וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה קיבלה ניצחון טכני 0:3 על סרביה

בנוסף, נענשו הסרבים במשחק ללא קהל ואחד ע"ת בשל התפרעות אוהדיה. יו"ר ההתאחדות טען: "נדרוש משחק חוזר"

לא רק בישראל, אלא גם באירופה גוזרים בימים אלה עונשים חמורים על קבוצות כדורגל. אופ"א הענישה היום (שישי) את נבחרת סרביה על התפרעות אוהדיה במשחק מול איטליה מוקדם יותר החודש, במסגרת מוקדמות יורו 2012. סרביה נענשה בהפסד 3:0, משחק בית אחד ללא קהל ומשחק נוסף על תנאי. כמו כן, נענשו הסרבים בקנס של 120 אלף יורו. גם האיטלקים לא יצאו נקיים וקיבלו משחק רדיוס ללא קהל על תנאי למשך שנתיים וקנס של 100 אלף יורו.

כזכור, המשחק שהיה אמור להתקיים בין השתיים ב-13 אוקטובר התפוצץ לאחר שעוכב למשך 35 דקות בשל התפרעות הקהל הסרבי. "אם היינו מתערבים בהתפרעות הזו, היינו מסתכנים בקטסטרופה", הודיע מנכ"ל ההתאחדות האיטלקית אנטונלו ואלנטיני: "אנחנו נחכה להחלטה הסופית ורק אז נחליט איך להגיב". גם ההתאחדות הסרבית הודיעה כי תערער על ההחלטה.

מאוחר יותר, הוציאה אופ"א הודעה רשמית בה כתבה: "הנהלת אופ"א וועדת המשמעת של הארגון החליטו להעניק לאיטליה ניצחון טכני של 0:3. כמו כן, ההתאחדות הסרבית קיבלה הנחיה לארח את שני משחקי הבית הבאים שלה ללא קהל, כשהשני הוא רק על תנאי. אנחנו מבקשים מהאוהדים הסרבים ומההתאחדות שלהם לא למכור כרטיסים גם למשחקי החוץ. בנוסף, הוחלט לקנוס את ההתאחדות הסרבית גם ב-120 אלף יורו. ההתאחדות האיטלקית קיבלה הודעה על עונש של משחק ללא קהל על תנאי לשנתיים הקרובות, וקנס של 100 אלף יורו. לשתי ההתאחדויות יש יומיים כדי להגיש ערעורים".

"אנחנו זועמים מאוד על ההחלטה הזו של אופ"א", אמר נשיא ההתאחדות הסרבית טומיסלב קראדזיץ', "אנחנו נגיש ערעור ונבקש לקיים משחק חוזר כי אנחנו חושבים שההחלטה ההוגנת היחידה שיכולה להיות היא שהתוצאה תיקבע על המגרש ולא מחוצה לו. אנחנו לא חושבים שנעשה צדק, אבל לגבי הסנקציות האחרות שננקטו נגדנו אנחנו לא יכולים להתלונן וגם העונש שנגזר על איטליה היא כמו שציפינו".

עדכון ראשון: 16:02

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully