המחזור התשיעי. זה התחיל עם הניצחון והחזרה מפיגור של ריאל מדריד, שגברה על הרקולס 1:3 בחוץ. אותה הרקולס היא זו שהדהימה את בארסה בקאמפ נואו בתחילת העונה. במשחק השני סיפקה אלופת ספרד קונצרט נוסף מול קבוצה שבשנים האחרונות יודעת רק להתפרס בפניה, כאשר הביסה והיכתה אותה ללא רחם 0:5.

לאונל מסי לא אהב את הדיבורים סביב דויד וייה לאחרונה, בעיקר לא מכיוונו של ז'וזה מוריניו, מאמן ריאל מדריד. הביקורות על החחוץ גברו קצת לאחרונה לאחר שזה לא הבקיע מספיק - הדבר לשמו הגיע לבארסה - אבל אמש הוא כבש צמד מרהיב ביופיו.

"אני לא רוצה להזכיר את המילים שמוריניו אמר על וייה", הגן על החלוץ הספרדי חברו לקבוצה, לאונל מסי, "ואין טעם בכך. אני לא מייחס חשיבות למה שהוא אומר. הוא מנסה לסנוט בנו. אנחנו עושים את העבודה שלנו בשקט", והוסיף לגבי המשחק: "אנחנו עובדים ומשחקים בדיוק כמו בשנים עברו, אנחנו יותר מאוחדים מתמיד". וייה עצמו הוסיף: "אני לא מוטרד ממוריניו. אנחנו עושים את העבודה שלנו, אני מאושר מכך שגווארדיולה בטח בי לאורך כך הדרך".

אגב מסי, הרי שהצמד הנוסף של הגאון הארגנטינאי העלה את מאזנו ל-14 שערים (7 בליגה) בכל המסגרות העונה, זאת למרות שהוא החסיר כשבועיים מהעונה עקב פציעה. מסי קרוב להגיע לשערו ה-100 במדי בארסה, כאשר אחרי אמש הוא כבר עם 95 כיבושים ב-151 משחקים. בדרך הוא עוד צריך לעקוף את מרטין (97), אטו (108), קובאלה (131) וסזאר (195), כדי להיות מלך השערים של בארסה בכל הזמנים.

פפ גווארדיולה לא סבר בעבר ובוודאי שלא כעת שהקבוצה שלו נמצאת במשבר מסוים. "לא היינו צריכים להוכיח לאף אחד דבר", אמר. "מלבד ההפסד להרקולס בפתיחת העונה, תמיד שיחקנו טוב. האווירה בקבוצה תמיד חיובית".

מאמן סביליה גרגוריו מזנאנו יודע מיהן השליטות הבלעדיות של הכדורגל הספרדי: "אנחנו רק במחזור התשיעי, אבל הן כבר סימנו את הטריטוריה שלהן. אנחנו מצידנו יכולים להוביל את שאר הליגה". לגבו המשחק אמר: "לשחק ב-11 נגד ברצלונה זה קשה, לא כל שכן ב-10 שחקנים החל מסיומה של המחצית הראשונה".

רונאלדו משבח בגדול את מוריניו

ארבעה ימים לאחר שלא אהב את ההופעה שלו במסגרת משחק הגביע והוציא אותו, ז'וזה מוריניו מפרגן בגדול לחלוץ הצרפתי של ריאל מדריד קארים בנזמה, לאחר הניצחון 1:3 על הרקולס המפתיעה.

הצרפתי היה רע במשחק הגביע, אבל אמש הוא נכנס כמחליף, במקומו של הבלם פפה בחילוף גאוני של מוריניו, וסחף את ריאל לניצחון. כריסטיאנו רונאלדו כבש את שני השערים האחרונים, שהחלו ממהלך וממסירה של בנזמה.

"הוא שיחק מצוין ובנה לנו מצבים לשערים", שיבח הפורטוגלי את שחקנו. "הוא אמנם לא הבקיע אבל החילוף שלו שינה את הדינמיות, הביטחון והמוראל של הקבוצה".

בנזמה עצמו נראה מחויך מאוד בסיום משחק הניצחון: "אם אני אחזור לכושר, זה יהיה טוב בשבילי ובשביל הקבוצה. עכשיו אני מקווה שתוכלו לראות את קארים הישן והטוב".

מי שחלק מחמאות למאמן הוא כריסטיאנו רונאלדו. הפנומן הפורטוגלי לא מפסיק לכבוש והוא כבר עם 12 שערי ליגה, מוליך בגאון את טבלת המבקיעים של הליגה הספרדית ולא רואה ממטר את מסי, עם שבעה.

"המאמן הציב אותנו בצורה מופתית ועשה סדר על המגרש כמו שצריך", אמר רונאלדו, שגם יודע להעריך משחק טקטי". רונאלדו אמר על בנזמה: "אני מאוד שמח על המשחק שהוא הציג. החזרה שלו לכושר טוב חשובה מאוד בשביל ריאל מדריד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully