וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: הפועל ב"ש ובית"ר ירושלים נפרדו ב-1:1

פרננדז העניק לירושלמים יתרון (33), אך ליאור אסולין איזן (84) והשאיר את הקבוצה של ניר קלינגר בתמונת העלייה לרבע הגמר

כשלא הולך אז לא הולך. בית"ר ירושלים כבר הובילה הערב (רביעי) 0:1 מול הפועל באר שבע משער של דריו פרננדז בבעיטה חופשית, אבל ליאור אסולין איזן בדקה ה-84 בנגיחה ובסיום זה 1:1 בין השתיים במסגרת המחזור החמישי בגביע הטוטו. הצהובים-שחורים של אורי מלמיליאן נותרו במקום השני בבית ד' עם שבע נקודות, בעוד הקבוצה מבירת הנגב נשארה שלישית עם חמש נקודות בלבד.

בבית"ר ירושלים דיברו לפני המשחק על שילוב שחקני הספסל ובחינתם לקראת משחק הליגה הקרוב מול מ.ס. אשדוד בשבת הקרובה, אך בסופו של דבר מי שהוכיח את עצמו הרבה מעל כולם היה דווקא דריו פרננדז. הקשר הארגנטינאי, שיעמוד מחר לוועדת משמעת במועדון אחרי שאיחר למשחק הליגה האחרון מול בני סכנין, היה נמרץ, עשה כמה דריבלים נפלאים ומסירת יפות וגם התכבד בכיבוש השער בבעיטה חופשית.

מנגד, קלינגר יכול בהחלט להיות מסופק מהמחצית השנייה. החילופים שביצע המאמן הבאר שבעי ובעיקר הכניסה של מאור מליקסון וליאור אסולין הפיחו רוח חיים בקבוצה שלו. האדומים, שהיו מנומנמים במיוחד במחצית הראשונה ולא הגיעו כמעט לאף מצב ממשי, נראו הרבה יותר מסוכנים במחצית השנייה ובסופו של דבר גם כבשו את השוויון.

אורי מלמיליאן אמר בסיום: "במחצית הראשונה היו לנו את ההזדמנויות להכריע את המשחק אבל לא עשינו את זה ובסוף באר שבע השוותה. הכל עדיין תלוי בנו. העלייה לרבע הגמר חשובה לנו ונעשה הכל כדי לעלות. הרבה שחקנים היום קיבלו הזדמנות להוכיח את עצמם.

"ברור שאני לא מרוצה מהמצב בו הקבוצה נמצאת, אבל אנשים חייבים להבין שזו לא אותה בית"ר שהייתה לפני שלוש או ארבע שנים. זו בית"ר אחרת. השם נשאר אותו שם והוא מחייב, אבל זו קבוצה אחרת, עם שחקנים אחרים ואנחנו צריכים זמן וסבלנות".

מנגד, ניר קלינגר היה די מרוצה: "כמו בשבת, גם היום היו לנו מגבלות. חשבנו גם על המשחק מול הפועל תל אביב ורצינו לתת לחלק מהשחקנים דקות מנוחה. במחצית השנייה שיחקנו נהדר".

מהלך המשחק

דקה 14: פרננדז בעט כדור חופשי מ-30 מטר היישר למשקוף של מכלוף.

דקה 17: פרננדז הגביה קרן, משעלי הגיע ראשון ונגח אך הכדור חלף מעל השער.

דקה 33: גול! פרננדז בעט כדור חופשי מ-25 מטר לפינה, מכלוף הדף גרוע לתוך השער שלו. 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 44: פרננדז הגביה קרן לפינה הקרובה, משעלי נגח מקרוב, אך מכלוף הציל.

דקה 65: נסאר הוכשל ברחבה ובאר שבע זכתה בפנדל. רביבו בעט חלש ולאמצע השער, הרוש הדף ישר לרגליו של נסאר שאיכשהו הצליח לבעוט את הכדור מעל השער.

דקה 74: מליקסון שעט קדימה ושיחרר בעיטה שחלפה סמוך לשערו של הרוש.

דקה 84: גול! אילוז הגביה כדור מאגף ימין ודווקא המחליף אסולין נגח פנימה. 1:1 בין הפועל באר שבע לבית"ר ירושלים.

הרכב הפועל באר שבע: אורי מכלוף, אביתר אילוז, עודד גביש, וויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה, ראיין אדלי (סיראז' נאסר, 46), ליאור ז'אן (אבי יחיאל, 57), דוד רביבו (ליאור אסולין, 64), ג'יימס ביסו, ברנרדו ואשקונסלוס (מאור מליקסון, 46), איברהים בסיט.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס (משה מישאלוב, 46), תומר בן יוסף, אביתר ברוכיאן (שמואל קוזוקין, 76), קובי מויאל (אלי דסה, 32), דריו פרננדז, חן עזריאל, שי חדד, טל משעלי (צחי אליחן, 64), משה בן לולו (סרג' איילי, 60).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully