וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: אאכן הדיחה את מיינץ

הקבוצה מהליגה השנייה הפתיעה 1:2 את מוליכת הבונדסליגה בסיבוב השני. קיקרס אופנבך הדיחה בפנדלים את דורטמונד

מסתבר שמה שמספיק כדי להוליך בגאון את הבונדסליגה, לא עוזר בגביע הגרמני. מיינץ מהמקום הראשון בליגה, עם מאזן נהדר של שמונה ניצחונות והפסד בודד, התארחה אצל אלמניה אאכן מהליגה השנייה ונוצחה במפתיע 2:1 בסיבוב השני של הגביע. בנג'מין אוור, פעם ילד פלא של הכדורגל הגרמני ומי ששיחק ארבע שנים במיינץ, כבש ראשון לזכות אאכן בדקה ה-26. הקשר מרקו הוגר הוסיף את השני בדקה ה-60, כשאדם שאלאי ההונגרי רק צימק עבור הקבוצה של תומאס טוכל.

גם דורטמונד, המדורגת שנייה בטבלה, סיימה דרכה בגביע בצורה מביכה עם הפסד 4:2 בפנדלים לקיקרס אופנבך אחרי 0:0 בתום 120 דקות. לברקוזן סבלה אף היא מחוסר בדו קרב מהנקודה הלבנה, כשהפסידה 5:4 לבורוסיה מנשנגלאדבך אחרי 1:1 ב-120 דקות. פטריק הלמס החטיא פנדל בדקה ה-63 והוביל להארכה, בה שער של ארן דרדיוק (108) בוטל אחרי דקה על ידי מוחמדו אידריסו מגלאדבך.

המבורג כשלה אף היא הערב, כשהובסה 5:2 בפרנקפורט. תאופניס גקאס המשיך בכושרו הנפלא והוביל את המארחים עם צמד בדקות 20 ו-45. גם קאיו (13) וחליל אלטינטופ (87 בפנדל) כבשו, כשמלאדן פטריץ הבקיע פעמיים עבור המבורג (23 ו-66), אך מנגד רשם גם שער עצמי (64).

כמו גקאס, גם דמבה בה נמצא בכושר הבקעה פנטסטי בליגה והוא המשיך אותו בגביע. חלוץ נבחרת סנגל הבקיע את שער הניצחון של הופנהיים בדקה ה-63, כשקבוצתו ניצחה 0:1 את אינגולשטדט. נירנברג, ללא אלמוג כהן שהעביר 90 דקות על הספסל, ניצחה 0:3 בחוץ את אלפרסברג. ג'וליאן שיבר (43), חאבייר פינולה (50 בפנדל) וטימי סימונס (74) הבקיעו עבור נירנברג. גם שטוטגרט עלתה עם 1:3 לאחר הארכה על חמניצר משלושער גדול של מרטין הרניק (79, 106 ו-118).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully