וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ הספורט יקדיש יום שידורים למראדונה

הכוכב הארגנטינאי יחגוג 50 בשבת הקרובה, ובערוץ 5+ גולד יפתחו בשבילו אולפן, וישדרו את מיטב המשחקים בקריירה שלו

ביום שבת הקרוב (30.10) יחגוג דייגו מראדונה את יום הולדתו החמישים וערוץ הספורט יציין את האירוע עם יום שידורים מיוחד ב-5+ גולד, שיוקדש כולו לארגנטינאי הצבעוני. יום השידורים יכלול אולפן חגיגי בהנחיית מאיה רונן, שתארח את נדב יעקבי ואת אלי אוחנה. באולפן יזכרו השלושה ברגעיו הגדולים על המגרש ומחוץ לו. בנוסף לאולפן, ישודרו לאורך כל היום מיטב משחקיו של מראדונה לאורך הקריירה, סרטים תיעודים ומיטב הקטעים מהתכנית "הלילה עם מספר 10" בהנחייתו.

באולפן ידברו מאיה רונן, אלי אוחנה ונדב יעקבי על רגעיו הגדולים, חיי הזוהר שלו מחוץ למגרש, תקופתו כמאמן נבחרת ארגנטינה במונדיאל האחרון ועל אישיותו הצבעונית של הפנומן הנחשב בעיני רבים לשחקן הטוב בהיסטוריה. בנוסף, במהלך האולפן יוקרנו שעריו היפים לאורך הקריירה מתקופתו בנבחרת ארגנטינה.

במהלך היום החגיגי בסימן מראדונה, ישודרו משחקי הידידות של ארגנטינה נגד ישראל מ- 1986 ומ-1990. כמובן שאי אפשר להיזכר במראדונה בלי להזכיר את המשחק ההיסטורי במונדיאל 1986 בו כבש מראדונה את השער הראשון עם היד, במה שמכונה עד היום כ"יד האלוהים". גם המשחק הבלתי נשכח הזה ישודר ביום שבת. עוד במהלך יום השידורים לכבוד חגיגית יובל למראדונה: משחק חצי גמר מונדיאל 1986 נגד בלגיה, סרטי תעודה על הארגנטינאי הססגוני ומיטב תכניות האירוח שלו "הלילה עם מספר 10" בו אירח את פלה, פידל קסטרו ועוד אורחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully