וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוביניו: "החלום שלי הוא לזכות באליפות איטליה עם מילאן"

חלוץ הרוסונרי יודע שניצחון על יובנטוס (ש') משמעותי בדרך להגשמת השאיפות. זלטאן: "אני יודע שקייליני מסמן אותי"

ביום שבת תפגשנה שתי הענקיות של הכדורגל האיטלקי, כשמילאן תארח את יובנטוס בסן סירו הגועש (שבת, 20:40, ספורט 5+). הפער בין הרוסונרי לגברת הזקנה עומד על חמש נקודות, ואם יובה רוצה להישאר צמודה לצמרת, היא חייבת לצאת עם נקודות ממילאנו. מנגד, קבוצתו של מאסימיליאנו אלגרי חייבת ניצחון כדי להמשיך להשקיף על היריבה העירונית השנואה ואלופת איטליה אינטר, מלמעלה.

מי שמחכה בקוצר רוח למשחק הוא חלוץ מילאן זלטאן איברהימוביץ'. "באתי לכאן כדי לנצח ולוודא שמילאן תזכה בהכל", אמר החלוץ השבדי כשנחת במילאן באוגוסט, וזה משחק שבו עליו להוכיח זאת. "אני יודע שג'ורג'יו קייליני מסמן אותי, והוא יהיה יותר קשוח מהרגיל", אמר איברהימוביץ' לקראת המשחק, "קשה לשחק נגד קייליני, הוא לא משאיר לך שנייה לנשום, אבל אני מאוד מעריך אותו, הוא נאמן והוא לוחם אמיתי". כשנשאל איברהימוביץ' מה היה עושה בחיים אם לא היה כדורגל, השיב: "הייתי עורך דין, ואם לא הייתי איברהימוביץ' הייתי רוצה להיות קסיוס קליי".

גם רוביניו מחכה למפגש עם אלסנדרו דל פיירו וחבריו. "החלום שלי הוא לזכות באליפות איטליה עם מילאן ועם ברזיל בגביע העולם. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק, אנחנו מצפים למשחק קשה ועובדים קשה כדי להצליח בו", אמר הברזילאי. רוביניו אמר שהוא מוכן לשחק בכל עמדה שיידרש, אבל "אני הכי טוב כחלוץ, כמו שאני משחק בנבחרת ברזיל. אם המאמן ירצה אותי כפליימייקר זה בסדר, יש לנו התקפה חזקה מאוד ויש לנו את הכישרון".

גם ביובנטוס מתמרקים ומתכוננים למשחק הגדול ואלסנדרו דל פיירו, האיש והסמל, סופר את הדקות. הנסיך יודע שלא נשארו לו עוד הרבה משחקים קלאסים וגדולים שכאלה, וחלומו הגדול הוא להפוך לכובש הגדול ביותר ששיחק אי פעם בשורות הביאנקונרי. דל פיירו לא אמור לפתוח, אבל פציעותיהם של וינצ'נזו יאקווינטה ואמאורי יכולים להקנות לו מקום בהרכב.

דל פיירו בן ה-35 השווה החודש את שיאו של ג'אמפיירו בוניפרטי כשכבש את שערו ה-178 כזברה בסרייה A, ואין משחק ראוי וגדול יותר מאשר משחק נגד מילאן בסן סירו כדי להפוך לגדול הכובשים. "זה כבוד להשתוות אליו", אמר דל פיירו, "והולך להיות משחק גדול מול מילאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully