וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "שמענו את כל מה שהיה לאורלנדו להגיד עלינו"

כוכב מיאמי הסביר את עודף המוטיבציה בניצחון המוחץ על המג'יק. ספולסטרה: "אחייב את שחקניי לעמוד בסטנדרט הזה"

קיץ שלם תהו חובבי ה-NBA עד כמה דומיננטית מיאמי מסוגלת להיות עם השילוב בין לברון ג'יימס, דווין וויד וכריס בוש, ואחרי שני משחקים מגומגמים בפתיחת העונה, קיבלנו הלילה (בין שישי לשבת) תשובה ראשונה, כשההיט השפילו את אורלנדו 70:96. לדבריו של קינג ג'יימס הוא הגיע לדרבי של פלורידה עם מוטיבציה מיוחדת בעקבות התבטאויותיהם הסקפטיות של דוויט הווארד וחבריו על יריבתם הקיץ.

"שמענו את כל מה שהיה לאורלנדו להגיד עלינו במהלך הפגרה", אמר לברון. "עכשיו אין לי הרגשה של סיפוק או הקלה, כי זו עונה ארוכה, אבל הם הבינו שאנחנו כאן לתקופה ארוכה. אנחנו יודעים שגם הם יהיו כאן, אבל השנה זו מיאמי שונה".

אריק ספולסטרה לא הסתיר את התלהבותו מההופעה של שחקניו ואמר: "עכשיו הם לא יכולים לסגת לאחור. הם הראו לי למה אנחנו מסוגלים הגנתית, ואני אחייב אותם לעמוד בסטנדרט הזה מבחינת השקעה מעכשיו". המאמן המפסיד, סטן ואן גנדי, ניסה להסביר מה השתבש לקבוצתו, שסיימה עם חמישה אסיסטים בלבד ו-4 מ-24 מחוץ לקשת. "ההגנה שלהם הייתה טובה מאוד, אבל אני חושב שזה גם קשור למשחק המסירות הנורא שלנו".

רונדו: "אנסה לשבור את השיא של קוזי"

מי שכמעט הצליח לגנוב ללהקה של מיאמי את ההצגה הוא רייג'ון רונדו, שרשם טריפל דאבל נדיר של 10 נקודות, 10 ריבאונדים ו-24 אסיסטים בניצחון של בוסטון 101:105 על ניו יורק.

רונדו, שהשווה את שיאו של איזיאה תומאס למספר אסיסטים בטריפל דאבל אך היה רחוק ארבע מסירות משיא המועדון של בוב קוזי לאסיסטים במשחק בודד, אמר: "השיא הזה מאוד משמעותי, אבל אני אנסה לשבור אותו. בסופו של דבר הכל תלוי בחברים שלי לקבוצה, כי אם הם לא היו קולעים האסיסטים לא היו נרשמים לזכותי".

קווין גארנט, שקלע 24 נקודות ב-12 מ-17 מהשדה, מתוכם שמונה הודות למסירות של הרכז התזזיתי, פירגן: "אם אתה לא מוכן לקבל את הכדור כל הזמן, אתה עוד יכול לקבל ממנו מסירה אל תוך הפרצוף. הוא רואה דברים שאנחנו לא רואים, והוא גורם לנו לראות אותם". פול פירס, שנהנה גם הוא מההצגה של רונדו עם 25 נקודות, הצטרף לברכות: "הוא עירב את כולם במשחק, אבל ממש את כולם, כולל מוכר הפופקורן בקהל, השדרים, את כולם. היה יפהפה לראות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully