וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון מגלגל את האשמה לסוכנו של רוני

המנג'ר הסקוטי התייחס למסקנות מהפרשייה, ושלח מסר: "הסוכנים אף פעם לא זוכים לביקורת מכיוון שהם מספקים מידע"

מה למדה מנצ'סטר יונייטד מכל פרשיית ווין רוני? מתברר כי לפחות המנג'ר שלה, אלכס פרגוסון, הגיע למסקנה נחרצת שהמאמן הבא של השדים האדומים, לכשיהיה כזה, חייב להיות מבוגר ומנוסה. "אני לא חושב שמנצ'סטר יונייטד לא יכולה לרדת מהדרך שלה ולהחזיק מאמן צעיר, זו האמת", סיפר המנג'ר הוותיק בגאווה. "זה תפקיד שמצריך הרבה ניסיון. יש לנו את התועלת מ-24 השנים שלי במועדון, כך שלמזלנו זו הדרך שהצלחנו להתמודד עם העניין".

פרגוסון, שיחגוג 69 השנה, סיפר את סוד ההצלחה במועדון בסדר גודל כמו מנצ'סטר יונייטד, והוסיף: "במנצ'סטר יונייטד, אתה לא יכול להרשות לעצמך להיות מופתע. תמיד קורה משהו במועדון ותמיד יש עניינים להתעסק בהם. אתה צריך להתמודד עם הסיטואציות האלה ואני חושב שהתמודדנו איתן בצורה טובה. קיבלתי את התועלת מכך שאני הרבה שנים במועדון כדי לצבור ניסיון בהרבה מאוד דברים".

פרגי גם הספיק לבקר את סוכנו של ווין רוני בפרשה שהעסיקה בשבוע שעבר את אנגליה, והוסיף: "מה שקורה עם סוכנים זה שהם אף פעם לא זוכים לביקורת על ידי העיתונאים מכיוון שהם המקורות שלהם והם מביאים להם את כל הסיפורים ומשלימים מידע באמצעותם לגבי מה שקורה עם הרבה שחקנים. זה תחום שבו אנחנו מוגבלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully