וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסטרס: זבונרבה ניצחה ותפגוש את ווזניאקי

הרוסיה ידעה שניצחון על קלייסטרס יפגיש אותה בחצי הגמר עם הדנית החזקה, אבל הגיעה כדי לנצח וסיימה עם 4:6, 5:7

בצל ההודעה הדרמטית על פרישתה של אלנה דמנטייבה מעולם הטניס (ראו ידיעה נפרדת), נסגר היום (שישי) שלב הבתים של טורניר המאסטרס בדוחא, שנועל את 2010. במוקד המשחקים נפגשו שתי השחקניות היחידות שעדיין לא הפסידו משחק בטורניר, ורה זבונרבה וקים קלייסטרס, למשחק עם מוקש מסוכן: המנצחת תאלץ לשחק בשלב הבא מול קרוליין ווזניאקי החזקה, שסיימה במקום השני בבית המקביל והבטיחה אתמול כי את השנה הזו היא תסיים במקום הראשון בעולם.

זבונרבה, שחווה עונה מצוינת ומדורגת 2 בעולם, הייתה נחושה מהפתיחה והצליחה לשבור שלוש פעמים את החבטות של הבלגית, בדרך ל-4:6 מצוין. קרב השבירות נמשך גם במערכה השנייה: השתיים שברו אחת את השנייה פעמיים כל אחת, ובמצב של 5:5 זבונרבה השיגה שבירה נוספת וסגרה את הסיפור עם 5:7 לאחר פחות משעה וחצי. בשלב הבא כאמור תפגוש הרוסיה את ווזניאקי, בעוד קלייסטרס תנסה להעפיל לגמר ולשם כך היא תצטרך לגבור על סמנטה סטוסור, שניצחה בשני משחקים (ווזניאקי ופרנצ'סקה סקיאבונה) בשלב המוקדם והפסידה באחד (אלנה דמנטייבה).

במשחק שפתח את יום המשחקים גברה סקיאבונה במשחק חסר חשיבות ספורטיבית על דמנטייבה 4:6, 2:6. לאחר המשחק הרוסיה תלתה את המחבט והחליטה לפרוש, אבל במשחק עצמו האיטלקיה, שמדורגת 6 בעולם, גילתה עליונות כשהיו לה לא פחות מ-15 אפשרויות שבירה, ששש מהן נוצלו במשך שעה וחצי של משחק. זהו ניצחונה הראשון של סקיאבונה בטורניר, אבל כאמור היא מסיימת אותו כעת.

בהמשך ניצחה ויקטוריה אזרנקה את ילנה ינקוביץ' 4:6, 1:6 במשחק חסר חשיבות נוסף אחרי שהשתיים ידעו עוד קודם למשחק שהן לא ממשיכות לחצי הגמר בעקבות שני ההפסדים שאיתן הגיעה כל אחת לעימות ביניהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully