וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שאלקה הפסידה גם ללברקוזן

הקבוצה של מגאת שוב לא שמרה על הבית ונוצחה 1:0 בידי לברקוזן. 2:3 מפתיע לנירנברג על ברמן, 55 דקות לאלמוג כהן

זה שבוע שני ברציפות נפתח מחזור הליגה הגרמני עם משחק של הדאבליסטית באיירן מינכן, שאירחה כבר אתמול (שישי) את פרייבורג והצליחה לצבור שלוש נקודות שמאוששות את מצבה בבונדסליגה אחרי ניצחון 2:4 במחצית שנייה מצוינת של הבווארים. זו הפעם הראשונה העונה ששחקניו של ואן חאל כובשים רביעייה.

המוקד של המחזור ה-10 יתקיים בכלל ביום ראשון, כשמיינץ תארח את דורטמונד למשחק העונה לפחות בשלב הנוכחי, אבל גם בשבת היו מספר משחקים מסקרנים. אחד כזה נערך בגלזנקירשן, שם שאלקה המשיכה בנפילה והפסידה 1:0 ללברקוזן השלישית. עוד לפני כן הפתיעה נירנברג עם 2:3 בחוץ על ורדר ברמן, וגם קלן ניצחה באותה תוצאה את המבורג.

באיירן מינכן - פרייבורג 2:4

למרות המכות שרודפות אחריה שבוע אחר שבוע, באיירן מינכן גילתה בגרות וסיימה את משחק הבית שלה מול פרייבורג עם ניצחון שמגיע שבוע אחרי ה-0:0 המאכזב מול המבורג. הבווארים התבשרו ביום חמישי שמירוסלב קלוזה ייעדר כשלושה שבועות יום אחד בלבד אחרי שחזר לאימונים ובכך הצטרף לרשימה ארוכה שכוללת גם את אריאן רובן, פרנק ריברי, מארק ואן בומל ודייגו קונטנטו. למרות היעדרם, הבווארים השיגו ניצחון רביעי העונה.

באיירן המשיכה לזרום עם הסטטיסטיקה, שהראתה עשרה ניצחונות בעשרת המפגשים האחרונים בין השתיים. כמו בחלק מהמפגשים האחרונים, שהסתיימו ב-0:7 ו-0:6, גם הפעם הבווארים נתנו הצגה מרשימה. באיירן פתחה עם הרבה לחץ באליאנץ ארנה, אבל את שער היתרון היא כבשה שש דקות לסיום המחצית הראשונה, כשכדור קרן של דניאל פראניץ' מצא את הראש של מרטין דמיקליס, שהתמקם היטב ונגח פנימה. דמיקליס לא אמור היה לפתוח, לאחר שואן חאל התלבט אם להציבו או לפתוח עם דניאל ואן בויטן, שמתאושש מפציעה, אך בסופו של דבר הארגנטינאי קיבל את הזכות וכאמור כבש.

בדקה ה-61 הגיע שחזור מדויק של השער הראשון, כשבניגוד לתרחיש הקודם, הפעם היה זה מריו גומז, שנגח את כדור הקרן שהרים אליו פראניץ', וכבש מקרוב את שערו השישי העונה. אלא ששלוש דקות לאחר מכן פרייבורג צימקה כשסטפן רייסינגר, שנכנס כמחליף שתי דקות לפני כן, קיבל כדור מדוד מאנטון פוטסילה, ונגח פנימה.

באיירן עשתה סוף לחלומות של פרייבורג וכבשה את השלישי כשאנטולי טימושצ'וק (72) זכה לכבד את פראניץ' בבישול שלישי העונה וכבש מקצה הרחבה, ועל השער היפה ביותר היה חתום טוני קרוס, שהפציץ את הפינה השמאלית של השער לאחר מסירה של בסטיאן שווינשטייגר (80). אדסון בראפהייד צימק ל-4:2 עם שער עצמי אחרי שניסה להרחיק כדור שהגיע מהתקפה של פרייבורג ודחק לשערו שלוש דקות לסיום.

שאלקה - לברקוזן 1:0

מסתבר שלא כל הקבוצות בבית ב' של ליגת האלופות יוצאות לדרך חדשה אחרי ניצחון על הפועל תל אביב. שאלקה נותרה גם הערב על ניצחון ליגה בודד מ-10 משחקים ובמקום הלפני אחרון, אחרי הפסד ביתי ללברקוזן המדורגת שלישית. שאלקה עלתה ללא ג'רמיין ג'ונס הפצוע שנמצא גם בספק למשחק בבלומפילד ביום שלישי, ולמרות שתי קורות של קלאס יאן הונטלאר (22 ו-46) המשיכה ביכולת הרעה שלה לעיני הקהל הביתי, שעדיין לא ראה ניצחון ביתי בליגה. לברקוזן, מנגד, החזיקה מעמד עד לדקה ה-65 ואז עקצה עם שער של המחליף סידני סם, לאחר בישול של לארס בנדר. כל תוצאה פרט לניצחון בישראל עלולה להביא לסיום דרכו של פליקס מגאת בשאלקה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

ורדר ברמן - נירנברג 3:2

אלמוג כהן פתח בפעם השנייה העונה ורשם 55 דקות בהרכב האורחים, שהצליחו להשיג ניצחון חוץ ראשון העונה והדהימו את ברמן. הוגו אלמיידה נגח לרשת אחרי בישול של מרקו מארין כבר בדקה החמישית, אבל מכאן המשחק נטה לכיוונה של נירנברג. אלמוג כהן ניסה את מזלו בבעיטה מ-30 מטרים בדקה ה-15 ולאחר שבע דקות קיבל כרטיס צהוב. בדקת הסיום של המחצית נכנסו לפעולה הילדים ממוצא טורקי של נירנברג. אילקאי גונדוגאן קבע שוויון בדקה ה-45, הכניס את ורדר ברמן להלם וראה את מהמט אקיצ'י משלים מהפך שתי דקות בתוך המחצית השנייה עם הראשון שלו העונה. אותו גונדוגאן היה אחראי גם לשער השלישי בדקה ה-73, כשקלאודיו פיזארו רק צימק בתוספת הזמן.

פ.צ קלן - המבורג 2:3

המבורג היא עוד אחת מהקבוצות שרצו להיות בשלב הזה במקום יותר גבוה, אבל פתיחת העונה המגומגמת שלה משאירה אותה הרחק מהמובילות. בפעם הקודמת שהשתיים נפגשו זה נגמר ב-3:3, וגם המשחק הזה לא היה רחוק מכך. קלן, עם המאמן החדש פרנק שאפר, הוליכה משער של מילובייה נובאקוביץ' (11), אבל מלאדן פטריץ' (15) והילד הדרום קוריאני סון היונג-מין (24) ביצעו מהפך. השוויון של קלן לא איחר לבוא, שוב מרגליו של נובאקוביץ' (29), שהשלים שלושער גדול עם שער ניצחון שש דקות לסיום.

משחקים נוספים:

וולפסבורג - שטוטגרט 0:2
לוולפסבורג: סימון קיאר (6), אדין דז'קו (76)

סט. פאולי - פרנקפורט 3:1
לסט. פאולי: קרלוס זמבראנו (5). לפרנקפורט: תאופניס גקאס (42 בפנדל ו-70), קאיו (90)

קייזרסלאוטרן - מנשנגלדבאך 0:3
לקייזרסלאוטרן: כריסטיאן טיפרט (71), אדם נמץ (83), סרדאן לאקיץ' (88)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully