וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמיר: "ברור שההרגשה לא טובה"

30.10.2010 / 22:22

מאמן בני השרון לא אהב את איבוד ההפרש מול חולון. פרנקו: "גאה בשחקנים שלי, יש לנו מה למכור מול כל קבוצה"

על הנייר, המשחק הערב (שבת) בין בני השרון להפועל חולון היה אמור להיות חד צדדי. אחרי הכל, קבוצתו של דן שמיר נראתה מצויין בפתיחת העונה שלה, ניצחה את כל המשחקים שלה, בעוד יריבתה לא הצליחה למצוא ולו ניצחון אחד. אלא שרוח קרב נהדרת שהציגו שחקני חולון ברבע האחרון החזירו אותם כל הדרך מפיגור 15, היישר אל עמדת ניצחון, בו היו גם זוכים אלמלא חוסר ריכוז בסיום. זה נגמר 79:80 לבני השרון, ששומרת על המאזן המושלם, אך שמיר ושחקניו יודעים שמול כמעט כל קבוצה אחרת, זה לא היה מספיק.

"משחקים צמודים מוכרעים על ידי מהלכים בודדים של שחקנים, ואצלנו כמה שחקנים עשו מהלכים שמנצחים משחק", אמר מאמן בני השרון, דן שמיר, בסיום. "אם זה ארז כץ עם מסירה מצוינת, דן גרונפלד שקלע מהעונשין, ושרון ששון וכץ בחטיפת הכדור ממורן רוט בסיום". על המשחק עצמו אמר המאמן: "זה ברור שההרגשה לא טובה, למרות שאני שמח על הניצחון. קשה לשים את האצבע על למה לא שיחקנו לא טוב. היו לנו המון שחקנים שלא התאמנו, היה לנו חצי ראשון טוב, אבל בחצי השני צריך ללכת ולראות מה אנחנו צריכים לעשות יותר טוב. צריך לתת קרדיט לחולון, הם באו מוכנים ועשו דברים יפים".

כוכב בני השרון היה, כמעט כמו תמיד, לי ניילון, שגם לא נראה מרוצה במיוחד בסיום. "חולון שיחקה טובה, הם חזרו ברבע הרביעי ולקחו את היתרון. כבר היינו רגועים וחשבנו שהניצחון שלנו ואני שמח שבסופו של דבר השגנו את אותו". ניילון החמיא לחבריו לקבוצה, ואמר: "שרון ששון חזר ואיתו הספסל שלנו עמוק יותר. אני אוהב לשחק תחת לחץ ובשביל רגעים כאלה אני משחק כדורסל. לא שיחקנו טוב, אבל הנחמה היחידה היא שניצחנו".

מנגד, דני פרנקו שוב נאלץ להסביר את הסיבות להפסד, בדיוק כפי שעשה בשבועות האחרונים. "אני לא מתרגש מהמשחק הזה, ולא מחפש סיבות להפסד. לא אהבתי איך שנראינו בשבוע שעבר, אבל הייתי די שקול בסוף המשחק וגם לאורך השבוע, ואני לא מתרגש ממה שהיה פה על המגרש. אני גאה באיך שהשחקנים נראו. יש לנו הרבה שחקנים ששיחקו כמעט 40 דקות, וכשנשארים עם כולם עד הסוף אז יש לנו מה למכור מול כל קבוצה בליגה. פוטנציאל יש לנו, אבל יהיו יותר משחקים שיגמרו לנו השחקנים".

המאמן המשיך ואמר: "השחקנים הראו מלחמה, אבל לא מעניין אותי היום, מעניין אותי לאורך זמן. ממשחק אחד לא הופכים לקבוצה גדולה. הליגה הזאת היא מרתון". קאסיב פאוול, שנתן סוף סוף הופעה כפי שמצפים ממנו היה מאוכזב מאוד בסיום: "זה קשה להפסיד משחקים צמודים כאלה. אנחנו מרגישים שאנחנו יכולנו לעשות יותר טוב במהלכים הקובעים. אנחנו צריכים להשתפר ולבוא למשחק הבא כדי לנצח. באנו ושיחקנו חזק כל המשחק, כל השחקנים ששיחקו היום השאירו את כל מה שיש להם על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully