וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלביץ': "חשוב שנגיע לחיפה אחרי ניצחון"

28.10.2010 / 11:17

מכבי ת"א לא הרשימה מול סכנין, אבל "גיז'ה", ששיחק 90 דקות ונראה אנרגטי, מעודד: "טוב שיש תחרות על ההרכב". שביעות רצון משיתוף הפעולה של פאביצ'ביץ' עם ניבאלדו

במכבי תל אביב סימנו אמש (רביעי) וי על עוד מטרה שהושגה, לאחר שהקבוצה העפילה לשלב רבע הגמר בגביע הטוטו בעקבות הניצחון 0:2 על בני סכנין באיצטדיון רמת גן. למרות הניצחון, גם במכבי יודעים שהקבוצה לא הציגה יכולת גבוהה במשחק, וראשי המועדון שישבו ביציע תפסו לא פעם את הראש בשל איבודי הכדור הרבים ובעיקר ההחמצות מול שוערה הצעיר של סכנין, מוחמד קנדיל, שאף נבחר למצטיין במשחק.

נקודת האור הגדולה במשחק מבחינת הצהובים הייתה חזרתו למגרש של הבלם הברזילאי ניבאלדו, ששיחק אמש לראשונה מאז נפצע וקרע את הרצועה הצדית בברכו בדרבי נגד הפועל תל אביב במסגרת גביע הטוטו לפני כחודשיים וחצי. ניבאלדו פתח אמש בהרכב וסיים 90 דקות מלאות תוך הפגנת משחק טוב ושקט בחלק האחורי, כאשר גורמים בקבוצה שיבחו את שיתוף הפעולה של הברזילאי עם הבלם השני, סאבו פאביצ'ביץ', כשהשניים נראו מתואמים והציגו משחק טוב במרכז ההגנה.

בצוות המקצועי ערכו מספר ניסויים במהלך המשחק, כאשר בחלקו האחרון של המשחק הוסט פאביצ'ביץ' לעבר עמדת המגן הימני, תפקיד בו הוא שיחק גם באנרגי קוטבוס הגרמנית, ממנה הגיע לקרית שלום. חזרתו של ניבאלדו מעניקה כעת מגוון של אפשרויות להצבת שחקנים בחלק ההגנתי של הקבוצה, כאשר עם חזרתו של אבי סטרול הפצוע לאימונים מלאים נראה כי התחרות על חולצת ההרכב בחוליית ההגנה תהיה קשה אף יותר. כזכור, כבר עתה על עמדות המגנים מתמודדים ארבעה שחקנים (גפני וזיו בשמאל, מלול וסבן מימין).

המנג'ר אבי נמני והמאמנים יוסי מזרחי ואיציק עובדיה נתנו אמש מנוחה לשני שחקני החלק הקדמי מאור בוזגלו ואלירן עטר (שאף סובל מכאבים בכף הרגל), אולם השניים צפויים לחזור כבר מחר לאימוני הקבוצה, שמתכוננת למשחק מול הפועל חיפה בקרית אליעזר ביום שני.

גיז'ה: "כל אחד רוצה לשחק"

שחקן נוסף שהשלים 90 דקות לראשונה העונה הוא הקשר גיז'רמו ישראלביץ', שהתאושש במהלך הקיץ אף הוא מפציעה ארוכה בברכו. "גיז'ה", שחוזר אט אט לכושר משחק ואף קיבל כבר דקות פה ושם בליגה, תופקד אמש במרכז הקישור האחורי והיה נמרץ ואנרגטי כתמיד: "נכון שלא שיחקנו טוב, אבל אני שמח שניצחנו. בשבילי ובשביל עוד כמה שחקנים שלא שיחקו הרבה העונה, זה היה מצוין. אני שמח שיכולתי לשחק 90 דקות, זה פעם ראשונה שלי העונה, אני שמח מאוד ורוצה לאט לאט להיכנס לכושר מלא".

ישראלביץ' מתייחס לתחרות הגדולה שיש העונה בקבוצה על חולצת ההרכב: "זה נכון אבל זה עושה טוב לכולם, כי אם יש על כל עמדה שלושה שחקנים אז רק מועיל לנו, כי כל אחד רוצה לשחק ובשביל זה אנחנו יודעים שצריך לעבוד קשה באימונים וזה יכול רק לשפר אותנו".

הקשר הארגנטינאי, שבישל את השער השני ליואב זיו בדקת הסיום, מתייחס לבישול וכבר מסתכל קדימה למשחק נגד הפועל חיפה: "זה מהלך שאנחנו עובדים עליו באימונים. באמת שכן. יוסי מזרחי כל הזמן מבקש ששחקנים יעשו תנועה מהאגף לעומק וזה מהלך שאנחנו מתרגלים. לקראת המשחק נגד חיפה, אנחנו ניקח את הניצחון, כי זה עושה לנו טוב בראש לבוא לחיפה אחרי ניצחון. זה חשוב מאוד עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully