וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנה וחצי, רונאלדיניו זומן לנבחרת

הברזילאי נבחר ע"י מנזס להצטרף לסגל לקראת משחק הידידות מול ארגנטינה. המאמן: "הוא אחד השחקנים הטובים בעולם"

רונאלדיניו גילה היום (שישי) שהסבלנות אכן משתלמת. הברזילאי, שחזר לעצמו במילאן, קיבל זימון מחודש לנבחרת ברזיל אחרי שנה וחצי של היעדרות, כשמאנו מנזס החליט ללכת על הקשר בן ה-30 לקראת משחק הידידות של הנבחרת מול ארגנטינה ב-17 בנובמבר.

"הבנו שאנחנו יכולים לחשוב עליו שוב", הסביר מנזס את הבחירה. "רונאלדיניו נמצא בתקופה טובה בתפקיד שאנחנו צריכים. מבחינת ניסיון, הוא יביא את התרומה שלו לסלסאו. זה משהו שאנחנו צריכים לשפר וכבר הספקתי לדבר איתו על כך. הוא יכול להוסיף לנו".

מנזס עוד הוסיף כי רונאלדיניו לא יישפט על פי המשחק מול ארגנטינה בלבד, ואמר: "אני לא חושב שזה הוגן להעריך מישהו על סמך משחק אחד. המשחק מול ארגנטינה חשוב יותר עבורו מאשר השחקנים האחרים. אני לא מצפה ממנו לפתור את כל הבעיות במשחק חשוב, אבל אנחנו דורשים ממנו הרבה בגלל שהוא יותר משחקן ממוצע".

מנזס עוד הוסיף כי המחשבה על זימונו של רונאלדיניו הסתובבה אצלו בראש לא מעט זמן, והוסיף: "חייתי עם המחשבה הזו במשך פרק זמן מסוים. היו לי הרבה שיחות בנושא שמאפיינות שיחות בין שחקן למאמן, אבל אני יכול להגיד שאמרתי לו שהוא לא יושווה לאף שחקן, הוא יושווה רק לעצמו. אנחנו מעריכים אותו כאחד השחקנים הטובים ביותר בעולם".

LIVE

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully