וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו בלאומית: ראשל"צ וכפ"ס ברבע הגמר

מוליכת הליגה הלאומית גברה על נס ציונה 2:4 במשחק שכלל מהומה. הפועל כפ"ס ניצחה ברעננה 1:3, תיקו בדרבי ההרצלייני

הערב (שלישי) התקיים המחזור האחרון בשלב הבתים של גביע הטוטו לקבוצות הליגה הלאומית. הפועל ראשון לציון, מוליכת הליגה הלאומית, הבטיחה את עלייתה אחרי שניצחה בחוץ את סקציה נס ציונה 2:4. דווקא נס ציונה הוליכה ראשונה משער של תומר בן חיים בדקה ה-14, אבל ראשל"צ איזנה כעבור ארבע דקות בלבד משער של רודג'רס קולה.

המהומה התרחשה במחצית השניה, כששחקן נס ציונה יוסי אסייג לא הוציא כדור בעוד בלם ראשון לציון גיא משפטי חטף חבטה בראשו, ומהמהלך עלתה נס ציונה ליתרון 1:2 מרגליו של רומיאו. לאחר עימותים בין שני הצדדים והשופט אילן ועקנין חודש המשחק וכעבור דקה השווה רן בן שמעון את התוצאה ל-2:2. כעבור שתי דקות נוספות נפצע שחקן של נס ציונה, ראשון לציון לא הרחיקה את הכדור וקולה קבע 2:3 לקבוצה מעיר היין. עד הסיום חתם בן שמעון את התוצאה וקבע 2:4 לראשון לציון. בסיום המשחק התנפלו אוהדי נס ציונה ושחקני הקבוצה על אנשי ראשון לציון שיצאו מהמגרש בחסות המאבטחים. נס ציונה אגב, הבטיחה את עלייתה לרבע הגמר מהמקום הראשון בבית עוד לפני המשחק.

מבית ב' עלו לרבע הגמר הפועל כפר סבא ומכבי הרצליה. כפר סבא גברה בחוץ על הפועל רעננה 1:3, כשאבי אבינו כיכב עם צמד בדקות 39 ו-66 (פנדל) וליאור לוי השלים את החגיגה בדקה ה-84. אופיר מלמד צימק לרעננה בדקה ה-80. למכבי הרצליה הספיק תיקו 1:1 בדרבי העירוני נגד הפועל כדי לעלות. ריף מסיקה העלה את הפועל ליתרון בדקה ה-18, אבל שער עצמי של חברו לקבוצה גיזי דורבו בדקה ה-45 קבע את תוצאת המשחק.

בבית א', מכבי אחי נצרת כבר הבטיחה את מקומה בשלב הבא, אבל בכל מקרה היא הביסה 1:4 את עירוני ג'ת, שסיימה את דרכה במפעל. בבית ג' העולות לשלב הבא הן עירוני רמת השרון ועירוני בת ים. רמת השרון הסתפקה ב-0:1 על בית"ר שמשון תל אביב משער ניצחון של דור הלוי, שהעלה אותה מהמקום הראשון בבית. בת ים גברה 0:2 על הכח עמידר רמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully