וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני השרון ניצחה את הפועל חולון 79:80

חולון היתה קרובה מאוד לניצחון הבכורה שלה, כשחזרה מפיגור 15 ברבע האחרון, אבל שוב התפרקה ורשמה את הפסדה הרביעי

המשחק המרכזי של המחזור השלישי בליגת העל ייערך רק מחר (ראשון) כשמכבי תל אביב תארח את הפועל ירושלים, אבל עוד קודם לכן פתחו בני השרון והפועל חולון את המחזור עם מאבק נהדר, כשקבוצתו של דן שמיר שומרת על המאזן המושלם שלה בליגה, משיגה את ניצחונה השלישי בשלושה משחקים וגוברת בבית 79:80 על חולון. למרות התוצאה החיובית, שמיר יודע היטב שקבוצתו כמעט ואיבדה את המשחק, כשראתה יתרון 15 נקודות נעלם כלא היה ברבע האחרון, ואלמלא איבוד כדור קריטי של מורן רוט בשניות הסוים, בהחלט ייתכן שהקבוצה מהשרון היתה מסיימת עם הפסד ראשון לעונה.

מנגד, חולון שוב מוצאת את עצמה בצד המפסיד, כשהיא עדיין ללא ניצחון העונה. בקבוצה היו מאוכזבים מאוד משני המשחקים הראשונים שפתחו את העונה, שהסתיימו בהפסד. בכל אחד מהם נתנה הקבוצה פייט במשך שלושה רבעים, ואז לרוב התפרקה ברבע האחרון. הערב התהפכו היוצרות - חולון היתה בפיגור דו ספרתי במשך מרבית המשחק מול בני השרון, רק כדי לחזור ברבע האחרון, ולהיות מרחק נגיעה מניצחון.

פרנקו אמר לאחר ההפסד הקודם כי הוא לא יודע מה כבר ניתן לשנות. התקציב הדחוק לא ניתן לשינוי, הבאה של שחקנים חדשים לא ממש עומדת על הפרק, ועם סגל רעוע וכבד, לא היה ברור לאן פניה של הקבוצה. הערב, למרות ההפסד, הוכיחו שחקניו של פרנקו שכשיש להם ביטחון, הם מסוגלים להיות מסוכנים מאוד. במועדון יכולים להיות מרוצים מכך שקיבלו הערב שני שחקנים - את מורן רוט, שהתעורר במחצית השניה, ואת קאסיב פאוול, שהוכיח שכשהיכולות ההתקפיות שלו מתחברות, הוא שחקן נהדר. זה לא הספיק, אך מעורר אופטימיות.

מהלך המשחק

בני השרון פתחה בחמישייה עם בן רייס רון סטיל, דן גרונפלד, לי ניילון, שון ג'יימס. הפועל חולון העלתה את רוברט היית, מורן רוט, קאסיב פאוול, ג'יימי ארנולד וריץ' מלצר. ארנולד העלה את האורחים ליתרון מוקדם, אבל מיד חטף על הראש בצד השני מלי ניילון, שב-4 נקודות מהירות העלה את בני השרון ל-2:6. פאוול החל להיות פעיל בצד ההתקפי, ו-5 נקודות אישיות החזירו את ההובלה לחולונים. ארנולד רשם שני איבודים והחל להתעצבן על השופטים, ובני השרון ניצלה שלשה של גרונפלד ונקודות של ששון כדי לעלות ל-11:16. מלצר הגיב ב-5 נקודות רצופות משלו כדי לקבוע שוויון, אבל נקודות של גרונפלד הורידו את בני השרון ביתרון 18:21 בסיום הרבע הראשון.

בני השרון עלתה נהדר אל הרבע השני עם נקודות של ריברה ושלשה של ששון, אבל עיקר הכוח ההתקפי הגיע מניילון, שהיה בלתי ניתן לעצירה והעלה את המארחים ל-21:32. ששון המשיך להיות אקטיבי מאוד עבור בני השרון, צלף עוד שלשה, וניילון העלה את היתרון המקומי כבר ל-14. פאוול החזיק את קבוצתו בטווח ראייה עם חמש נקודות רצופות, אבל ההגנה שהתרכזה רק בניילון שכחה שוב את ששון שצלף שלשה נוספת. האורחים ניסו בעיקר להכניס כדורים לארנולד אבל הוא התקשה מול ההגנה הפיזית של בני השרון, שניצלה זאת וירדה ביתרון 32:45 במחצית.

ניילון המשיך להעניש גם בפתיחת הרבע השלישי, אבל מורן רוט, שהיה שקט יחסית במחצית הראשונה, התחיל להזין כדורים את חבריו, כשהיית מוריד ל-9 בלבד. דווקא אז החל ארנולד לעשות שטויות בהתקפה, וניילון וחבריו ניצלו זאת כדי לעלות ליתרון 40:55. באותן דקות המזל הגדול ביותר של חולון היה שקאסיב פאוול הופיע למשחק, ומצא נקודות עבור דני פרנקו. בני השרון החלה לשחק מבולבל, רוט צלף שלשה ראשונה וההפרש ירד ל-10. בני השרון רשמה שש וחצי דקות ללא נקודות, כשדווקא שון ג'יימס שובר את הבצורת עם שלשה לא אופיינית, אבל חולון המשיכה להתקרב, ולייאפ של מורן רוט עם הבאזר קבעו 54:64 בלבד לבני השרון לקראת הרבע האחרון.

היית המשיך את המומנטום של האורחים בפתיחת הרבע הרביעי עם שלשה, מלצר מצא ג'אמפ פנוי וארנולד מצא נקודות אחרי לא מעט זמן, כשהיתרון של בני השרון צונח ל-66:63 בלבד. רוט הפגיז עוד שלשה, והיית השלים ריצת 4:17 כשקבע שיוויון מדהים. הקהל המקומי היה מודאג,, ריברה עם שלשה גדולה העיר את קבוצתו והעלה אותה ל-5, אבל עבירה חמישית ועבירה טכנית של ג'יימס שלחה את ארנולד ל-4 קליעות מהקו, ושתיים נוספות שלו העלו את חולון ליתרון 73:74. ניילון שמר את קבוצתו במשחק עם שני ג'אמפים גדולים והחזיר את היתרון למארחים. ארנולד בסל גדול קבע יתרון נקודה לחולון, אבל שתיים מהקו של גרונפלד קבעו 79:80 לבני השרון, 10 שניות לסיום. פרנקו שלח את הכדור אל רוט להתקפה האחרונה, אבל הגארד איבד אותו, והקהל בבני השרון סוף סוף היה יכול לנשום לרווחה.

סטטיסטיקה

קלעו לבני השרון: לי ניילון 19 (6 ריבאונדים, 6 אסיסטים, 6 איבודים), שון ג'יימס 19 (9 ריבאונדים, 3 חסימות), שרון ששון 16 (4 מ-8 ל-3), דן גרונפלד 8, פילברטו ריברה 5 (5 אסיסטים), בן רייס 4, סם הוסקין 4, רון סטיל 2.

קלעו לחולון: ג'יימי ארנולד 17 (9 ריבאונדים), מורן רוט 16 (9 אסיסטים), קאסיב פאוול 15 (6 ריבאונדים, 3 חטיפות), רוברט הייט 15, ריץ' מלצר 11, דרור דוידי 3, ניר כהן 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully