וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון ניצחה את מיאמי 80:88 בפתיחת העונה

31 נקודות של לברון לא עזרו למיאמי מול בוסטון המבוגרת והתוססת. הלייקרס פתחו עם ניצחון דרמטי, 110:112 על יוסטון

את האמת, כמה התגעגעם לליגת ה-NBA? נכון שהרבה. ללילות ללא שינה, עם עיניים טרוטות שמרצדות על המסך ועוקבות בשקיקה אחר הכוכבים שיחממו לנו את החורף. אחרי הקיץ המרתק שעברנו עם סדרת ההעברות וההחתמות המרשימה, בכיכוכבה של מיאמי היט, כמובן, חיכינו לעונה הזאת שתיפתח בקוצר רוח, והלילה (בין שלישי לרביעי) זה הגיע. העונה המסקרנת נפתחה עם הקבוצה הכי מעניינת בליגה - מיאמי של לברון, וויד וכריס בוש.

לא מעט מהמרים עליה כעל מועמדת ודאית לאליפות, אבל פתיחת העונה שלה לא בישרה טובות לאוהדיה עם הפסד בגארדן של בוסטון, עוד אחת שמאיימת על התואר. הירוקים של דוק ריברס הנחילו להיט הפסד ראשון העונה כשגברו עליהם 80:88, והראו להם שנעורים זה יופי, אבל שהזקנה לא מביישת אותם וכי לניסיון יש ערך רב. פורטלנד פתחה גם היא את העונה עם ניצחון ביתי, כשגברה על פיניקס 92:106.

האלופה לוס אנג'לס לייקרס הייתה קרובה גם היא, כמו מיאמי, לפתוח את העונה בהפסד, אבל החבורה של פיל ג'קסון, שרוצה כל כך להשיג ת'ריפיט, סיימה לבסוף עם ניצחון דחוק ודרמטי 110:112 בסטייפלס סנטר, לאחר שלשת ניצחון של סטיב בלייק בסיום.

בוסטון סלטיקס - מיאמי היט 80:88

כולם חיכו לראות מה יעשה השילוש הקדוש החדש והמעניין של הליגה כבר במשחק הראשון לאחר תקופת המתנה ארוכה. לברון ג'יימס להט כבר בפתיחה. הסופרסטאר שעשה כל כך הרבה רעש עם המעבר שלו לקבוצה ממיאמי, דפק 31 נקודות אבל כשהחברים לא ממש נרתמים לעזור זה הופך את זה לקשה, קשה מאוד, בוודאי מול קונטנדרית אמיתית. דווין וויד שהצליח לשכנע את לברון ובוש לחבור אליו, קלע רק 13, בוש הסתפק ב-8, כמו גם יודוניס האסלם (11 ריבאונדים) ואדי האוס. קרלוס ארויו, שמשלים את החמישייה של מיאמי, קלע 3.

ומה נאמר על בוסטון? כולם ספרו להם את ממוצע הגיל ואמרו שהם זקנים, שהם צריכים מקל, שהם כבר מחליפים טיטולים. אבל לראות את שאקיל אוניל נותן דאנק כמו לפני 10 שנים כבר בפתיחת המשחק היה מרגש. לשאק הייתה אולי מוטיבציה מיוחדת מול חברו לשעבר בקליבלנד, ובכלל נראה שבוסטון פתחה את העונה בסערה כשהניצחון הזה יכול לתת לה רוח גבית חזקה.

מיאמי נתקעה ברבע הראשון ולא הצליחה למצוא כמעט את הסל, וסיימה אותו עם תשע נקודות בלבד. ברבע השני היא החלה כבר להשתחרר, אבל פול פירס, קווין גארנט והחברים כבר פתחו פער גדול לפני המחצית (30:45). ההיט הצליחו לצמצם במהלך הרבע השלישי ונתנו לעצמם תקווה לקראת הסיום, כשפחות מדקה לסוף המשחק זה היה רק שלוש הפרש, אלא שצ'אקה אדירה מהפינה של ריי אלן גמרה את הסיפור של ההיט כבר במשחק הראשון בעונה.

חלוקת הנקודות בבוסטון הייתה מפוארת עם ריי-ריי שקלע 20 והוביל, פירס הוסיף 19 והוריד 9 ריבאונדים, גלן דייויס תרם 13 מהספסל, קווין גארנט עם 10 נקודות ו-10 ריבאונדים, שאקיל סיים עם 9 נקודות ו-7 כדורים חוזרים. רייג'ון רונדו, האיש שאמון להוביל את כל המכונה הירוקה, קלע 4 אבל הזין את חבריו עם 17 אסיסטים.

לוס אנג'לס לייקרס - יוסטון רוקטס 110:112

קשה, זה הלך קשה. האלופה הצהובה פתחה את העונה עם משחק שעל הנייר לא אמור להיות כל כך קשה ובעייתי מבחינתה, אבל בכל זאת כשהמצברים עדיין רחוקים מלהיות טעונים לגמרי זה היה הזמן של הטילים להפתיע ולסחוב ניצחון. הקבוצה הצהובה יצאה להתקפה האחרונה במשחק בפיגור, הכדור היה בידיים של קובי שהחליט למסור לסטיב בלייק, שתקע שלשה גדולה 18 שניות לסיום והראה שלאלופה יש 9 או 99 נשמות. ההחלטה להביא בקיץ את בלייק כבר משתלמת ללייקרס עם ניצחון.

פתיחת המשחק של הרוקטס הייתה טובה, כשהיא הסתכלה לקובי, פאו וחבריהם היישר בלבן של העיניים והוליכה בסיומה של המחצית הראשונה 51:62. ברבע השלישי עשו הלייקרס קוואץ' בהגנה וסגרו את האורחים על 20 נקודות בלבד (לעומת 33 ו-29 בשני הרבעים הראשונים) כדי לצמצם את היתרון, ולהפוך את התוצאה במהלכו של הרבע האחרון. מדד דופק הלב בסטייפלס סנטר, שהיה מואץ בחלקים מסויימים של המשחק, נרגע עם הבאזר הנועל, כשהלייקרס רשמו ניצחון ראשון העונה.

קובי בריאנט סיים את המשחק עם 27 נקודות (8 מ-17 ל-2, 0 מ-3 ל-3, 11 מ-12 מהקו) ו-7 אסיסטים. פאו גאסול שוב הגיע לעבודה עם 29 נקודות ו-11 ריבאונדים, שאנון בראון תקע 16 ולמאר אודום הוסיף 14 ו-10 ריבאונדים. את הרוקטס הוביל קווין מרטין עם 26 נקודות והוא הסתייע בארון ברוקס שקלע 24 והוריד 9 אסיסטים. הסנטר-פורוורד הארגנטינאי המצוין לואיס סקולה קלע 18 ושאב 16 ריבאונדים, צ'ייס בודינגר עם 13. יאו מינג 9 ו-11 ריבאונדים.

פורטלנד טריילבלייזרס - פיניקס סאנס 92:106

משחק מעניין נוסף, הפגיש בין שתי שועלות מערב ותיקות באורגון. השמשות יצטרכו להתרגל העונה לחיים, שכנראה יהיו מאוד לא קלים, ללא אמארה סטודמאייר. סטיב נאש קלע אמנם 26 נקודות וג'ייסון ריצ'ארדסון סיים את המשחק עם 22, אבל עדיין ללא גבוה משמעותי מתחת לסל יהיה קשה. האקים וואריק הוסיף 10, הידו טורקגולו גמר עם 6 ורובין לופז 5.

האורחים מאריזונה עוד הובילו במהלך הרבע השלישי 71:76 בניצוחו של הרכז הקנדי המוכשר והבלתי נגמר, אולם החבורה הקופצנית של הבלייזרס תקעה אותו ואת חבריו ברבע האחרון על 11 נקודות בלבד מול 31 שלה בדרך לניצחון הראשון העונה.

ברנדון רוי סיים את המשחק עם 24 נקודות, ניקולה באטום תקע 19 והוריד 11 ריבאונדים, מרקוס קמבי הוותיק (10 ריבאונדים) ו-ווסלי מתיוס עם 13 נקודות כל אחד, אנדרה מילר הוסיף 10 נקודות ומסר 9 אסיסטים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully