וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלייסטרס ווזניאקי יתמודדו על התואר בדוחא

הבלגית המדורגת 4 בעולם חוותה תאונת דרכים לפני שגברה על סטוסור 6:7, 1:6. הדנית המדורגת 1 גברה על זבונרבה 5:7, 0:6

קים קלייסטרס וקרוליין ווזניאקי יתמודדו ביום ראשון בגמר טורניר המאסטרס לנשים בדוחא שבקטאר (סך פרסים 4.5 מיליון דולר). קלייסטרס, המדורגת רביעית בעולם, גברה הערב (שבת) בחצי הגמר על סמנתה סטוסור האוסטרלית 6:7, 1:6. הסיפור הגדול מאחורי המשחק הזה קרה דווקא כמה שעות לפניו, כשהרכב שהסיע את קלייסטרס היה מעורב בתאונת דרכים בדרך לאיצטדיון. קלייסטרס יצאה מהתאונה ללא פגע, ורכב ליווי נוסף הוזעק למקום כדי להסיע אותה למשחק.

על המגרש, קלייסטרס לא נראתה כמי שחוותה טראומה והציגה יכולת נהדרת בניצחון על יריבתה האוסטרלית, שדווקא פתחה את המשחק ביתרון 0:3. קלייסטרס השוותה וגררה את המערכה לשובר שוויון, בו היא השיגה מיני-ברייק בדרך ליתרון 3:5 וניצחון 3:7. במערכה השניה הבלגית כבר שלטה לגמרי.

קלייסטרס תתמודד על התואר נגד המדורגת 1 בעולם, קרוליין ווזניאקי הדנית, שגברה בחצי הגמר השני על ורה זבונרבה הרוסיה 5:7, 0:6. קלייסטרס ו-ווזניאקי התמודדו עד כה רק פעם אחת בסבב המקצועני, זה קרה בגמר אליפות ארצות הברית הפתוחה ב-2009 אז קלייסטרס ניצחה בשתי מערכות בדרך אל התואר.

בסבב הגברים, גמר טורניר וינה (על סך פרסים של 650 אלף יורו) יפגיש בין שני אוסטרים שהיו שותפים לניצחון נבחרת הדייויס בישראל בספטמבר. יורגן מלצר (1 בטורניר) גבר בחצי הגמר על ניקולס אלמגרו הספרדי 4:6, 4:6 והוא יתמודד על התואר נגד אנדראס היידר-מאורר המפתיע, שגבר על מיכאל ברר הגרמני 6:7, 7:6, 3:6.

בגמר טורניר סנט פטרסבורג שברוסיה (על סך פרסים של 663,750 דולר) יתמודדו בגמר מיכאיל יוז'ני המקומי (1 בטורניר) ומיכאיל קוקושקין מקזחסטן. יוז'ני גבר על בן ארצו דימיטרי טורסונוב 5:7, 6:4, 6:7 בעוד שקוקושקין ניצח את איליה מרצ'נקו האוקראיני 3:6, 4:6.

גמר טורניר מונפלייה בצרפת (על סך פרסים של 650 אלף יורו) יפגיש בין גאל מונפיס המקומי (3 בטורניר) לאיבן ליוביצ'יץ' הקרואטי. מונפיס גבר בדרבי מסקרן על ג'ו ווילפריד צונגה 6:7, 6:2, 4:6, בעוד שליוביצ'יץ' ניצח את אלברט מונטנייס הספרדי 3:6, 6:7. אגב, צונגה הסובל מפציעה רמז כי יתכן ולא יוכל להיות כשיר לגמר גביע דייויס שיפגיש בשבוע הבא בין צרפת לסרביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully