וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ים קורייר מונה לקפטן הדייויס של ארה"ב

כוכב העבר, שדורג במקום הראשון במשך 58 שבועות בעבר, יחליף את פטריק מקנרו: "אם נשמור על רוח חיובית, נזכה בתואר"

ג'ים קורייר מונה לקפטן החדש של נבחרת הדייויס של ארצות הברית, כך הודיע היום (רביעי) איגוד הטניס האמריקני. קורייר בן ה-40, שדורג בעבר במקום הראשון בעולם ופרש מטניס מקצועני בשנת 2000, יחליף בתפקיד את פטריק מקנרו, שפרש בחודש שעבר לאחר 10 שנים בתפקיד. "זה משהו שאני ממש נחוש לעשות", אמר קורייר, "תמיד חשבתי שלהיות הקפטן זה משהו שיעשה אותי מאושר, ועכשיו אזכה לדעת את התשובה".

קורייר שהה במקום הראשון בעולם במשך 58 שבועות ב-1992 ו-1993 וזכה בארבע תארי גרנד סלאם: פעמיים ברולאן גארוס ב-1991 ו-1992 ופעמיים באליפות אוסטרליה ב-1992 ו-1993. כמו כן, זכה קורייר עם נבחרת ארצות הברית פעמיים בגביע הדייויס, ב-1992 ו-1995 והחזיק במאזן של 0:16 במפעל. המשימה הראשונה של הג'ינג'י הקשוח כקפטן הדייויס של ארצות הברית תהיה במרץ הקרוב במשחק הנבחרת במסגרת הסיבוב הראשון מול צ'ילה בחוץ. "אנחנו הולכים לעמוד שם למבחן קשה", הודה קורייר, "תמיד קשה לשחק בדרום אמריקה על חימר".

קורייר התייחס לדור השחקנים הנוכחי דרך התקופה בה שיחקו גם אצל מקנרו וזכו בגביע ב-2007: "הייתה מחויבות רצינית של השחקנים ששיחקו אצל פטריק בעשור האחרון. אם נצליח לשמור על אותה הרוח, יש לנו סיכוי גדול לזכות שוב בגביע. יש לנו הרבה גיוון ואיכות בסגל. יש לנו שחקנים ותיקים כמו אנדי רודיק, מארדי פיש, האחים בריאן וג'יימס בלייק ואני מאמין בהם ובכך שיובילו ויעזרו גם לצעירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully