וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמה הופמן: "זה דור שחקנים שכבר בשל"

מאמן נבחרת ישראל בכדוריד מתכונן למשחק הראשון במוקדמות אליפות אירופה נגד סלובקיה. פומרנץ: "הציפיות הן לחץ חיובי"

אבישי סמולר, שחקנה של למגו הגרמנית, הצטרף היום (שלישי) בבוקר לנבחרת ישראל, ובערב הוא קיים איתה אימון ראשון ומסכם בסלובקיה לקראת המשחק בין הנבחרות מחר (18:30), בפתיחת השלב השני של מוקדמות יורו 2012. המאמן שלמה הופמן שם דגש על משחק ההגנה והתיאום בין השחקנים בהתקפה עם הצטרפותם של שני הליגיונרים מהבונדסליגה, סמולר וחן פומרנץ.

הופמן הקרין לשחקנים וידיאו, וסיפר: "כולם כשירים ותרגלנו כמה דברים אחרונים. התמקדנו בוידיאו בנקודות התורפה של סלובקיה. זו לא הולכת להיות משימה פשוטה. הם מארחים אותנו כאן בעיירה ובאולם ביתי, כל הנבחרת שלהם מורכבת משחקנים מקצוענים שמשחקים בליגות הכי בכירות באירופה. הם באים בכושר משחק טוב יותר לאחר שהליגות באירופה כבר רצות 10 מחזורים, אבל אנחנו מתרכזים בחיבור שלנו ונבוא לעשות את הכי טוב שאנחנו יודעים ומסוגלים. מה שחשוב יהיה להיות בתוך המשחק. אסור לנו לפשל ולעשות טעויות שיכולות לעלות לנו ביוקר. השורה התחתונה היא להביא תוצאות, וזה דור של שחקנים שכבר בשל. הסלובקים בוודאי טובים יותר בבית שלהם, אבל אנחנו לא מפחדים הפעם. כבר עשינו את זה בעבר, והפעם זה דור שצמא להישגים".

חן פומרנץ הוסיף: "אני יודע שמצפים ממני ומאבישי להביא את הניסיון מהרמה הגבוהה ביותר בכדוריד וכמו כן את היכולת האישית. זו נבחרת שמורכבת מהרבה שחקנים צעירים וה'ביחד' משחק תפקיד מרכזי. הציפיות מאיתנו הן יותר לחץ חיובי, כך אפשר להיות מרוכזים יותר במטרה ולהוציא את המיטב כבודדים וכנבחרת". הנבחרת תחזור ביום חמישי לארץ ותחל מיד בהכנות שלה למשחק נגד שבדיה ביום ראשון, שיהווה את משחק הפרידה מעידן מימון.

ההייפ סביב הכדוריד הוביל היום לחתימה על הסכם חסות רשמי לקמפיין מוקדמות אליפות אירופה של נבחרת ישראל בכדוריד עם חברת "אוריין-שנקר", מהמובילות בתחום השילוח הבינלאומי והלוגיסטיקה בישראל, שמאמצת בין היתר בענף השייט את הגולש והמדליסט האולימפי שחר צוברי, ותומכת באיגוד האתלטיקה. הסכם יכלול בשלב זה סכום של 50 אלף שקל.
חברת אוריין-שנק משמשת כנציגת ענק הלוגיסטי DB SCHENKER (דוייטשה בנק), המשמש כספק שירותי הלוגיסטיקה הרשמי של המשחקים האולימפיים. החברה שמה לה למטרה לתמוך בנציגים ובקבוצות ישראליות לאולימפיאדה, כפי שעשתה בין היתר עם רץ המרתון היילה סטאין, וכעת היא תלווה ותתמוך בנבחרת ישראל בכדוריד בקמפיין המוקדמות.

"מבחינתנו זו היא זכות גדולה לתמוך בנבחרת ישראל בכדוריד והמשך ישיר למסורת וחזון החברה, שבמרכזו עומד הרצון לקרב בין הספורט לקהילת העסקים", אומר יריב פוזנר, סמנכ"ל שיווק ומכירות של החברה, שמציעה מכלול פתרונות לניהול שרשרת האספקה תחת קורת גג אחת .One Stop Shop - ומעסיקה בארץ כ-350 עובדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully