וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסטרס: ניצחונות קלילים לווזניאקי וזבונרבה

הראשונה בעולם הביסה בדוחא את דמנטייבה 1:6, 1:6. הרוסיה ניצחה את ילנה ינקוביץ' 3:6, 0:6, סטוסור גברה על סקיאבונה

ורה זבונרבה, שעלתה אמש למקום השני בעולם ועשויה לעלות בקרוב גם לפסגה, פתחה היום (שלישי) את טורניר המאסטרס בדוחא. הטניסאית הרוסיה, שהגיעה השנה לשני גמרים בגרנד סלאם, בווימבלדון ובאליפות ארצות הברית הפתוחה, דרסה בקלות 3:6, 0:6 את ילנה ינקוביץ' הסרבית, המדורגת שישית בעולם.

הסרבית, שהפסידה בשבוע שעבר בגביע הקרמלין לזרינה דיאס המדורגת 268 בעולם, התלוננה על מחלה שהפריעה לה וגם היום היא נראתה רחוק משיאה ולא הצליחה באמת להוות יריבה לרוסיה בת ה-26 שנמצאת בכושר שיא בקריירה שלה. זבונרבה השיגה שבירה ראשונה כבר במשחקון השלישי של המערכה הראשונה בדרך ל-3:6 די קליל, בעוד המערכה השנייה כבר הייתה טיול קליל עבור הרוסיה.

קרוליין ווזניאקי, המדורגת 1 בעולם, פתחה גם היא בהצלחה את הופעתה בטורניר כשהביסה את אלנה דמנטייבה הרוסיה (9 בעולם) 1:6, 1:6. ווזניאקי, שעדיין לא מחזיקה בתואר גרנד סלאם, מתכוונת לפחות לנצל את היעדרותן של האחיות וויליאמס כדי לזכות בתואר המאסטרס, והניצחון שלה על דמנטייבה העלה אותה למאזן של 0:3 מול הרוסיה השנה.

במשחק האחרון של הערב גברה סמנתה סטוסור 4:6, 4:6 על פרנצ'סקה סקיאבונה. האוסטרלית המנוסה השיגה נקמה קטנה על ההפסד בגמר הרולאן גארוס כשהפגינה עליונות מול האיטלקיה במשך רוב המשחק, וידעה להתעלות ברגעי ההכרעה כדי לסגור עניין בתוך שעה וחצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully