וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

20 נקודות לכספי בניצחון סקרמנטו על קליבלנד

הישראלי פתח בחמישייה וצלף משלוש (6 מ-7) כדי להוביל, עם טייריק אוונס (21) את קבוצתו לניצחון 104:107 על הקאבס

שלושה ימים לאחר שהוא וקבוצתו פתחו את מסע משחקי החוץ הראשון שלהם בליגה, עלו הלילה (בין שבת לראשון) עמרי כספי והקינגס למשחק החוץ השלישי של הקבוצה, הפעם בקליבלנד נגד הקאבס, ובניגוד להפסד במשחק החוץ לנטס, החבורה הסגולה של פול ווסטפאל קצרה ניצחון ליגה מרשים 104:107 לאחר שהצליחה לשוב מפיגור דו ספרתי.

כספי שוב פתח בחמישייה והיה מצוין. הוא שיחק בסך הכל 41:54 דקות, הכי הרבה מבין חברי קבוצתו, וקלע 20 נקודות. כספי חווה ערב נהדר מהשלוש כשתפר לא פחות מ-6 שלשות (שמהוות שיא קריירה) מתוך 7 ניסיונות. הוא אף הוסיף 1 מ-3 ל-2, ו-0 מ-2 מהקו (בזמן לא טוב). הפורוורד הישראלי קטף 4 ריבאונדים, מסר אסיסט אחד וחטף 2 כדורים.

הקאבס, בעידן פוסט לברון ג'יימס, פתחו טוב את המשחק וקלעו בשני הרבעים הראשונים 34 ו-33 נקודות בהתאמה. הקינגס לא הצליחו לעמוד בקצב של הקבוצה מאוהיו, שאירחה את המשחק בקוויקן לואנס ארינה, ונקלעה לפיגור עם סיומה של המחצית הראשונה. הקאבס כבר הובילו ב-16 נקודות יתרון במהלך המשחק , אבל כספי וטייריק אוונס, שהיה מצוין אף הוא והוביל את המלכים עם 21 נקודות ו-7 ריבאונדים דאגו להפוך את התוצאה.

לקראת הסיום הקאבלירס החלו לצמצם את הפער, כאשר 6.6 שניות לסיום הזמן החוקי, כספי נשלח אל הקו במצב של 103:106 לקבוצתו. הישראלי יכול היה לגמור את המשחק אולם הוא החטיא את שתי הזריקות, הקאבס עוד צמצמו בנקודה, אבל לא יותר מכך והקינגס קוצרים ניצחון חוץ שני העונה.

מלבד שני הסקוררים, עוד הוסיפו לקינגס: קארל לאנדרי תרם 17 נקודות, דימרקוס קאזינס בערב טוב של 14 נקודות ו-10 ריבאונדים, בנו אודריך 12 ו-11 אסיסטים. את הקאבס הוליכו ראמון ססיונס עם 21 נקודות ודניאל גיבסון עם 20 נקודות ו-7 אסיסטים, ג'יי ג'יי היקסון 15, ג'ואי גרהאם 13.

השבוע הקרוב יפגיש את הקיינגס עם טורונטו ראפטורס ביום שני, כאשר יומיים לאחר מכן כספי וחבריו יפגשו את קובי בריאנט והאלופה, לוס אנג'לס לייקרס.

כספי: "המאמן רצה שיפור במשחק ההגנה שלי אשתקד"

עמרי כספי התייחס לאמון שנותן בו המאמן פול ווסטפאל, ואמר: "עבדתי במהלך הקיץ הרבה מאוד על המשחק שלי. השתפרתי לאין ערוך. אני חושב שיש לי כעת הרבה יותר ביטחון ואני שמח מכך שהמאמן בטוח בי".

על העצירות בהגנה שביצע, אמר הפורוורד הישראלי: "אני יודע שזה מה שהמאמן מצפה ממני לעשות. דיברנו הרבה על משחק ההגנה שלי בשנה שעברה, הוא רצה שאני אשתפר בו. המפתח להגנה שלי זה להרים את הידיים כל המשחק, לעזור ב'וויק סייד' ולעזור לחברי לקבוצה".

"הייתי אומר שזה היה מסע משחקים לא רע עבורנו", אמר בסיום הניצחון מאמן הקבוצה ווסטפאל. "הייתה לנו תצוגה טובה מאוד מכל מי ששיחק. השחקנים ביצעו את המטלות שלהם בצורה טובה מאוד והם צריכים לקבל את המחמאות על כך. עכשיו אנחנו חוזרים הביתה, וננסה לבנות על מה שהתחלנו במסע החוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully