וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולכים על רגוע

בחרנו לכם ארבעה משחקים במסגרת 'לפנינו המבול'', אבל החלטנו להיות עדינים וללכת על הימורים סולידים. אז כמה שערים יהיו בין באיירן לפרייבורג? בני יהודה לסכנין? אתלטיקו לאלמריה? ובלקפול לברומיץ'? התשובות בפנים

אנחנו ממשיכים לחפש את המשחקים הגשומים בווינר במסגרת הפינה 'לפנינו המבול'. איפה יובקעו שערים רבים? כידוע, ההימור הנפוץ בווינר הוא "אנדר/אובר שערים (2-3)", כלומר אם אתם חושבים שלא יובקעו שערים או יובקע שער אחד, אתם מסמנים 1. אם לדעתכם יובקעו שניים או שלושה שערים, אתם מסמנים X, ואם אתם חושבים שיובקעו למעלה מארבעה שערים, אתם מסמנים 2.

ואל תקציר הפרקים הקודמים: ביום שלישי חזינו מדויק את כמות השערים במשחק הגביע בין באיירן מינכן לורדר ברמן, כשטענו שיהיו שניים או שלושה משחקים, והמשחק הסתיים למעשה בניצחון 1:2 של הבווארים. יום למחרת טענו שיהיו שערים רבים בין ניוקאסל לארסנל, הימרנו שיהיו שניים או שלושה שערים, אך בסופו של דבר התותחנים הרסו לנו עם 0:4 ענק. ביום חמישי נפגשו ריאל סוסיאדד ואלמריה, למשחק שבו טענו שיהיו ארבעה שערים ומעלה והסתיים אכן ב-2:3 לאלמריה. בואו נצא לדרך עם המשחקים החדשים.

משחק מספר 17 (שישי): אנדר/אובר שערים באיירן מינכן - פרייבורג 3.80, 1.90, 2.20

באיירן מינכן נמצאת במצב רע מאוד בליגה וחסרה שחקנים רבים, בהם מירוסלב קלוזה שייעדר בשלושת השבועות הקרובים. הבווארים מדורגים רק במקום ה-11, אבל הם חייבים ניצחון על היריבה שמדורגת במקום השביעי. עד עכשיו באיירן כבשה בסך הכל שמונה שערי ליגה בתשעה מחזורים ובמשחקיה הובקעו בכל משחק בממוצע שני שערים בלבד. אצל פרייבורג לעומת זאת הובקעו עד היום 28 שערים בכל משחקיהם (3.1 שערים בממוצע למשחק). בואו נהיה סולידים.

ההימור: X

משחק מספר 54 (שבת): אנדר/אובר שערים בני יהודה - בני סכנין 3.0, 1.80, 2.80

השחקנים של דרור קשטן, שנמצאים אמנם במשבר בליגה, פירקו את הפועל רמת גן בזכות מחצית שנייה מצוינת בגביע הטוטו 0:3. אלא שהפעם מחכה להם סכנין, שלא תעשה להם חיים קלים ותעשה הכל כדי לחזור הביתה עם נקודות שיעזרו לה להתרומם בטבלה. בני יהודה כבשה העונה שישה שערים בלבד (בשבעה משחקים), כשבמשחקיה הובקעו בסך הכל 2.1 שערים בממוצע למשחק. גם אצל סכנין אין מאזן מרשים יותר מדי, שכן הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' הבקיעה חמישה שערים בלבד ובמשחקיה הובקעו בממוצע שני שערים למשחק. גם כאן אנחנו עדינים.

ההימור: X

משחק מספר 33 (ראשון): אנדר/אובר שערים אתלטיקו מדריד - אלמריה 3.50, 1.90, 2.30

אתלטיקו מדריד, שזכתה בשנה שעברה בליגה האירופית, עדיין לא נכנסה במלוא עוצמתה לעניינים בליגה ומדורגת אחרי שמונה מחזורים במקום השמיני המכובד ובמרחק שבע נקודות מריאל מדריד המוליכה. אלמריה לעומת זאת נמצאת בסכנה שכן אחרי שמונה מחזורי ליגה היא מדורגת במקום ה-16 לאחר שכבשה שישה שערים בלבד. אתלטיקו כבשה העונה 12 שערים, ובסך הכל ממוצע השערים במשחקים שלה הוא 2.6. אין לנו ברירה אלא ללכת גם כאן על תיקו.

ההימור: X

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

משחק מספר 79 (שני): אנדר/אובר שערים בלקפול - ווסט ברומיץ' 3.20, 1.90, 2.45

היה שווה להמתין בסבלנות למשחק רב שערים, ואנחנו חוזים שכזה יהיה המשחק בין בלקפול לווסט ברומיץ'. שתי קבוצות מפתיעות נפגשות במחזור העשירי של הפרמייר ליג. אף אחד לא ממש האמין שווסט ברומיץ' תמצא את עצמה במקום השישי, ולמרות שעדיין מדובר בשלב מוקדם של העונה, מדובר בהפתעה. הדברים דומים גם לגבי בלקפול, העולה החדשה, שניצבת במקום ה-14 לפני פולהאם, בלקבורן, ליברפול ו-ווסטהאם, על אף העובדה שברור שלקבוצה סיכויים גבוהים להיקלע בהמשך העונה למאבקי תחתית. במשחקיה של ברומיץ' נכבשו עד עכשיו 28 שערים (3.1 שערים בממוצע למשחק), אצל בלקפול נכבשו 3.6 שערים בממוצע למשחק. סיבה מספיק טובה כדי ללכת על ארבעה שערים ומעלה.

ההימור: 2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully