וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה-סכנין 0:2. קשטן: "עוד נשתפר"

30.10.2010 / 21:00

הזהובים שבו לארח בשכונת התקווה ונהנו משערים של חסן אבו זייד (49) ושלו מנשה (69). קשטן: "רואים את מגמת השיפור"

לפני שלוש שנים, בזמן שזרוע באצטדיון בלומפילד, נדדה בני יהודה בחזרה לשכונת התקווה וגברה שם 0:3 על בני סכנין. הערב (שבת) התסריט חזר על עצמו כמעט במדויק כשהזהובים של דרור קשטן הסתפקו ב-0:2 על קבוצת התחתית המידרדרת של סלובודאן דראפיץ'. חסן אבו זייד (49) ושלו מנשה (69) כבשו וסידרו לדרור קשטן שבוע שקט. אחרי ההפסד בעכו והניצחון בגביע הטוטו, הקבוצה הלא יציבה של קשטן משיגה שלוש נקודות ועולה זמנית למקום התשיעי.

אחרי מחצית מאופסת, נכנס לפעולה האס הגדול של בני יהודה, פדרו גלבאן. בדקה ה-49 הוא בישל לחסן אבו זייד שכבש שער בכורה בבוגרים של בני יהודה וכעבור 20 דקות החל במהלך שהסתיים בבישול של פיני בלילי המשתפר לשלו מנשה. קשטן יקווה שהניצחון יוציא את בני יהודה לדרך חדשה לעבר צמרת הטבלה.

בסכנין אין כל חדש. גם אחרי חילופי המאמנים, הקבוצה לא מצליחה להתרומם ושקועה עמוק מתחת לקו האדום. כמו במשחק בטדי, הקבוצה של דראפיץ' מתקשה בצד ההתקפי, לא מייצרת מספיק מצבים ונראית כאחת המועמדות הבולטות להיאבק עד סוף העונה נגד הירידה.

מהלך המשחק

דקה 2: גלבאן הכניס עומק למנשה, שבעט חזק לרשת החיצונית.

דקה 7: גלבאן הגביה כדור חופשי, מנשה החליק עם הראש ומאיר כהן הדף לקרן.

דקה 10: איבשקביצ'יוס השתלט על כדור שנהדף מהגנת סכנין וירה מ-20 מטר מעל השער.

דקה 22: איינוגבה פספס הגבהה של חאמד גנאים, אך קאסום בעט משבעה מטר לשמיים.

דקה 35: מאטיץ' ניסה את כוחו בבעיטה מ-25 מטר, איינוגבה הדף לקרן.

דקה 49: גול! גלבאן קיבל כדור בקצה הרחבה שמסר כדור רוחב מצוין ואבו זייד ירה מנקודת ה-11 לחיבורים. 0:1 לבני יהודה.

דקה 69: גול! גלבאן שלח את בלילי לרחבה, זה העביר רוחב למנשה שירה פנימה מימין לשמאל. 0:2.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, חסן אבו זייד (אסי בלדוט, 85), שלו מנשה, פדרו גלבאן, פיני בלילי (משה ביטון, 69), איליה יברויאן (לירוי צעירי, 80).

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, לוהאב כיאל, יא יא פטי, טל חן, מהראן אבו ריא, דריאן מאטיץ', חאלד חלאיילה, נסטיה צ'ה, חאמד גנאים (יניב לוזון, 69), אחמד קאסום, עובדה זבידאת (לירן כהן, 52).

קשטן: "נשחק עוד יותר טוב"

מאמן בני יהודה, דרור קשטן, נשמע שבע רצון בסיום: "תמיד כיף לנצח ואלה שלוש נקודות חשובות, במיוחד אחרי האכזבה בשבוע שעבר בעכו. זה גם המשך ישיר ליכולת של הקבוצה משבוע שעבר. אמנם נגד עכו זה היה ל-65-70 דקות, אבל אני רואה שיפור וחושב שהניצחון הוא גם משהו שיקנה ביטחון לשחקנים. היה חשוב לנצח גם בשביל שנוכל להסתכל כלפי מעלה בטבלה. אנחנו במגמת השתפרות ואני בטוח שנשחק עוד יותר טוב. עכשיו חשוב לחבר כמה ניצחונות ברצף בכדי שהשיפור יהיה הלכה למעשה. השיפור מגיע מהעבודה הקשה של השחקנים. כפי שאתם רואים באימונים, השחקנים כאן עובדים ומראים את היכולת שלהם. כשהדברים באים לידי ביטוי במשחק, אז בהחלט רואים את מגמת השיפור בין בני יהודה שהייתה לזו שראיתם היום".

לקראת המשחק הבא בקרית שמונה אמר קשטן: "כל משחק עבורינו הוא אבן דרך. אנחנו בראשיתה של הליגה ועדיין לא סיימנו את הסיבוב הראשון. קרית שמונה היא קבוצה טובה, קבוצה ביתית מובהקת. לא יהיה משחק פשוט. עד היום, קרית שמונה הובילה את הטבלה ובהתאם לכך, ניערך ונתייחס. נעשה את ההכנות שלנו, נגיע לשם ביום שישי ונתייצב למשחק".

חסן אבו זייד חגג שער בכורה בבוגרים של בני יהודה: "אני שמח על השער ומתרגש כי זה שער בכורה בליגת העל. כיף גדול להבקיע במשחק כזה חשוב עבור הקבוצה. ידענו שיהיה משחק חשוב מאוד עבורנו, התאמנו טוב והתכוננו למשחק וגם הניצחון בגביע הטוטו נתן לנו ביטחון. היה חשוב לחזור למסלול הניצחונות אחרי ההפסד בעכו. אנחנו ממשיכים הלאה ומסתכלים על המשחק בקרית שמונה. זה יהיה משחק קשה, אבל דברים מתחילים להתחבר לנו בתקופה האחרונה. אני חושב שנוכל לחזור לחלק העליון של הטבלה. אנחנו מקווים להמשיך בדרך הנכונה על מנת שנשיג שוב את הכרטיס היקר לאירופה".

מאמן סכנין, סלובודאן דראפיץ', סיכם עוד משחק רע של קבוצתו: "משחק לא טוב שלנו וחבל כי בקתופה האחרונה נראינו יותר טוב. בשלושת המשחקים האחרונים לקחנו רק נקודה אחת. נהיה חייבים לנצח את המשחקים שיש לנו בבית. לא ציפיתי למשחק כזה רע, אבל לא צריך להיכנס להיסטריה או לעשות רעידות אדמה. יש לנו סגל קצר וקשה לנו לשחק שלושה משחקים בשבוע. נרים את הראש, נראה איפה צריך לשנות ונתחזק בינואר. עד ינואר נצטרך לעצור את כדור השלג על ידי עבודה קשה ולקחת נקודות איפה שאנחנו צריכים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully