וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסטרס: ווזניאקי הפסידה לסטוסור

הדנית ספגה הפסד ראשון אחרי 10 משחקים רצופים, 6:4, 6:3 לאוסטרלית. קלייסטרס ניצחה את ינקוביץ', זבונרבה את אזרנקה

המדורגת מספר אחת בעולם קרוליין ווזניאקי ספגה הערב (רביעי) הפסד ראשון אחרי עשרה ניצחונות רצופים בסבב ולמעשה מאז הודחה בחצי גמר אליפות ארצות הברית הפתוחה. הדנית הפסידה 6:4, 6:3 לסמנתה סטוסור האוסטרלית במשחק השני שלה בבית הבז' בטורניר המאסטרס בדוחא, קטאר. סטוסור עברה את ווזניאקי ועלתה למקום הראשון בבית, כשמחר יתקיים המשחק שישלים את המחזור השני בין פרנצ'סקה סקיאבונה לאלנה דמנטייבה.

המערכה הראשונה דווקא הייתה צמודה, עד שהאוסטרלית שברה בדיוק ברגע המתאים והשלימה בה ניצחון 4:6. המערכה השנייה נפתחה בצורה גרועה מאוד מבחינת הדנית, שנקלעה לפיגור מוקדם של 4:1 ונראתה לא מרוכזת. אך ווזניאקי הצליחה לשמור על חבטות ההגשה שלה בלי לשמוט אפילו נקודה אחת וצימקה ל-2:4. אלא שהדנית לא הצליחה להשיג עוד שבירה ובסיום זה 4:6, 3:6 לסטוסור, ששמרה על מאזן מושלם.

יום המשחקים השני של טורניר מאסטרס הנשים בדוחא נפתח היום במשחק של המדורגת שנייה בעולם ורה זבונרבה מול הבלארוסית ויקטוריה אזרנקה, שמדורגת עשירית ונכנסה רק בזכות פרישתן של האחיות וויליאמס. הרוסיה המצוינת ניצחה 6:7, 4:6 ושמרה על מאזן מושלם אחרי שני משחקים בבית הלבן, לעומת אזרנקה לה זה היה המשחק הראשון.

המערכה הראשונה הייתה צמודה במיוחד, כשכל אחת מצליחה לשבור את יריבתה פעמיים. המדורגת שנייה בעולם הצליחה להתעלות רק בשובר השוויון וזכתה בו עם 4:7. המערכה השנייה נפתחה בצורה חיובית מבחינת אזרנקה, שהצליחה להשיג שבירה מוקדמת ולעלות ל-0:2. אלא שזבונרבה התאוששה והצליחה לשבור בחזרה בדרך ל-3:4. שתי הטניסאיות שמרו על ההגשות עד שזבונרבה הצליחה לשבור במשחקון האחרון ולנצח 4:6 במערכה השנייה.

במשחק השני שנערך היום פתחה קים קלייסטרס את הופעתה בטורניר, וניצחה בקלילות את ילנה ינקוביץ' החולה 2:6, 3:6. עבור ינקוביץ' זה היה ההפסד השני בטורניר והיא איבדה כל סיכוי להגיע לטורניר. כעת נראה כי המאבק על המקום הראשון בבית הלבן יהיה בין קים קלייסטרס לורה זבונרבה.

עדכון אחרון: 20:06

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully