וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סניידר חתם על חוזה חדש באינטר

ההולנדי האריך את חוזהו ויישאר במועדון עד 2015. ישתכר 5 מיליון יורו לעונה. מיליטו חוזר לסגל מול קייבו (ו', 20:45)

ווסלי סניידר הפך בקיץ לאחד השחקנים החמים והמבוקשים ביבשת. מנצ'סטר יונייטד הוזכרה כמעוניינת בשירותיו, אך אינטר סירבה לשמוע. כעת, שני הצדדים שמו קץ לספקולציות כשהקשר ההולנדי חתם על חוזה חדש שישאיר אותו בשורות הנראזורי עד 2015. למעשה, סניידר האריך את חוזהו המקורי בשנתיים ועל פי דיווחים, ישתכר חמישה מיליון יורו לעונה. כזכור, סניידר הגיע לאינטר בקיץ שעבר והוביל את המועדון לטרבל ואת נבחרת הולנד לגמר המונדיאל. נשיא אינטר מאסימו מוראטי אמר עליו השבוע: "כולם יכולים להגיד שמישהו אחר ראוי לזכות בכדור הזהב, אבל זה צריך להיות סניידר".

דייגו מיליטו, שהחלים מפציעה, יכלל בסגל של אינטר למשחק החוץ שלה מחר (שישי, 20:45, אין שידור) נגד גנואה. הארגנטינאי נעדר מזה כשלושה שבועות ובכל מקרה לא צפוי לפתוח מחר נגד קבוצה שאת מדיה לבש בשתי קדנציות שונות. לעומתו, כריסטיאן קיבו, טיאגו מוטה, דז'אן סטנקוביץ' ומקדונלד מאריגה עדיין פצועים ולא ישחקו.

הנראזורי אמנם נהנים מכושרו הנהדר של סמואל אטו, אבל בארבעת המחזורים האחרונים כבשו שני שערים בלבד. עכשוי הם יצטרכו להיות חדים נגד קבוצה חזקה, כשהם יודעים שניצחון יקפיץ אותם לפחות זמנית למקום השני.

מנגד גם גנואה רוצה את שלוש הנקודות ולמרות שהיא לא ניצחה את הנראזורי מאז 1994, שם מאמינים שאפשר להשיגן. "מעולם לא ניצחתי את אינטר, אבל אני מקווה לעשות את זה הפעם", אמר מאמן גנואה, ג'אנפיירו גאספריני, "אינטר היא קבוצה גדולה שרוצה לזכות באליפות, לכן נצטרך להיות בשיאנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully