וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסאנו בדרך החוצה מסמפדוריה

החלוץ המתוסבך התעמת עם נשיא המועדון ונזרק מהסגל לקראת המשחק מול צ'זנה. אינטר, מילאן ויובנטוס כבר מתעניינות

קצת לפני הקרב המסקרן בין מילאן ליובנטוס הערב (שבת) עוסקת התקשורת האיטלקית בנושא אחר לחלוטין. יומיים לאחר הדיווחים על מריבה קולנית בין אנטוניו קסאנו לנשיא סמפדוריה, ריקרדו גארונה, הוציאה הקבוצה מגנואה הודעה חריפה כנגד השחקן, שהובילה להערכות שהוא נמצא בדרכו החוצה מהמועדון.

הפרשה התורנית של קסאנו החלה כשהחלוץ נעדר מטקס חלוקת פרסים שנערך ביום שלישי האחרון בנוכחותו של גארונה. הנשיא זעם ודרש מקסאנו להתנצל פומבית, והוא בתגובה תקף אותו במילים חריפות. בניסיון להרגיע את הרוחות בימים שחלפו קסאנו הסכים להתנצל, אך גארונה ראה בכך צעד מאוחר מדי.

"בתגובה לתקרית שאירעה בין אנטוניו לנשיא המועדון השבוע", נכתב בהודעת הקבוצה. "במהלכה התבטא החלוץ בעלבון ובתקיפות כלפי הנשיא, המועדון ביקש לפתוח בתהליכי ענישה משמעתית כלפיו".

בהמשך לכך נזרק קסאנו מהסגל לקראת המשחק מול צ'זנה ביום ראשון, ובאיטליה כבר מדווחים שאינטר, מילאן ויובנטוס מעוניינות לקלוט אותו במידה ואכן ישוחרר.

סוכנו של קסאנו, ג'וזפה בוזו, ניסה להסביר את התנהגותו ואמר: "הוא ימשיך להופיע לאימונים גם אם יורו לו לא להגיע. באותו ערב אנטוניו בחר להישאר לצד אשתו ההרה קרוליין והעניינים לובנו מאוחר יותר עם גארונה, אני לא יודע למה אחר כך הם דרשו התנצלות נוספת בכתב. עכשיו קשה לי להאמין שהעניינים יוכלו להיפתר בינו לבין המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully