וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלילי: "הגיע הזמן שבני יהודה תצעד קדימה"

27.10.2010 / 11:13

החלוץ חגג שער בכורה מאז החזרה לישראל ("שמעתי טענות שאני לא מבקיע מספיק") ומקווה להמשכיות גם בליגה

בבני יהודה שמה בצד את ההפסד המביך להפועל עכו בשבת (3:1) עם תצוגה נאה בגביע הטוטו. הזהובים, שכבר הבטיחו את מקומם ברבע גמר המפעל, גברו אמש די בקלות 0:3 על הפועל רמת גן החלשה תוך שהם מציגים כדורגל טוב במיוחד במחצית השנייה, במהלכה כבשו השחקנים של דרור קשטן שני שערים והגיעו למספר מצבי הבקעה נוספים.

אחד המצטיינים במשחק היה החלוץ פיני בלילי, שאף כבש את שערו הראשון במדי הקבוצה מאז חזר לישראל. "אני שמח שחזרנו לנצח. זה אמנם רק גביע הטוטו, אבל כל ניצחון הוא ניצחון", אמר בלילי. "אני מקווה שכבר בשבת נחזור למסלול הניצחונות גם בליגה. הגיע הזמן שבני יהודה תצעד קדימה", הוסיף החלוץ.

בלילי ניסה להסביר מה קרה לקבוצה בהפסד לעכו: "אחרי כל הפסד, לא משנה אם זה נגד מכבי חיפה או הפועל חיפה או הפועל עכו, ההרגשה היא לא נעימה. בעכו שיחקנו טוב 70 דקות, ניסינו להסביר מה קרה כשישבנו בחדר ההלבשה ולא הבנו מה קרה ב-20 הדקות האחרונות. מה שהיה היה, זה שייך לעבר ולהיסטוריה ואנחנו צריכים להסתכל קדימה. אני שמח שניצחנו את הפועל רמת גן כי כל ניצחון נותן ביטחון, גם למאמן וגם לשחקנים".

על שער הבכורה שכבש הוסיף בלילי: " אני שמח בשביל עצמי וגם בשביל הקבוצה שהבקעתי את השער ומקווה שזה ייתן לי הרבה בטחון. שמעתי כל מיני טענות על זה שאני לא מבקיע מספיק שערים, אבל אני לא מסתכל על השערים שלי, אלא באופן קבוצתי על בני יהודה. הקבוצה יותר חשובה מפיני בלילי או מכל שחקן אחר. אני מקווה שעכשיו יגיעו עוד שערים ובעיקר עוד ניצחונות של בני יהודה. יש כאן הרבה שחקנים טובים, גם וותיקים וגם צעירים, אנחנו קבוצה וכולם יחד יצעידו את הקבוצה קדימה".

בשבת יארחו הזהובים את בני סכנין במשחק שיערך במגרש בשכונת התקווה, בשל השזרוע בבלומפילד. רק 3,000 צופים והמשמעות היא שרק 1,000 כרטיסים יוצעו למכירה לאוהדים המקומיים. על פי חלוקת המשטרה ישבו מנויי שער 8 בבלומפילד ביציע 1 בשכונה, ומנויי שער 13 יכנסו ליציע 3. אוהדי סכנין יאכלסו את יציע 6 מאחורי השער המערבי. הנהלת בני יהודה ומשטרת ישראל הוציאו הודעה חד משמעית לפיה אוהדי בני יהודה לא יורשו להיכנס ליציע 6 גם אם יהיה בידם כרטיס כניסה וזאת על מנת ליצור הפרדה מוחלטת בין שני מחנות האוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully