וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסטרס: ווזניאקי ניצחה את סקיאבונה ועלתה לחצי הגמר

הדנית ניצחה 6:3, 1:6 1:6 והבטיחה את המקום הראשון בעולם בסוף העונה. גם קלייסטרס בארבע האחרונות אחרי ניצחון על אזרנקה

קרוליין ווזניאקי עלתה הערב (חמישי) למפגש מול פרנצ'סקה סקיאבונה עם משימה כפולה - לעלות לחצי גמר טורניר המאסטרס בדוחא ולהבטיח את סיום העונה כמדורגת ראשונה, בפעם הראשונה בקריירה שלה, והתגברה על פתיחה רעה כדי לעשות את העבודה עם ניצחון 6:3, 1:6, 1:6.

הדנית הצעירה התקשתה מול הניידות של סקיאבונה שעלתה נחושה כדי להפתיע את הפייבוריטית וניצחה באופן מרשים במערכה הראשון 3:6, אבל אז המומנטום התהפך, כשווזניאקי פשוט הפסיקה לטעות, החזירה כל כדור וניצחה בקלות 1:6 במערכה השנייה. התנופה של המדורגת ראשונה נמשכה גם למערכה הקובעת, בה המשיכה לדרוס את יריבתה עם 1:6 נוסף ופתחה בחגיגה.

משחקי היום השלישי בטורניר נפתחו עם הפסדה הראשון של סמנתה סטוסור. האוסטרלית הוותיקה, שהיתה הלהיט של הנסיכות עד כה עם שני ניצחונות מצוינים, נכנעה 4:6, 6:4, 7:6 לאלנה דמנטייבה. דמנטייבה, שנדרסה על ידי ווזניאקי במשחקה הראשון, שוב פתחה חלש והרבתה לשגות במערכה הראשונה, בה ניצחה סטוסור 4:6. לאחר מכן נטלה הרוסיה את היוזמה ובמשחק סלבני ויעיל ניצחה 4:6 במערכה השנייה, והשתיים הלכו למערכה שלישית מותחת שהסתיימה רק בשובר שוויון בו ניצחה דמנטייבה 4:7 וסגרה עניין אחרי שעתיים ו-42 דקות מתישות.

במשחק האחרון של היום הבטיחה גם קים קלייסטרס את מקומה בין ארבע האחרונות, והצטרפה לורה זבונרבה שכבר עשתה זאת אתמול. קלייסטרס שרדה גם היא קרב בן שלוש מערכות כשגברה 4:6, 7:5, 1:6 על ויקטוריה אזרנקה, והדיחה את הבלארוסית מהטורניר. הבלגית שטיילה מול ילנה ינקוביץ' במשחקה הראשון הזיעה הפעם יותר מול אזרנקה שקיוותה למחוק את ההפסד שלה לזבונרבה, אבל פרט למערכה השנייה היא שלטה במשחק ברובו, והאריכה את השנה המצוינת שלה עוד קצת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully