וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אליקנטה הדהימה את ריאל מדריד

הקבוצה מהתחתית ניצחה 67:78 ורשמה את ניצחון הבכורה שלה. אריס ודרוקר ניצחו ביוון, נימברוק הובסה באדריאטית

הפתעה ענקית נרשמה הערב (שבת) בספרד, כשריאל מדריד, הקבוצה הבלתי מנוצחת היחידה בליגה הספרדית אחרי 4 מחזורים, פגשה את אליקנטה, שהשיגה את ניצחון הבכורה שלה דווקא מול הענקית של מסינה 67:78. המארחים מתחתית הטבלה היו אלו שעלו טוב יותר למשחק, כשהם מפתיעים את ריאל, מוליכים לכל אורך המחצית הראשונה ויורדים ביתרון 5 במחצית. ריאל החלה להתעורר במחצית השניה וכבר צימקה לנקודה בלבד, 7 דקות לסיום, אבל פפה סו התחיל להתחמם, סטואיץ' הגדיל את היתרון, ואליקנטה עלתה ליתרון דו ספרתי מהמם, והנחילו הפסד בכורה לריאל. תומאס האורטל הוליך את קלעי אליקנטה עם 16 נקודות ו-4 אסיסטים, מריו סטואיץ' הוסיף 15. לריאל: קרלוס סוארז 16 ו-9 ריבאונדים.

אריס סלוניקי, קבוצתו של שרון דרוקר שהובסה במחזור הקודם על ידי פנאתינייקוס אחרי שעלתה ללא שחקניה היוונים (ששבתו, בשונה משחקניה היוונים של הענקית בירוק) התאוששה הערב כשהשיגה ניצחון חוץ ראשון העונה, 62:72 על פאנליניוס. קבוצתו של דרוקר תפסה פיקוד מוקדם והוליכה 14:20 בסיום הרבע הראשון, אבל המארחים חזרו למשחק וצימקו לנקודה בלבד במחצית. המשחק הצמוד נמשך גם במחצית השניה, כשהמארחים אף נוטלים את היתרון, 8 דקות לסיום, אבל שחקניו של דרוקר עמדו בלחץ, השיגה ריצה שפתחה עבורם יתרון דו ספרתי אותו לא איבדו עד לסיום.

לשני ישראלים אחרים הערב הזה הלך קצת פחות טוב, כשננו גינצבורג ואפיק ניסים נחלו תבוסה כואבת בליגה האדריאטית, כשקבוצתם נימברוק הובסה 77:55 על ידי קראקה, בבית. המארחים כלל לא הופיעו לרבע הראשון, קלעו רק 9 נקודות ואיפשרו לאורחים לטוס ליתרון 9:26. נימברוק התאוששה מעט ברבע השני וצימקה ל-8 לקראת הרבע האחרון, אלא שאז שוב נכבו שחקניו של גינצבורג, קראקה רצה ל-14:26 ברבע האחרון בדרך לניצחון הגדול. כריסטופר בוקר הוליך את קלעי קראקה עם 16 נקודות ו-9 ריבאונדים. לנימברוק: צ'סטר סימונס 14. אפיק ניסים שיחק 14 דקות וקלע 4 נקודות ביום נוראי (2 מ-11 מהשדה) ואיבד פעמיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully