וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: באמברג הדהימה את אולימפיאקוס 61:73

הגרמנים חוללו סנסציה כשניצחו 61:73 את היונים. קאחה לאבורל ניצחה את פרוקום 73:80, וויצ'יץ' ופילזן ניצחו את ולנסיה

אחרי מחזור ראשון שנפתח במשחק חגיגי בין אולימפיאקוס לריאל מדריד, המשיך בסנסציה של מילאנו במוסקבה מול צסק"א ונגמר במפח נפש של מכבי תל אביב מול קאחה לבוראל ויטוריה, יצא הערב (רביעי) המחזור השני ביורוליג לדרך. ואם בהפתעות ומפחי נפש עסקינן, הרי שאין כמו התוצאה של הערב כדי להמחיש עד כמה היורוליג השנה מלא במוקשים: באמברג הגרמנית, שנחשבה על ידי רבים כאחת החלשות במפעל הדהימה את אולימפיאקוס הגדולה 61:73.

בבית א' של מכבי תל אביב, שמרה קאחה לאבורל על מאזן מושלם, כשהשיגה ניצחון חוץ בפולין, 73:80 על פרוקום המקומית, בעוד פרטיזן בלגרד התאוששה מההפסד במחזור הפתיחה עם ניצחון מצויין על חימקי מוסקבה 68:72. ניקולה וויצ'יץ' וקבוצתו החדשה, אפס פילזן ניצחו גם הם, 63:79 את ולנסיה. האלופה המכהנת והמועמדת הבכירה לזכות גם השנה, ברצלונה, חזרה מצרפת עם ניצחון חוץ 77:84 על שולה, אבל זה לא היה פשוט כל כך. סיינה השיגה ניצחון חוץ מול ריטאס וילנה, 75:79, רומא חזרה מבלגיה עם ניצחון 55:64 על שרלרואה.

בית א'

פרוקום - קאחה לאבורל 80:73

הקבוצה של איבאנוביץ' הגיעה מעודדת מאוד לאחר הניצחון המרשים במחזור הראשון על מכבי תל אביב, ונכנסה מהר לעניינים גם בפולין, כשהיא נעזרת במשחק פנים מצויין של באראץ' שהקשה מאוד על המקומיים. הספדרים כבר עלו ליתרון 7, אבל משחק טוב של בובי בראון מחוץ לקשת שמר את פרוקום בתמונה, והוריד אותה בפיגור 3 בלבד במחצית. קאחה לאבורל שוב לקחה את היוזמה ברבע השלישי והגיעה עד יתרון 12 לקראת הרבע האחרון, אבל חזרה לחיים של הפולנים בתוספת שלשה של גידנס, 2 דקות לסיום צימקה ל-7 בלבד.

אלא ששלושת הנסיונות הבאים לשלוש של המארחים לא עלו יפה, וקבוצתו של איבאנוביץ' השיגה את ניצחונה השני. סטנקו באראץ' הוליך את קלעי קאחה לאבורל עם 18 נקודות ו-9 ריבאונדים, מירזה טלטוביץ' (5 מ-12 לשלוש) הוסיף 17 ו-6 ריבאונדים בעוד הוארטס סגר משחק נאה של 12 נקודות, 8 אסיסטים ו-5 ריבאונדים. בובי בראון הוליך את פרוקום עם 19 ו-4 אסיסטים, ג'ידנס הוסיף 16 למפסידים.

פרטיזן בלגרד - חימקי מוסקבה 68:72

"בית קשה ולא צפוי", אמר הערב דייויד בלאט על בית א' ביורוליג, בו משחקת קבוצתו, ועושה רושם שהאיש יודע על מה הוא מדבר. פרטיזן בלגרד, שנראתה רע במחזור הפתיחה מול ז'לגיריס, חזרה לחיים עם ניצחון ביתי נהדר על חימקי מוסקבה המסוכנת, ועצרה את רצף הניצחונות של הרוסים באירופה. המארחים הוליכו בפתיחה, אבל חימקי עם עוד ערב גדול של קית' לנגפורד הפכה את התוצאה, הוליכה במחצית, ולרבע האחרון עלתה ביתרון 4.

כל זה השתנה בפתיחת הרבע האחרון, אז טסה פרטיזן ל-2:9, ופתחה פער של 8, דקה לסיום. לנגפורד עוד הצליח לצמק עד לסיום, אבל לא מספיק בשביל הניצחון. ניית'ן ג'אוויי הוליך את קלעי פרטיזן עם 15 ו-8 ריבאונדים, אוליבר לאפייט קלע 14 ודושאן קצ'מן רשם 12. לחימקי: קית' לנגפורד 19, זוראן פלאניניץ' 16.

בית ב'

באמברג - אולימפיאקוס 61:73

האם ישנו מישהו שצפה את התוצאה הזו? דווקא אולימפיאקוס, שנראתה כל כך טוב במחזור הפתיחה מול ריאל מדריד, נחלה הערב הפסד מביך דווקא לגרמנים, שנחשבים לאחת מהקבוצות החלשות במפעל השנה. באמברג, שספגה תבוסה במחזור הקודם מידי רומא, לא נבהלה מהענקית היוונית ונותרה צמודה אליה בפתיחה. ברבע השני התקשו האורחים מאוד בהתקפה, והגרמנים עלו ליתרון 6 במחצית. אולימפיאקוס חזרה ברבע השלישי תודות למילוש תאודוסיץ', אבל קייסי ג'ייקובסון וחבריו עלו ל-7, 2 דקות לסיום.

היוונים חיפשו נואשות לחזור עם שלשות אבל לא פגעו, ובאמברג חגגה את ניצחונה הגדול ביותר בתולדות המועדון. בריאן רוברטס, אקס גליל עליון, הוליך את קלעי באמברג עם 23 נקודות (9 מ-14 מהשדה), קייל היינס הוסיף 14, אנטון גאבל קלע 11 וקייסי ג'ייקובסון תרם 10. פאפאלוקאס הוליך את קלעי היוונים עם 13 נקודות ו-5 ריבאונדים, ואסילי ספאנוליס ומילוש תאודוסיץ' קלעו 11 כל אחד למפסידים. הלפרין לא שיחק.

שרלרואה - רומא 64:55

בדיוק כמו במשחק הראשון שלהם העונה ביורוליג, אז פתחו הבלגים בסערה, רק כדי לחטוף על הראש בהמשך, גם הפעם שרלרואה הוליכה בסיום הרבע הראשון 14:21 על רומא העדיפה, וגם הפעם כל היתרון הזה ירד לטמיון. הבלגים נעצרו על 10 נקודות ברבע השני ועל 12 בשלישי, בעוד האיטלקים הפכו את התוצאה ברבע השלישי, ופתחו פער של 10 במהלך הרבע האחרון.

שרלרואה ניסתה לטווח בלי סוף מחוץ לקשת אבל קלעו רק 5 פעמים במהלך המשחק מתוך 23 נסיונות, וכשהאורחים שולטים ללא עוררין בריבאונד, לבלגים לא היה הרבה מה למכור. דריוס וושינגטון הוליך את רומא עם משחק גדול של 20 נקודות ו-7 ריבאונדים, אנדראה קרוסאריול הוסיף 16 נקודות ו-8 ריבאונדים. לשרלרואה: דמונד מאלה 14.

בית ג'

ריטאס וילנה - סיינה 79:75

הליטאים הגיעו אחרי תבוסה כואבת במיוחד לפנרבחצ'ה/אולקר ופתחו מצויין אל מול הקהל הביתי שלהם, כשהם מוליכים ב-6 הפרש בסיום הרבע הראשון. סיינה לא ממש מצאה את עצמה בהתקפה בפתיחה, אבל רבע שני מוצלח של לא אחר מאשר רימאס קאוקינאס, דווקא מול קבוצת נעוריו, החזיר אותם למשחק כשהאיטלקים משווים ל-39:39 במחצית. ברבע השלישי החלה סיינה לשלוט במשחק, כשהיא עולה ליתרון 5 ברבע האחרון, אבל שלשה ענקית של גצ'ביצ'יוס הורידה לנקודה בלבד, בתוך הדקה האחרונה.

מקאלב העניש מן העבר השני עם סל משלו, חאליד אל אמין נשלח אל הקו אבל החטיא אחת, ומוס סגר את הסיפור מהקו עבור סיינה. רימאס קאוקינאס הוליך את קלעי סיינה עם 16 נקודות, בו מקאלב סייע לו עם 14 בעוד כריסטוף לאברינוביץ' הוסיף 13 נקודות ו-7 ריבאונדים לאיטלקים. את ריטאס וילנה הוליך מילקו ביילצ'ה עם 18, בעוד קנן באיירמוביץ' קלע 14 ואסף 12 ריבאונדים.

שולה - ברצלונה 84:77

הצרפתים אמנם נחלו הפסד שני בשני משחקים, אבל הם יכולים להיות גאים בעצמם בכך שעמדו מול אלופת אירופה האימתנית, ולא נרתעו. ברצלונה אמנם פתחה חזק והוליכה 14:24 בסיום הרבע הראשון, אבל המארחים לא נתנו ליריבה שלהם לברוח, ונותרו קרובים, כשהם בפיגור 9 במחצית. ברבע השלישי המשיך המומנטום המקומי, כשההפרש של אלופת אירופה התחיל להצטמק. אנטואן רובינסון שלט מתחת לסלים, ו-6 נקודות מהירות של סמי מחייה הורידו ל-68:66, 3 דקות לסיום.

אנדונג ולורבק שוב פתחו פער קל, אבל שלשה של מחייה צימקה לנקודה בלבד. אלא שברצלונה לא עמדה לתת למשחק לברוח לה, ושלשות של סאדה ולורבק העלו אותה ליתרון 7 בדקה האחרונה, משם המארחים האמיצים כבר לא חזרו. ארזם לורבק הוליך את קלעי ברצלונה עם 19 נקודות, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, בונפיס אנדונג קלע 16 והוריד 7 ריבאונדים וחואן קרלוס נבארו רשם 15 נקודות ו-6 אסיסטים. לשולה: סמי מחייה 17, 5 אסיסטים ו-4 ריבאונדים, אנטואן רובינסון 16.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

בית ד'

אפס פילזן - ולנסיה 63:79

שתי הקבוצות שמקוות להגיע רחוק העונה ביורוליג פתחו עם הפסד, וידעו שמאזן 2:0 בשלב כה מוקדם עלול לגרום להן לבעיות. דווקא האורחים פתחו טוב יותר כשהם תופסים פיקוד ברבע הראשון, אבל פילזן התעוררה, ניקולה וויצ'יץ' בהופעת הבכורה שלו קלע 5 נקודות ברבע השני, והוריד את הטורקים ביתרון 3 במחצית. ולנסיה קיוותה לחזור לעניינים, אבל דווקא ריצה נהדרת של פילזן ברבע השלישי בראשותו של בוטסי ת'ורנטון הנהדר הביאה אותה ליתרון 15 ברבע האחרון.

לישצ'וק וסבאנוביץ' עוד הצליחו לצמק מעט, אבל שלשה גדולה של ראקוצ'ביץ' קבעה 18 הפרש, 3 דקות לסיום, ומשם כבר לא הצליחה ולנסיה להתאושש. איגור ראקוצ'ביץ' הוליך את קלעי פילזן עם 20 נקודות, בוטסי ת'ורנטון הוסיף 19 (7 מ-8 ל-2) ו-10 ריבאונדים בעוד קרם טונצ'רי קלע 16 ומסר 4 אסיסטים. וויצ'יץ' סיים עם 5 נקודות ו-6 ריבאונדים ב-13 דקות ראשונות בקבוצה. דושקו סבאנוביץ' קלע 15 ואסף 8 ריבאונדים לולנסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully