וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "עכשיו אנחנו צריכים רק יציבות"

מנג'ר ווסטהאם חגג העפלה דרמטית לרבע גמר גביע הליגה וכבר מעז להסתכל קדימה להמשך: "יש לנו תוכנית ופרויקט לשנים"

לווסטהאם אין העונה יותר מדי סיבות לשמוח, אבל אחת כזו בכל זאת הייתה אתמול (רביעי) כשהפטישים התגברו על סטוק בגביע הליגה אחרי שחזרו מפיגור 1:0 ל-1:3 דרמטי בהארכה בדרך לרבע הגמר. "רצינו להראות שהמשחק בשבת היה יוצא מן הכלל", אמר אברהם גרנט, המנג'ר המנצח, בסיום. "לא פתחנו את המשחק טוב, אבל התגובה במחצית השנייה הייתה נהדרת. שיחקנו טוב, שלטנו במשחק וכבשנו שלושה שערים".

המהפך של ווסטהאם החל בדקה ה-84 אחרי שסקוט פארקר כבש שער שוויון שמחק את שערו של קנווין ג'ונס בדקה השישית. בדקה ה-96 מנואל דה קוסטה ובדקה ה-118 ויקטור אובינה סידרו לגנט את הניצחון לפני המפגש מול ארסנל באיצטדיון האמירויות בשבת. "דיברנו על מה שאנחנו לא עושים נכון, מבחינת המנטליות והאופי", הוסיף גרנט. "שינינו את הטקטיקה מעט במחצית, ואני מרוצה מאוד מהשינוי".

על התנהלות המשחק הוא הוסיף: "היו לנו שתי הזדמנויות טובות בעשר הדקות האחרונות של המחצית הראשונה. החזקנו בכדור ויצרנו חצאי מצבים. ידעתי שאם נמשיך לשחק כמו ששיחקנו, ננצח את המשחק. בכדורגל אתה צריך להיות זהיר, במיוחד נגד קבוצה כמו סטוק שהיא מסוכנת מאוד במצבים נייחים ומגנה מצוין". למרות ההפסד בשבת לניוקאסל, גרנט מתעקש שקבוצתו נמצאת במומנטום חיובי: "נקודת המפנה הייתה לפני כמה שבועות אחרי שהפסדנו אבל לא ויתרנו והמשכנו לעשות את הדברים הנכונים. היו לנו שלוש תוצאות תיקו במשחקים שבהם הגיע לנו לנצח. אחד המשחקים הושפע מהחלטה של שופט.

"אפילו בשבת פתחנו את המשחק כמו קבוצת צמרת ואז כאילו מישהו לחץ על כפתור והפסקנו", מוסיף גרנט. "יש לנו תוכנית ופרויקט להרבה שנים, ואני חושב שאנחנו עושים את הדברים הנכונים, אנחנו רק צריכים יותר יציבות. בשבת המחצית השנייה לא הייתה טובה, אבל אם מסתכלים על שבעת המשחקים האחרונים שלנו, זה היה החריג. זה קורה לכל קבוצה, אפילו לארסנל ולמנצ'סטר יונייטד. הדבר הכי חשוב הוא שאתה מתגבר על זה ומגיב לזה. אני מכיר קבוצות אחרות שלא משחקות טוב ולא מתגברות על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully