וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי עלה בחמישייה וקלע 7 נק' בהפסד לניו ג'רזי

הישראלי של הקינגס נקלע ליום רע עם 2 מ-9 מהשדה ב-20 דקות. ווסטפאל: "השיפור שלו בהגנה הפך אותו לשחקן חמישייה"

עמרי כספי פתח הלילה (בין שישי לשבת) לראשונה העונה בחמישייה של סקרמנטו, אך מעבר לכך לא הפורוורד הישראלי יעדיף לשכוח את משחקו השני בעונתו השנייה ב-NBA, שהסתיים בהפסד 106:100 בניו ג'רזי. כספי, שעזר לקינגס לנצח במשחקם הראשון כשקם מהספסל ותרם עשר נקודות חשובות, עלה הפעם בחמישייה במקומו של דונטה גרין שלא היה כשיר לחלוטין, אך נקלע למשחק חלש אותו סיים עם 7 נקודות ב-2 מ-9 מהשדה (0 מ-5 לשלוש), שני ריבאונדים ואסיסט אחד ב-20 דקות.

הנטס, שפתחו את העונה שעברה עם 18 הפסדים רצופים, כבר מתהדרים במאזן של 0:2, והבעלים החדש מיכאיל פרוקחורוב יכול להיות מרוצה. פול ווסטפאל קיבל בחזרה את טייריק אוואנס שהושעה מהמשחק הראשון, ורוקי העונה שעברה נכנס במהירות לעניינים עם 18 נקודות ו-7 אסיסטים, אבל פרט לפרנסיסקו גארסיה שתרם 18 נקדות משלו מהספסל הוא לא קיבל יותר מדי עזרה.

הקינגס התגברו על פיגור מוקדם ונטלו את השליטה במשחק ברבע השלישי, בו בלמו את המקומיים על 15 נקודות בלבד, אלא שהמילה האחרונה הייתה של הנטס. ברוק לופז הנהדר (29 נקודות) ודווין האריס (21 נקודות ו-10 אסיסטים) הובילו ריצה של 3:17 בדקות הסיום כדי להפוך את הקערה ולהנחיל לסקרמנטו הפסד בכורה. כעת ינסו הקינגס לתקן את הרושם בלילה שבין שבת לראשון כשיתארחו בקליבלנד.

אחרי המשחק הסביר ווסטפאל את ההחלטה להעלות את כספי בחמישייה: "השיפור של כספי בהגנה, יחד עם ההתקדמות של לות'ר הד כאיום התקפי מהספסל הפכו את כספי לשחקן חמישייה". על המשחק אמר המאמן: "היה לנו סיכוי לנצח, אבל היו לנו הרבה זריקות שקפצו החוצה. אנחנו חייבים להפסיק לבצע כל כך הרבה עבירות, כשאנחנו זורקים 93 פעמים והנטס רק 61, אנחנו אמורים לנצח, ולתת ליריבה 45 זריקות עונשין זו לא הדרך לנצח משחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully