וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויד: "אנחנו אפילו לא קרובים לשיא"

אחרי ניצחון הבכורה בפילדלפיה, גארד מיאמי מבהיר כי הטריו מתחמם. לברון: "אין גבול למה שאנחנו יכולים לעשות בהתקפה"

אחרי ההפסד לבוסטון במשחק פתיחת העונה, לברון ג'יימס עקץ את המלעזים ואמר כי הוא מצטער לאכזב אותם, אבל מיאמי לא תגמור את העונה במאזן של 82:0. הלילה (בין רביעי לחמישי) ההיט רשמו ניצחון בכורה בצורתם החדשה עם דווין וויד, ג'יימס וכריס בוש, כשניצחו בפילדלפיה 87:97.

"אנחנו לא בשיאנו, אפילו לא קרובים לשיאנו", אמר בסיום וויד, שקלע 30 נקודות והוריד 7 ריבאונדים, "כשיגיע הזמן להיות שם, נהיה". פלאש התייחס למשחקו האישי, והוסיף: "אני מרגיש נוח, החטאתי כמה זריקות אבל זה בא".

ההיט הזיעו לא מעט עד שחילצו ניצחון מול קבוצתו המתחדשת של המאמן דאג קולינס. לברון ג'יימס קלע 16 ומסר 7 אסיסטים, אבל היה לא ממש מגובש עם החברים ואיבד 9 כדורים. ההיט קלעו ב-50 אחוז מחוץ לקשת, ולברון התייחס לכך. "כשאנחנו קולעים ככה מרחוק, אין גבול למה שאנחנו יכולים לעשות בהתקפה. אנחנו יודעים בכל משחק שהקבוצה היריבה רוצה לנצח אותנו, במיוחד במשחקי חוץ שלנו הקהל של היריבה יישב עלינו כל הזמן. כבר צעקו לי בוז בקריירה, צועקים לך בוז כי אוהבים את המשחק שלך". לא בטוח שזה נכון לגבי אוהדי הסיקסרס, שידועים כקהל חם ודוחף כלפי קבוצתו, אך מרושע וציני כלפי היריבות.

סטודמאייר מחכה לבוסטון

מעברו של אמארה סטודמאייר לניו יורק פיזר אבק כוכבים במנהטן. הניקס, שציפו בעיקר לבואו של לברון ג'יימס לקבוצה, הסתפקו במפלצת מפיניקס, וסטודמאייר סיפק את הסחורה בבכורה הרשמית שלו בניקס, כשקלע 19 והוריד 10 ריבאונדים בניצחון ניו יורק בטורנטו בתוצאה 93:98.

"אתה רוצה לנצח את הקבוצות שאתה מרגיש שחובה עליך לנצח, ככה שזה ניצחון גדול וחשוב עבורנו", אמר סטודמאייר בסיום, והסביר מה הוא חושב על יחסי הכוחות בין הניקס לראפטורס. ביום שישי הניקס ישחקו נגד אלופת המזרח בוסטון, וזה יהיה מבחן כוח ראשון לקבוצה של מייק דאנטוני. "הם משחקים נהדר, ונראה מה אנחנו יכולים לעשות", אמר סטודמאייר.

כוכב הניצחון של הניקס היה ווילסון צ'נדלר, שעלה מהספסל וקלע 22 נקודות. "הסיבה שהוא לא פותח בחמישייה היא לא כי הוא לא טוב, אלא משום שאנחנו צריכים כוח אש מהספסל", אמר מאמנו מייק דאנטוני. "לא לקחתי את זה אישית כשלא פתחתי", אמר צ'נדלר, "פשוט היה למאמן ליינאפ טוב יותר, דאנטוני מאמן טוב ואני עושה מה שהוא אומר".

שאקיל אוניל: "לקחנו את קליבלנד קצת יותר מדי בקלילות"

יממה אחרי הניצחון על מיאמי, בוסטון יצאה לקליבלנד ויצאה משם עם הפסד ראשון העונה, בתוצאה 95:87. "זה היה עבור העיר", אמר אנטואן ג'יימיסון על ניצחון הקאבס, והבהיר כי יש חיים לאחר לכתו של לברון ג'יימס. "רצינו להראות לאוהדים שקליבלנד תשרוד והאולם שלנו הוא מקום בו אפשר לראות כדורסל טוב וקבוצה מנצחת".

קליבלנד פגשה מהעבר השני את שאקיל אוניל, שחקנה בעונה הקודמת, וספגה ממנו 7 נקודות, והביג קקטוס הודה בסיום כי הסלטיקס לא באו עם אותה נחישות עמה הופיעו מול מיאמי. "לקחנו אותם קצת יותר מדי בקלילות", אמר שאק.

לאנתוני פארקר הייתה השפעה גדולה על הניצחון, כשמלבד 10 הנקודות ו-6 האסיסטים שתרם לקאבס, הוא קבר שלשה ענקית כשנותרה שנייה לשעון ה-24 והעלה את קליבלנד ל-86ף89 במאני-טיים, ומשם קליבלנד המשיכה עד לניצחון. "זאת הייתה השנייה הכי ארוכה בהיסטוריה של ה-NBA", אמר מאמן הסלטיקס דוק ריברס, שלא ציפה שדווקא AP יהיה זה שייקח את הזריקה החשובה, "אני לא מתכוון לערער על ההחלטה, כנראה שמישהו לא לחץ בזמן על שעון העצר". מאמן קליבלנד החדש ביירון סקוט, לא התלונן על השיפוט באותה סיטואציה. "אנחנו במגרש הביתי, זה אמור להיות יותר ארוך משנייה אחת", אמר סקוט בהומור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully