וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנאתינייקוס לא התחשבה בצסק"א

הקשיים של הרוסים תחת וויושביץ' נמשכו עם הפסד 74:60 באתונה. ריאל מדריד הרשימה בניצחון 56:68 על מלאגה

בזמן שרוב הישראלים יצפו הערב (חמישי) במשחק של מכבי תל אביב מול ז'לגיריס קובנה, נמשך המחזור השני של היורוליג עם משחקים חזקים במיוחד, בטח יחסית לשלב המשחקים הנוכחי. במשחק המרכזי של המחזור גברה פנאתינייקוס 60:74 על צסק"א מוסקבה המידרדרת. במשחק שפתח את הערב ניצחה פנרבחצ'ה אולקר 68:73 את ציבונה בזאגרב. לאחר מכן התאוששה ריאל מדריד עם ניצחון 56:68 על מלאגה, ואילו לובליאנה ניצחה 72:76 במילאנו.

בית ב'

ריאל מדריד - אוניקאחה מלאגה 56:68

אחרי המכה שחטפה מאולימפיאקוס במחזור הפתיחה הגיע ריאל לקרב הספרדי נחושה לצאת לדרך חדשה. הקבוצה הלחוצה של אטורה מסינה התקשתה במחצית הראשונה מול יריבתה מה-ACB, אבל אחרי שהוליכה בהפסקה רק 32:34, הגיעה הבריחה ברבע השלישי בראשותו של סרחיו רודריגז. הרכז שחזר הקיץ מה-NBA הריץ את חבריו לניצחון 11:19 ברבע, ובדקות הסיום הפער רק הלך וצמח. פליפה רייס הוליך את קלעי הבלאנקוס עם 17 נקודות והוסיף שמונה ריבאונדים. רודריגז סיים עם 14 נקודות, סרחיו יול סייע עם 13 משלו. את מלאגה הוביל ברני רודריגז עם 16 נקודות, אורוס טריפקוביץ' היה היחיד שהצטרף אליו בדאבל פיגרס עם 10 נקודות.

בית ג'

ציבונה זאגרב - פנרבחצ'ה אולקר 73:68

נוון ספאחיה חזר לזאגרב עם קבוצתו החדשה ועמל קשה בדרך לניצחון שני ברציפות. הטורקים, שהביסו את ריטאס וילנה במחזור הקודם, קיוו למשחק קל נוסף אבל נתקלו ביריבה נמרצת ועיקשת שנשארה קרובה במשך כל המשחק. אחרי שהמחצית הראשונה המאוזנת הסתיימה ב-40:42 לאורחים, הוביל טרנס קינסי את הבריחה של פנר, בעוד שציבונה קלעה 11 נקודות בכל הרבע השלישי. בדקות האחרונות הקרואטים עוד היו בתמונה, לפני שרוקו לנו אוקיץ' השתיק את הקהל המקומי והוביל את פנר לניצחון. קינסי ואוקיץ' קלעו 17 ו-14 בהתאמה למנצחים, לאון ראדוסביץ' הוביל את ציבונה עם 16 נקודות, בויאן בוגדאנוביץ' הסתפק הפעם ב-15 בלבד.

בית ד'

פנאתינייקוס - צסק"א מוסקבה 60:74

שתיים מהקבוצות המעוטרות ביבשת נפגשו באתונה, והמשיכו כל אחת במגמה בה פתחה את העונה. הירוקים שוב דרסו עם עוד תצוגה משכנעת, בעיקר בצד ההגנתי, ואילו הרוסים שוב נראו לא מחוברים בפתיחת הקדנציה של דושאן וויושביץ'. שבוע אחרי ההפסד המביך למילאנו רשמו הרוסים עוד משחק חלש שהעלה סימני שאלה גדולים בנוגע להשתלבותו של המאמן המונטנגרי המוערך.

פאו, שגברה על צסק"א בשני גמרי יורוליג בעשור הקודם (2007 ו-2009), נכנסה לאט לעניינים בדקות הראשונות, בהן שמר ג'אמונט גורדון את האורחים בעניינים. בהפסקה עוד עמדה התוצאה על שוויון 32:32, לפני שברבע השלישי הגיעה ההתפוצצות של היוונים עם 27 נקודות בעשר דקות, בראשות הידית של דרו ניקולס. ברבע האחרון עוד חזרה צסק"א לפיגור חד ספרתי, לפני שריצת 0:9 של פנאתינייקוס סגרה את הסיפור.

ניקולס סיים עם 18 נקודות ב-4 מ-5 מחוץ לקשת, רומיין סאטו הוסיף 17 נקודות ודימיטריס דיאמנטידיס קלע 10 נקודות וחילק שבעה אסיסטים. גורדון קלע 20 למפסידים, טרייז'ן לנגדון ומתיאס סמודיש ניסו לעזור עם 9 נקודות כל אחד.

מילאנו - לובליאנה 76:72

האיטלקים הדהימו במוסקבה בשבוע שעבר וייחלו להמשיך בתנופה, אלא שללובליאנה היו תכניות אחרות. הסלובנים, שעמלו קשה במשך שתי הארכות כדי לנצח את אפס פילזן במחזור הקודם, לא נבהלו גם מפיגור דו ספרתי ברבע השני והפכו את הקערה אחרי ההפסקה. סאסו אוזבולט וגוראן יאגודניק, שקלעו 19 כל אחד לאורחים, עזרו להם לשמור על הפער הקטן בדקות המכריעות, ולחלץ ניצחון חשוב. איברהים ג'אבר קלע 13 למילאנו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully