וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן: "עדיין יש דברים שהם טעוני שיפור"

26.10.2010 / 21:25

מאמן בני יהודה שמח אחרי ה-0:3 בגביע הטוטו על הפ' ר"ג: "בכל מסגרת זה כיף לנצח". דורה: "עבורנו זה היה משחק אימון"

בני יהודה שמה הערב (שלישי) בצד את המשבר שאליו היא נקלעה אחרי ההפסד להפועל עכו, ולפחות בכל מה שקשור לגביע הטוטו, הכתומים של דרור קשטן המשיכו לעשות חיל. בני יהודה הביסה 0:3 בוינטר את הפועל רמת גן המסכנה, ששומרת על מאזן גרוע בליגה ובגביע הטוטו. בני יהודה, שהבטיחה כבר קודם למשחק את מקומה ברבע הגמר, תקווה ליכולת דומה במשחקה הבא בליגה מול בני סכנין. במשחק עצמו כבשו דין מורי, פיני בלילי ושלו מנשה את השערים למנצחת.

"בכל מסגרת זה כיף לנצח", סיכם קשטן את המשחק. "זה אחד מהדברים שצריך להטמיע בכל קבוצת כדורגל, גם כשמופיעים למשחק אימון וזה לא משנה נגד מי. תמיד צריך להיות מחויב למועדון ולחולצה שאתה לובש. נכון שהבטחנו כבר את העלייה לרבע הגמר, אבל היה חשוב לראות את המחויבות של השחקנים, במיוחד במחצית השנייה שהייתה יותר טובה שלנו. צריך להמשיך את העבודה".

על הימים הלא פשוטים שעוברים עליו ועל קבוצתו, הוסיף מאמן בני יהודה: "אף אחד לא אוהב להפסיד, במיוחד כששלטנו בשני שליש מהמשחק נגד הפועל עכו ושיחקנו טוב. הגענו למצבים ואפילו פסלו לנו שער חוקי. אנחנו מסיקים את המסקנות שלנו, מנתחים ומתקנים את מה שצריך. אני מקווה שדברים יבואו לידי ביטוי בהמשך. עדיין יש דברים שטעונים שיפור".

שלומי דורה, מאמן הפועל רמת גן, לא ימשיך לרבע הגמר אחרי שקבוצתו צברה שלוש נקודות בלבד בחמישה משחקים. "אנחנו מנסים לקחת מכל משחק את הדברים הטובים, ובסך הכל המשחק הזה מלכתחילה היה חסר חשיבות עבורנו", הסביר דורה. "זה היה משחק אימון לקראת שבת מול מכבי פתח תקוה, משחק חשוב עבורנו וכולם יודעים באיזה כושר הם מגיעים. נצטרך להביא הרבה יותר לחימה ממה שהבאנו היום, הרבה מוטיבציה והתלהבות כדי לנצח בשבת".

דורה גם הסביר את שעובר על קבוצתו במשחקי הליגה, ואמר: "יש מעין כדור שלג שהתחיל דווקא בתקופה טובה שלנו. ההפסד בנתניה הכניס אותנו לברוך. אם לא ננסה לעצור את כדור השלג הזה, לבד הוא לא ייעצר. נצטרך כולנו יחד לשנס מותניים כדי להוציא את הקבוצה מהמצב שבו היא נמצאת. בסך הכל אנחנו רואים את האור בקצה המנהרה ומצפים להרבה יותר מהפועל רמת גן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully