וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הרצליה לא מתרוממת

הקבוצה של סיני סיימה משחק שלישי ללא ניצחון אחרי 1:1 ביתי מול נס ציונה. 0:5 מוחץ לאחי נצרת על ג'ת, כפר סבא בפסגה

המחזור השמיני בליגה הלאומית נפתח היום (שישי) ואיתו הבשורה על כך שהצמרת עדיין לוהטת ובוערת. במשחק המרכזי הפסידה המוליכה ערב המחזור, עירוני ראשון לציון, 2:0 להפועל רעננה בביתה של האחרונה ובאותה שעה ניצלה זאת הפועל כפר סבא, שה-1:3 שלה על הכח עמידר רמת גן החזיר אותה לעמדת ההולכה. בתחתית ניצחה מכבי בם ים 1:2 את בית"ר/שמשון תל אביב.

ביום שבת נפרדו מכבי הרצליה ונס ציונה ב-1:1 ואילו אחי נצרת מחצה 0:5 את עירוני ג'ת. המחזור יושלם ביום שני עם המשחקים הבאים: אחווה עראבה - הפועל הרצליה, בני לוד - עירוני רמת השרון ומכבי באר שבע - הפועל נצרת עילית.

הפועל רעננה - הפועל ראשון לציון 0:2

שתי הקבוצות ידעו שניצחון של ראשון ירחיק אותה מרעננה כדי שש נקודות, אך כנראה שרק הקבוצה הביתי הפנימה והניצחון שלה סייע לה לחלוף על פני ניסן יחזקאל ושחקניו. אלון זיו כבש בפנדל בדקה ה-38 ולאחר מכן ראשון פגשה בהגנה הטובה בליגה, שספגה שער אחד בלבד עד כה ולא הסכימה לספוג פעם נוספת. רז כהן חתם את התוצאה בדקה ה-90.

הפועל כפר סבא - הכח עמידר רמת גן 1:3

כפר סבא שמה סופית את ההפסד לרעננה לפני שבועיים מאחור והיום פתחה פער של שלוש נקודות בפסגה הלאומית בזכות ניצחון קל על אחת מהקבוצות הכי לא יציבות בליגה. אלירן סיימון כבש עבור המארחת כבר אחרי 11 דקות, בנגיחה חזקה ומדויקת, ו-17 דקות לאחר מכן סיים חמודי כיאל התקפת מעבר מהירה עם כדור נוסף ברשת. הכח קיבלה הזדמנות לחזור למשחק אחרי שריקה מעוררת מחלוקת לפנדל, אבל ניסים אסייג בעט לא טוב ובוריס קליימן הדף. ישראל בן ישראל עוד צימק בדקה ה-88, אבל הקבוצה שלו הפקירה את ההגנה בניסיון להשוות ופטריק דופלה חתם את התוצואה בתוספת הזמן, עם השער השישי שלו העונה.

בית"ר/שמשון תל אביב - מכבי בת ים 2:1

מור גולן כבש בדקה ה-62 עבור המארחת, אבל משה אבוטבול, שנמצא בכושר כיבוש מצוין, הבקיע את השלישי שלו בשני המחזורים האחרונים (79) והמהפך הושלם בדקה ה-90 עם שער של דנדי אוקוגו. שלוש נקודות יקרות לבת ים, שלפחות בינתיים עושה צעד חשוב בבריחה מהתחתית.

מכבי הרצליה - נס ציונה 1:1

מכבי הרצליה, אחת הקבוצות המאכזבות של פתיחת העונה בלאומית, סיימה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון והיא ממשיכה להתרחק מהצמרת. עבור נס ציונה היה זה משחק שישי ברציפות ללא הפסד, אך היא החמיצה הזדמנות פז להעפיל למקום השני בטבלה. שני השערים נכבשו כבר בדקות הראשונות. אריק רומאו הקמרוני העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-12, אך הבלם הוותיק עוז יפרח ששב להרכב איזן בדקה ה-24 וקבע את תוצאת המשחק. הרצליה נותרה במקום השביעי עם 11 נקודות בלבד.

מכבי אחי נצרת - עירוני ג'ת 0:5

אם מישהו תהה מי הקבוצה הבכירה של המגזר בליגה הלאומית, באו שחקני מכבי אחי נצרת והבהירו מהם פערי הרמות. המארחים נמלטו לראשונה העונה מהקו האדום, אליו נכנסו בעקבות הפחתת תשע הנקודות ממאזנם בתחילת העונה. שוקי נגר פתח את מסכת השערים בדקה ה-44 ובמחצית השנייה הצטרפו אליו כריסטיאנו דוס סנטוס (49), יובל שבתאי (55), אשרף סולימאן (77) ורותם שמול (79) שהלמו בג'ת האומללה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully