וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "מקווה שזה היה העונש האחרון שלנו העונה"

27.10.2010 / 22:55

מנג'ר מכבי ת"א התייחס לאווירה הנוראית באצטדיון ר"ג בניצחון 0:2 על סכנין בגביע הטוטו: "אנחנו משלמים על טעויות שלנו"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב המשיכה הערב (רביעי) במומנטום החיובי שלה כשניצחה את בני סכנין 0:2 (אותה תוצאה בה ניצחה את הפועל רמת גן בשבת) ועלתה לרבע גמר גביע הטוטו. עם זאת, ממשחק חלש של שתי הקבוצות מול יציעים ריקים באצטדיון רמת גן קשה ללמוד יותר מדי, וגם מנג'ר הצהובים אבי נמני יודע את זה.

מלול: "אנחנו צריכים עוד להשתפר"

בסיום המשחק התייחס נמני בעיקר לאווירה המשמימה ונטולת הקהל באצטדיון רמת גן ואמר: :"זה מאכזב ועצוב לשחק בלי קהל, אבל גם אם היה קהל היו כאן אלף איש ולא היו מרגישים אותם. לא כיף לשחק כדורגל בלי קהל ביציע. אנחנו משלמים על טעויות שעשינו ובצדק. אני מקווה מאוד שזו הטעות האחרונה והעונש האחרון שנקבל העונה". נמני התייחס גם למצב פציעתו של ברק יצחקי שישב ביציע ואמר: "ככל שהוא יחזור יותר מהר נהיה מרוצים יותר. עצם זה שהוא לא צריך לעבור ניתוח אלה בשורות טובות. נצטרך להיות סבלניים איתו. שחקנים שחוזרים צריכים לחזור לאט. ברק הוא שחקן חשוב אצלנו, אבל נחכה לו בסבלנות"

על המשחק עצמו אמר נמני: "המטרה שלנו הייתה לעלות שלב והבטחנו את זה, נראה מול מי נוגרל ברבע הגמר ונרצה להמשיך קדימה. יש לנו סגל רחב וטוב, אנחנו משתמשים בכל השחקנים מתי שאנחנו צריכים. ניבאלדו שיחק 90 דקות ראשונות ונשלב אותו בהדרגה. לגבי השאר, כל אחד צריך לתת את שלו. יכולנו לסיים את המשחק בתוצאה יותר גבוהה, אבל אנחנו מרוצים. אני חושב שהמשחק נגד הפועל חיפה בליגה יהיה שונה לגמרי, היום שיתפנו הרבה שחקנים שלא קיבלו הרבה דקות בחודש האחרון, אבל גם אלה ששיחקו היו בסדר. משחקי ליגה הם שונים וניערך אליהם בהתאם".

שחקנה של מכבי תל אביב דור מלול הוסיף: "בסך הכל אנחנו מרוצים, רצינו לנצח ולהמשיך במגמה הטובה ועכשיו מסתכלים להמשך. כל אחד רוצה להיות על המגרש ולשחק, אני בטוח שזה גורם כאב ראש לצוות, אבל כל אחד מאיתנו יעשה תמיד את המוטל עליו וישתדל להיות על המגרש". לקראת המשחק נגד הפועל חיפה אמר מלול: "אנחנו צריכים יותר הזדמנויות, שערים והנעת כדור. צריך עוד להשתפר ואני מאמין שנעשה את זה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

דראפיץ': "רק רצינו לעבור את המשחק בשלום"

מאמן בני סכנין סלובודן דראפיץ' לא נשמע מודאג במיוחד מהיכולת של קבוצתו, לקראת המשך מאבקי התחתית שלה בליגת העל: "שום דבר לא נכבה אצלנו אחרי הפנדל שספגנו. ניסינו לעשות משהו למרות ששיחקנו לפני יומיים. רצינו ללחוץ, לנצח או להוציא נקודה לפחות. יש לנו עוד משחק מול מכבי נתניה בבית וננסה לנצח אותם. לא ציפיתי מהשחקנים שלי לנצח יומיים אחרי המשחק בטדי, רצינו לעבור את המשחק בשלום. אני מקווה שיהיה כוח למשחק נגד בני יהודה בשבת, ואני מאמין שיהיה להם קשה מולנו".

אחמד קאסום מבני סכנין נפצע במחצית הראשונה אחרי שרגלו של ניבאלדו פגעה בפניו. והרופא של מכבי תל אביב, ד"ר רוברט כהן, תפר לו שישה תפרים בלחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully