וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי פ"ת גברה 0:2 על הפועל ר"ג

הקבוצה ממלאבס לא הייתה צריכה משחק גדול כדי לנצח בוינטר 0:2 משערים של דמארי (55) ובן חיים (58). ביבישקוב הורחק

דווקא אחרי שהצליחה למחוק את הנקודות שהורדו לה לפני פתיחת העונה הפועל רמת גן נבלמה, וגם הערב (שבת) היא לא הצליחה לחזור לעצמה אחרי שהפסידה למכבי פתח תקוה 2:0 במשחק שהתקיים בוינטר. מכבי פתח תקוה, שלא הייתה צריכה להתעלות לרמה גבוהה מדי, ניצלה את הניצחון כדי לטפס אל המקום השישי, בעוד שהאורדונים ממשיכים לנעול את הטבלה עם נקודה בודדת.

אחרי מחצית ראשונה ברמה נמוכה מאוד, עומר דמארי פתח את החגיגה של הקבוצה ממלאבס בדקה ה-55, ושער נוסף של טל בן חיים שהגיע כעבור שלוש דקות קבע את תוצאת המשחק. הצרות של רמת גן נמשכו 10 דקות לסיום, כשקרום ביבישקוב הורחק על ידי השופט משה בוחבוט.

מהלך המשחק

האורחים מפתח תקוה הגיעו להזדמנות מסוכנת כבר בדקה הראשונה של המשחק, כשעומר דמארי הרים כדור טוב לעומר גולן, שנגח מקרוב החוצה. בדקה ה-16 האורדונים הגיעו להזדמנות לא פחות מסוכנת כשפריצה של לירון דיאמנט המשיכה במסירה לגל לוי, שבעט מתוך הרחבה למשקוף.

למרות היכולת הפושרת שלה, מכבי פתח תקוה הצליחה לעלות ליתרון בדקה ה-55, כשעומר דמארי קיבל כדור בצד השמאלי של רחבת ה-16, חלף על פני ההגנה החדירה שמולו, ובעט לפינה הנגדית כדי לקבוע 0:1 לקבוצה ממלאבס. נראה שהשער הזה פירק את רמת גן, כי כעבור שלוש דקות בלבד היה זה טל בן חיים, שהגיע למצב של אחד על אחד מול איתי ארקין ולא פספס כדי להעלות את מכבי פתח תקוה ל-0:2. 10 דקות לסיום המשחק הפועל רמת גן התפרקה סופית, כשהחלוץ קרום ביבישקוב הורחק בגלל זלזול בשופט חיים בוחבוט, שתחילה הוציא לו כרטיס צהוב על עבירה.

הפועל רמת גן: איתי ארקין, חי בן לולו, אלין טופוזאקוב, יקיר שינה, קרלוס צ'קאנה, קלאודיו ריברו (עידן סרור, 63), תמיר פור, גל לוי (אופיר חיים, 75), לירון דיאמנט, דמיטאר טלקיסקי (אלי לוי, 84), קרום ביבישקוב.


מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ'; אורי אוזן, מוראד מגמאדוב, ג'ו ביזרה, קובי גנון; יוסי אופיר, סבסטיאן סנסוני (ניצן דמארי, 90), מיכאל זנדברג (נבוישה מרינקוביץ' 71), טל בן חיים; עומר גולן, עומר דמארי (דובב גבאי, 84).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully