וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הג'איינטס פתחו את הוורלד סירייס בסערה

סן פרנסיסקו לא התרגשה מהמאזן המפחיד של קליף לי בפלייאוף, ניצחה את טקסס 7:11 ועלתה ליתרון 0:1 בסדרה

סן פרנסיסקו - טקסס 7:11 (0:1 לג'איינטס בסדרה)

משחק מספר 1 בוורלד סירייס היה אמור להיות קרב פיצ'רים אימתני בין קליף לי וטים לינסקאם, אבל האייסים של שתי הקבוצות לא עמדו בציפיות, ובמשחק רווי החבטות שהתפתח בסן פרנסיסקו הצליחו הג'איינטס לעשות את הצעד הראשון לעבר זכייה באליפות ראשונה מאז נדדו מניו יורק למפרץ.

הריינג'רס, בהופעתם הראשונה בסדרת הגמר אחרי 50 שנים שחונות, בנו על המאזן המופלא של קליף לי בפלייאוף, ואף נעזרו בדאבל מפתיע של הפיצ'ר האימתני באינינג השני שהעלה אותם ל-0:2, אבל באינינג השלישי פרץ פרדי סאנצ'ז את הסכר והחזיר את המקומיים ל-2:2.

לינסקאם עשה את שלו ושמר על התוצאה עד לאינינג החמישי, בו כבר התפוצצו הג'איינטס עם עוד דאבל של סאנצ'ז וסינגלים של קודי רוס ואוברי האף שקבעו 2:5 וסיימו את חלקו של לי במשחק, כשחואן אוריבה השלים את המשימה מיד לאחר יציאתו של לי עם הומראן שהקפיץ את התוצאה ל-2:8 וסגר למעשה עניין.

באיניניג השישי קירב בנג'י מולינה את טקסס עד ל-4:8 ושלח גם את לינסיקום החוצה מוקדם מהצפוי, אבל הבולפן של הג'איינטס עשה את העבודה עד האינינג השמיני בו חזרה ההתקפה שלהם לתפקד והכניסה שלוש ריצות נוספות בדרך ל-4:11. באיניניג התשיעי הריינג'רס עוד ניסו לחזור לתמונה עם שלוש ריצות מאוחרות שאילצו את בריאן ווילסון להיכנס למשחק שלא במצב של שמירה, והקלוזר המקומי אכן סגר עניין כששרף את שני החובטים האחרונים של טקסס והבטיח את הניצחון.

לי, שהגיע למשחק עם מאזן של 0:7 ו-ERA של 1.26 בפלייאוף, סיים את יום העבודה אחרי פחות מחמישה אינינגים כשלחובתו 6 ER ו-8 חבטות, וניסה להסביר בסיום: "ניסיתי לבצע התאמות. הייתי למעלה מדי, למטה מדי, בפנים מדי, בחוץ מדי, ולא הצלחתי להיות עקבי כל המשחק". סאנצ'ז, שהוכתר כגיבור הערב עם 4 חבטות ו-3 RBI, סיכם: "אתה אף פעם לא מצפה להצליח כל כך מול פיצ'ר כמוהו, אבל ככה זה בבייסבול, זה משחק משוגע".

* המטס צפויים להודיע בימים הקרובים על מינויו של סנדי אלדרסון לג'נרל מנג'ר החדש של הקבוצה. אלדרסון בן ה-62 שימש כ-GM של אוקלנד בין השנים 1983 ל-1997 והוביל את האייז לשלוש הופעות בוורלד סירייס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully