וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: בינגו, קרוסבי

הפאקרס ניצלו 3 שערי שדה של מייסון קרוסבי וניצחו 0:9 את הג'טס. פארב נפצע בלסת בהפסד מינסוטה 28:18 לפטריוטס

המחזור האחרון ב-NFL היה עשיר בנקודות, וגם הנוכחי לא קטל קנים. את ההוכחה ההגנתית סיפקה גרין ביי, שהפגינה הגנה פנטסטית וגברה על ניו יורק ג'טס 0:9. ניו אינגלנד ניצלה זאת כדי לעלות לראש ה-AFC מזרח על חשבון הג'טס, עם 18:28 על מינסוטה. ברט פארב נפצע בלסתו שבע דקות לסיום ונטש את המשחק.

הבועט של גרין ביי פאקרס מייסון קרוסבי. רויטרס
קטע את הרצף של הג'טס. קרוסבי/רויטרס

סן פרנסיסקו ניצחה בוומבלי את דנבר 16:24, דאלאס המפורקת הובסה בבית 35:17 על ידי ג'קסונוויל. בפאלו נכנסה להארכה בפעם השנייה ברציפות ושוב הפסידה, 13:10 במשחק מכוער בקנזס סיטי. מיאמי שמרה על מאזן משחקי חוץ מושלם כשעברה את סינסינטי 14:22. דטרויט הנחיתה את וושינגטון אל הקרקע עם ניצחון 25:37 וסט. לואיס לא התקשתה ב-10:20 על קרוליינה.

סן דייגו התאוששה מהפתיחה הגרועה שלה עם ניצחון 25:33 על טנסי. אוקלנד, הלהיט של הליגה, הביסה בבית את סיאטל 3:33 וטמפה ביי גברה בפיניקס על אריזונה 35:38. ניו אורלינס נעלה את הלילה עם ניצחון 10:20 על פיטסבורג.

טרל אואנס שחקן סינסינטי בנגאלס. Ed Reinke, AP
צמד טאצ'דאונים לא הספיק. טרל אואנס/AP, Ed Reinke

סן פרנסיסקו (6:2) - דנבר (6:2) 16:24

מה עוד אפשר להגיד על דנבר? הקבוצה המאכזבת הזו לא הצליחה להתמודד עם הפורטי ניינרס החלשים, אפילו כשאלה שיחקו עם טרוי סמית' בעמדת הקוורטרבק. הברונקוס אולי יכולים להאשים את הג'ט לג, מאחר ששתי הקבוצות טסו ללונדון כדי לנהל את המשחק בוומבלי, אבל גם זה יהיה תירוץ קלוש שיסביר איך הצליחה דנבר לעצור את ההתקפה של סן פרנסיסקו על 3 נקודות בלבד שלושה רבעים, ואז קיבלה מסמית' וחבריו 21 נקודות ברבע האחרון. סמית' סיים משחק סולידי עם 196 יארד בדרך לטאצ'דאון אחד, כשפרנק גור מסייע על הקרקע עם הופעה גדולה של 118 יארד וטאצ'דאון. קייל אורטון סגר ערב התקפי עם מספרים מרשימים של 369 יארד, אבל גם איבד את הכדור שלוש פעמים וראה את משחק הריצה של דנבר נעצר על 59 יארד בלבד.


סינסינטי (5:2) - מיאמי (3:4) 22:14

בדיוק כמו במחזור הקודם מול הפאלקונס, הבנגאלס הוליכו לאורך מחצית מהמשחק, אבל אז ראו את יריבתם חוזרת וחוטפת את הניצחון, כשהם לא מצליחים למצוא דאון ראשון ברבע השלישי. קרסון פאלמר היה יכול לשנות את המצב, אבל איבוד שלו 2:43 דקות לסיום המשחק חרץ את גורלה של סינסינטי שרשמה את הפסדה הרביעי ברציפות. מיאמי לא ממש הבריקה במשחק, אבל נהנתה מחמישה שערי שדה של דן קרפנטר, כולל בעיטה אחת מ-54 יארד. צ'אד הני היה רע עם 217 יארד, אבל ללא טאצ'דאון (ועם איבוד אחד), קרסון פאלמר מסר לשני טאצ'דאונים (ו-156 יארד ב-17 מ-38) אבל האיבוד הקריטי שלו עלה לקבוצתו במשחק.


דאלאס (6:1) - ג'קסונוויל (4:4) 35:17

אין דרך טובה יותר להתמודד עם הפסד כואב לצ'יפס מאשר להשפיל את הקאובויס המסכנים. דאלאס חסרה את טוני רומו, שכפי שנראה כרגע, אין לו כבר שום סיבה לחזור (אם בכלל יוכל לחזור העונה), ובמקומו ראתה את ג'ון קיטנה זורק ארבעה אינטרספשנים. הקאובויס היו רחוקים יארד בודד מהאנד זון לפני המחצית בפיגור 14:3, אבל איבוד נוראי של קיטנה מנע מהם לחזור למשחק, ודייויד גרארד ניצל זאת ברבע השלישי כדי להעלות את האורחים ליתרון 3:28, לפני שדאלאס העניקה משהו לאוהדים שלה ברבע האחרון. גרארד סיים משחק גדול עם 260 (17 מ-21) יארד, 4 טאצ'ים וללא איבודים (רייטינג של 157.8), ג'ונס דרו היה טוב על הקרקע עם 135 יארד, וג'קסונוויל עדיין שומרת על תקוות הפלייאוף שלה. קיטנה זרק ל-379 יארד אבל כאמור איבד 4 פעמים.

דייויד גרארד שחקן ג'קסונוויל ג'אגוארס. Chris Chambers, GettyImages
טוב שיש קאובויס. גרארד/GettyImages, Chris Chambers

ניו יורק ג'טס (2:5) - גרין ביי (3:5) 9:0

הג'טס עמדו בפני ניצחון שישי ברציפות לאחר 12 שנה, אבל במקום זה כשלו ובגדול אל מול הקהל הביתי. ראשי הגבינה הפצועים הציגו הגנה קשוחה שמנעה מהיריבה שלהם להשיג נקודות על הלוח, ומנגד נעזרו בשלושה שערי שדה של מייסון קרוסבי (אחד ברבע הראשון, שניים באחרון) כדי להשיג את הניצחון הדחוק. שני הקוורטרבקים התקשו מאוד וסיימו עם מאזנים רעים. ארון רוג'רס מסר ל-170 יארד (15 מ-34), מארק סאנצ'ז הסריח עם 256 יארד אבל רק ב-16 מ-38, וגם זרק לשתי חטיפות. ג'ריקו קוצ'רי רץ ל-89 יארד בארבעה ניסיונות, אבל גם משחק ריצה טוב שלו ושל חבריו לא הוביל לנקודות.


דטרויט (5:2) - וושינגטון (4:4) 25:37

אם מישהו היה צריך שיעור נוסף מה הבעיה המרכזית של וושינגטון העונה, הוא קיבל אותו הערב - יציבות. הרדסקינס שניצחו בשיקגו במחזור הקודם נחלו הפסד מביך מול הליונס כשהם חוטפים 23 נקודות ברבע האחרון. אינטרספשן נהדר של אלפונסו סמית' שקלט מסירה של מקנאב הפך את המומנטום של המשחק, הוביל לטאצ'דאון מקומי ומשם דטרויט לא הביטה לאחור. מת'יו סטאפורד חזר לשורות הליונס והוליך את חבריו עם משחק טוב של 212 יארד וחשוב יותר, 4 טאצ'דאונים, שלושה מהם לקלווין ג'ונסון. דונובן מקנאב סיים עם 210 (17 מ-30), טאצ'דאון ואיבוד במשחק מאכזב במיוחד.


קנזס סיטי (2:5) - בפאלו (7:0) 10:13

אם לא היה קשה מספיק להיות אוהד של בפאלו, הבילס המשיכו השבוע לאמלל את האוהדים שלהם עם הפסד שני ברציפות בהארכה, הפעם מול הצ'יפס. אחרי רבע ראשון חלש של שתי הקבוצות, מצא מאט קאסל את דווין בואו באנד זון כדי לעלות ליתרון. בפתיחת הרבע האחרון עלתה קנזס סיטי ל-3:10, אבל דרייב מצויין של ריאן פיצפטריק השווה את המשחק ושלח את השתיים להארכה. הבילס לא ניצלו את ההזדמנות שניתנה להם בפתיחת ההארכה, ושתי הקבוצות נראו כאילו המשחק יסתיים בשיוויון, אבל דרייב אחרון של הצ'יפס סידר בעיטה לריאן סאקופ מ-28 יארד, שניצחה עבורם את המשחק. קאסל זרק 152 יארד (14 מ-26), וקיבל תרומה גדולה מג'מאל צ'ארלס שרץ ל-177 יארד. פיצפטריק מסר 223 ב-24 מ-48 ואיבד פעם אחת.


סט. לואיס (4:4) - קרוליינה (6:1) 10:20

הראמס השיגו ניצחון על הפנתרים האומללים, והצליחו להגיע למאזן שווה של ניצחונות והפסדים. המפתח של המשחק הגיע מההגנה של המארחים, שכפתה לא פחות מ-4 איבודים, בעוד סם בראדפורד המשיך למצוא את הקצב שלו והוביל את קבוצתו לניצחון. הראמס כבר הוליכו 3:20 לפני שאיפשרו לאורחים לצמק מעט לקראת הסיום. בראדפורד מסר ל-191 יארד (25 מ-32) בדרך לשני טאצ'דאונים. מאט מור רשם 194 יארד (23 מ-37) אבל מלבד ה-TD שלו בסיום, מסר שלוש פעמים לקבוצה היריבה, בעוד קרוליינה רשמה רק 25 יארד עלובים בריצה.

ניו יורק ג'טס מול גרין ביי פאקרס. Jim McIsaac, GettyImages
אפילו מהלכי הטריק לא עבדו לג'טס/GettyImages, Jim McIsaac

סן דייגו (5:3) - טנסי (3:5) 25:33

הצ'ארג'רס באו, סופסוף, לעבוד, כשאנטוניו גייטס ופיליפ ריוורס, הצמד הכי פרודוקטיבי בליגה, משתפים פעולה לטאצ'דאון תשיעי ביניהם העונה. הטייטאנס פתחו נאה עם סייפטי, אבל בהמשך הכתיבו הצ'ארג'רס את הקצב ומנעו מקרי קולינס שוויון בדרייב האחרון. קולינס נכנס שש דקות לסיום במקום וינס יאנג, ששוב נפצע אחרי משחק סביר (10 מ-21 ל-253 יארד ושני טאצ'דאונים). 305 יארד, שני טאצ'דאונים ואיבוד אווירי לריוורס, 123 יארד לגייטס.


אריזונה (4:3) - טמפה ביי (2:5) 38:35

היו ימים שבהם טמפה ביי הייתה מנצחת דרך ההגנה, אבל הבאקנירס בהחלט יקנו כל ניצחון שיציב אותם בפסגת ה-NFC דרום. טמפה ביי ראתה כיצד יתרון 21:31 נמחה על ידי הקרדינלס, אולם לה-גארט בלאונט חדר לאנדזון חמש דקות לסיום, השיב את היתרון והפיראטים שמרו על הניצחון במשחק כמעט נטול הגנות. משחק אדיר לבלאונט, שסיים עם 120 יארד ושני טאצ'דאונים ואולי נפנף סופית את קארנל וויליאמס המאכזב מעמדת הרץ האחורי של הבאקס. 278 יארד וטאצ'דאון לג'וש פרימן, כשבאריזונה רושם לארי פיצג'רלד שני טאצ'דאונים, אולם הציפורים האדומות ירדו רעבות.


ניו אינגלנד (1:6) - מינסוטה (5:2) 18:28

אז בראד צ'ילדרס בחר לפתוח עם ברט פארב, אבל פארב, ששמר את הוויקינגים במשחק, פחות או יותר, נטש שבע דקות לסיום לאחר שספג פגיעה בלסת. טרוואריס ג'קסון שנכנס במקומו רשם מיד טאצ'דאון והמרה לשתי נקודות, והוכיח שאולי כדאי לסמוך עליו יותר. הפטריוטס לא הבריקו, אבל הרשימו מאוד על הקרקע, כשבנג'ארוויס גרין אליס נותן משחק נאה של 112 יארד ושני טאצ'דאון ודני וודהד מוסיף טאצ'דאון משלו. 240 יארד וטאצ'דאון לטום בריידי, כשבצד השני פארב סיים עם 259 יארד ואיבוד ללא טאצ'דאון. 104 יארד לפרסי הארווין, רק שמונה יארדים לרנדי מוס מול האקסית.


אוקלנד (4:4) - סיאטל (3:4) 3:33

טום קייבל, מאמן הריידרס, אמר לפני המשחק שקבוצתו צריכה לשמור על יציבות, והיא עשתה את זה. שבוע לאחר ה-14:59 הסנסציוני בדנבר, אוקלנד רמסה גם את סיאטל, ונראה שהריידרס על אמת כדי לתת קרב במערב, לפחות כל עוד דארן מקפאדן בריא וההגנה נראית כמו שהיא נראית (שמונה הפלות קוורטרבק). הרץ האחורי גמא 111 יארד, כשמייקל בוש מוסיף 51 יארד וטאצ'דאון. 310 יארד ושני טאצ'ים לג'ייסון קמפבל, דריוס הייווארד ביי רשם 105 יארד וטאצ'דאון, והפוטבול האמיתי בהחלט חזר לקולוסיאום.

ברט פארב שחקן מינסוטה וייקינגס. Michael Dwyer, AP
משבוע לשבוע זה נהיה יותר גרוע. פארב/AP, Michael Dwyer

זבנג וגמרנו לניו אורלינס?

ניו אורלינס (3:5) - פיטסבורג (2:5) 10:20

הסיינטס השנה לא עושים את זה דרך ההתקפה, אלא דרך ההגנה. עמוק ברבע הרביעי, כשהיא בפיגור 13:10, זכתה פיטסבורג בכדור לאחר פאמבל של דרו בריס, אלא שתיקול פנטסטי של מרווין מיצ'ל על הית' מילר הוציא את הכדור מידיו של הטייט אנד, דארן שארפר השתלט ובריס סגר עניין עם מסירה לטאצ'דאון ללאנס מור. הוא סיים עם 305 יארד ב-34 מ-44, שני טאצ'דאונים ואיבוד אווירי. 195 יארד לבן רות'לסברגר, 71 יארד וטאצ'דאון לרשארד מנדנהול בפיטסבורג.


אינדיאנפוליס (2:4) - יוסטון (2:4) - 2:30, בין שני לשלישי

שתי הקבוצות נושפות בעורף של טנסי, כשהטקסאנס, ובמיוחד אריאן פוסטר, זוכרים לטובה את משחק פתיחת העונה מול הקולטס שהסתיים בניצחונם. הבעיה של פייטון מאנינג היא שהוא שוב יעלה למשחק ללא דאלאס קלארק, שסיים את העונה, ואוסטין קולי, שייתכן שאף הוא בדרך לשם. פייר גארסון, לעומת זאת, ישחק וכמוהו אולי גם אנתוני גונזאלס.

התחזית: ניצחון לקולטס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully