וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד - בית"ר ירושלים: טל וברוכיאן יורדים לספסל

מיני מהפכה בהרכב: מלמיליאן, שביקש מהשניים לקחת אחריות במשך תקופה ארוכה, נואש ותירגל במקומם של פרננדז וחדד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

החל מיום היווסדה של מ.ס אשדוד והצטרפותה לליגת העל היא קיימה חמישה משחקי בית נגד בית"ר כאשר היא ממוקמת מעל הירושלמים בטבלה. מתוך החמישה הללו היא ניצחה בארבעה ואחד הסתיים בתיקו - 85% הצלחה וזה לא עניין של מה בכך. בסך הכל השיגה עד עתה אשדוד חמישה ניצחונות בית על בית"ר, כאשר החמישי אינו כלול בקטגוריה שציינו והתרחש בעונת הדאבל של בית"ר ב-2008. מהרכב בית"ר באותו משחק נמצאים היום רק אבירם ברוכיאן, תומר בן יוסף וחן עזריאל, שיאיישו את ספסל הקבוצה מחר. בשורות אשדוד שיחקו באותו המשחק כריסטיאן גונזלס וליאור ראובן, המשתייכים היום לבית"ר. התוצאה השכיחה ב-32 המפגשים בין שתי הקבוצות היא 0:1, כאשר כתשעה מהם (כמעט 30%) הסתיימו בתוצאה הזו.

מפתחות והכנות

מ.ס אשדוד:

אחרי שהצליחה לחזור מקרית אליעזר עם נקודה, הקבוצה מעיר הנמל רוצה לחזור גם לנצח, דבר אותו לא עשתה מאז המחזור הראשון. בחלוף כמה מחזורים, אשדוד כבר לא רחוקה מהמקום ממנו יורדים ליגה והמאמן ג'ון גרגורי אמר לשחקניו: "שיחקנו טוב בחיפה, אבל אנחנו חייבים לקחת נקודות בבית, גם בכוח". כזכור, המשחק מחר יתקיים ללא קהל, זכר לעונש שקיבלה הקבוצה בעקבות ארועי המשחק נגד הפועל באר שבע. בחלק המקצועי יוסי שקל, שהצטיין בין הקורות בחיפה, ימשיך לקבל את הקרדיט בהרכב ודימיטאר מקרייב ישוב אליו אחרי שריצה עונש הרחקה.

בית"ר ירושלים:

אורי מלמיליאן תירגל באימון המסכם הרכב ללא עידן טל ואבירם ברוכיאן, כשאת מקומם במרכז המגרש תפסו דריו פרננדז ושי חדד. מבחינתו של המאמן מדובר באמירה של ממש מאחר שטל וברוכיאן הם לא רק שני שחקנים בכירים, אלא השניים להם חזר ואמר מלמיליאן מפתיחת העונה "אתם מובילים את הקבוצה, אני מצפה ממכם לקחת אחריות".

משמעות נוספת היא למעשה בכך שמלמיליאן מחזיר את האמון בדריו פרננדז, עליו הוא נלחם מאוד בקיץ והפעיל לחצים גדולים על היו"ר איציק קורנפיין להחתימו. הארגנטינאי צפוי להמשיך את משחק גביע הטוטו מול הפועל באר שבע ולהיות בעל הבית במרכז השדה, האיש שהכל יעבור דרכו. יחד עם זאת, השינוי הגדול הוא דווקא בשיבוצו שהוא שחקן הרבה יותר אגרסיבי, אך פחות התקפי מברוכיאן. כבר מספר שבועות מדברים על המוטיבציה הגבוהה והיכולת הטובה שמפגין הקשר באימונים והעובדה כי הוא ראוי לחולצת ההרכב. בעמדות המגינים ימשיכו לתפקד אבי ריקן וכריסטיאן אלברס, למרות שמלמיליאן התלבט ביומיים האחרונים ושקל את האפשרות לעשות שינויים בעמדות אלה.

יעמוד למבחן

מ.ס אשדוד: יוסי שקל

השוער שסומן כהבטחה גדולה בצעירותו עדיין לא הצליח לקבע את מעמדו כשוער ראשון בליגת העל. ההופעה שלו בחיפה הראתה קמצוץ מהכישרון שלו וזיכתה אותו לפחות בשבוע נוסף בהרכב, ואם הוא ימשיך ביכולת הזו, אשדוד וההגנה הצעירה שלה יקבלו את הביטחון בחזרה.

בית"ר ירושלים: סטיבן כהן

בדיוק כמו המקרה של עידן טל ופרננדז, היו בבית"ר מי שאמרו שאין מקום לסטיבן כהן ואבירם ברוכיאן באותו הרכב, ובכושרו הנוכחי של ברוכיאן היהודי-צרפתי זכאי להוביל את הקישור הקדמי של הקבוצה. דריו פרננדז מקבל בעלות על מרכז השדה, אך בהיעדרו של ברוכיאן, כהן חייב להוכיח שהוא יכול להיות השחקן שיוביל את התקפת בית"ר ויפרה את עמית בן שושן, סמואל יבואה והמגינים לייצר מצבים מסוכנים ליד שער היריב. אם זה יעבוד, מלמיליאן ייתן לו את המפתחות להמשך. אם לא, אולי ברוכיאן יחזור להרכב במקומו ולא לידו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הרכבים משוערים

מ.ס אשדוד: יוסי שקל, עופר ורטה, אפה אמברוז, מתן אוחיון, רחמים צ'קול, ניר ביטון, משה אוחיון, סטפן קינגווה, אמיר לביא, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש: כריסטיאן אלברז, כריסטיאן גונזלס, משה מישאלוב, אבי ריקן: דן איינבנדר, דריו פרננדז, שי חדד, סטיבן כהן, עמית בן שושן: סמואל יבואה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully