וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי מציין: לאציו: 10, מילאן: 7.5, אינטר: 6.5, יובה: 5.5

ממרומי הפרמיירליג, מנג'ר צ'לסי מחלק ציונים לקבוצות הליגה האיטלקית, ומתכונן לקראת העימות בין הרוסונרי לגברת הזקנה

קרלו אנצ'לוטי עושה חיל בליגה האנגלית כשזכה כבר בעונתו הראשונה בצ'לסי בדאבל האנגלי, אבל המאמן האיטלקי לא שוכח לרגע מנין הוא מגיע ועדיין, כמובן, עוקב באדיקות אחרי הסרייה א', לאחר שהדריך את מילאן שנים רבות. אנצ'לוטי התייחס למשחק הממשמש ובא והמסקרן בין מילאן ליובנטוס: "גם אם מילוש קרסיץ' ייחסר או לא, יובה חייבת להשתפר ולהציג משחק טוב לאחר כל השינויים שערכה הקבוצה כי מול מילאן לא יהיה לא קל".

לגבי קבוצתו לשעבר ציין אנצ'לוטי כי למרות הרכש המרשים שהיא עשתה במהלך הקיץ בדמותם החתמתם של זלאטן איברהימוביץ' ורוביניו, הרי שהוא הכי מופתע מג'נארו גאטוסו. "איברה ורוביניו הם השקעה טובה מאוד, אבל גאטוסו הפתיע אותי מאוד לטובה. הוא חזר לכושר הישן והטוב שלו. פאטו לא מאכזב, אם הוא כשיר הוא כובש שערים, ורונאלדיניו מתרגל לתפקיד החדש שלו".

לסיום חילק אנצ'לוטי ציונים לקבוצות הליגה עד כה, לאחר שעברו שמונה מחזורים. להפתעת העונה, לאציו, שאוחזת עד עתה בפסגה הוא נתן את הציון המחייב 10, למילאן שלו 7.5, ליריבה העירונית, אינטר, 6.5, ליובה 5.5. ומה עם רומא? האיטלקי ביקש לא לתת ציון, אולי כדי לא לבזות אותה לאחר פתיחת העונה הגרועה שלה, אבל אמר: "היא עוד תשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully