וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוח חלוץ

דויד וייה ולואיס פביאנו בקרב לטיני בקאמפ נואו. דבאלישווילי המאכזב ואזולאי הלוהט מול פ"ת, וגם בוזגלו מול קולאוטי. על מי לשים את הכסף? התשובות בפנים

פינת "על הסכין", שמחפשת את החלוץ הפורה של סוף השבוע, מציגה הפעם מאבקים מרתקים במיוחד. בקאמפ נואו ייפגשו בשבת שניים שהרעידו רשתות וחיממו לנו את הלב במונדיאל, דויד וייה מברצלונה ולואיס פביאנו מסביליה. בראשון, עוברים לדו קרב ישיר בין חלוצי מכבי חיפה: ולדימיר דבאלישווילי מול הסנסציה הטבריאנית שלומי אזולאי ומקנחים בשני את דו קרב, כשמאור בוזגלו ורוברטו קולאוטי יתחרו ביניהם על הזכות להכניס מזומנים לכיס שלכם.

משחק מספר 81 (שבת): דויד וייה (ברצלונה) - לואיס פביאנו (סביליה) 2.25, 1.85, 3.80

החלוץ הספרדי האימתני עדיין מתקשה למצוא את מקומו בהתקפה הפנטסטית של הבלאוגרנה. וייה כבש רק שני שערים בליגה העונה, האחרון ב-0:1 על חיחון ב-22 בספטמבר, ובינתיים הוא נראה רחוק מהמספרים הרגילים שלו.

מול וייה ניצב פביאנו. הברזילאי שבמשך כל הקיץ נלחם כדי לעזוב לאנגליה או איטליה, הגיע סופסוף לליגה עם צמד ב-3:4 על בילבאו במחזור האחרון. בחמש שנותיו בספרד, פביאנו כבש רק פעם אחת מול ברצלונה. זה קרה במשחק הליגה האחרון בין הקבוצות בעונה שעברה. אנחנו מריחים המשכיות מפתיעה.

ההימור: 2

משחק מספר 31 (ראשון): ולדימיר דבאלישווילי (מכבי חיפה) - שלומי אזולאי (מכבי חיפה) 2.70, 1.85, 2.95

חמש פעמים נפגשו בעונה שעברה הפועל פתח תקוה ומכבי חיפה. המאזן: ארבעה ניצחונות ירוקים, תיקו אחד (בגביע הטוטו) ומאזן שערים 3:13. ולדימיר דבאלישווילי דווקא לא ידע הצלחות גדולות מול הקבוצה ממלאבס והסתפק בשער אחד מולה, שהובקע ברבע גמר גביע הטוטו. גם את העונה הנוכחית פתח הגאורגי בצליעה ולא מצא את הרשת במהלך כל חודש אוקטובר.

מולו עומד ילד הפלא מטבריה, שכבש בסערה את המקום בהרכב עם שלושה שערים בשבועות האחרונים. אזולאי הוא ללא ספק הדבר הבא בכרמל, אבל מול ההגנה הכי חלשה בליגת העל, אנחנו מהמרים שדווקא דבאלישווילי הוא זה שייצא מהמשבר, ינעץ יותר כדורים ברשת ויעשיר את הכיס שלכם.

ההימור: 1

משחק מספר 70 (שני): מאור בוזגלו (מכבי תל אביב) - רוברטו קולאוטי (מכבי תל אביב) 3.20, 1.75, 2.75

מכבי תל אביב רחוקה רק שתי נקודות מהפסגה והיא מגיעה למשחק רעבה למקום הראשון ולקמה על ההפסד המביך לאדומים בעונה שעברה (3:1). אלא שהקבוצה הלוחמנית של ניצן שירזי, שמגלה סימני שיפור בשבוע האחרון, לא תהיה יריב קל כמו הפועל רמת גן.

מאור בוזגלו הוא האיש החם של הצהובים בשבועות האחרונים. בשבת הוא כבש ובישל (לקולאוטי) בניצחון על הפועל רמת גן, אבל ההערכה היא שבמידה והאריס מדוניאנין ישוב להרכב, בוזגלו יחזור לשחק באגף ויקבל פחות חופש פעולה. קולאוטי, למרות השער, לא מזכיר בינתיים את החלוץ שהטיל אימים על הליגה במדי מכבי חיפה. אנחנו מהמרים ששניהם ישבתו מהבקעה.

ההימור: X

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully