וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: בני יהודה ניצחה 0:3 את הפועל ר"ג

26.10.2010 / 18:00

הכתומים לא התקשו בוינטר בגביע הטוטו אחרי שערים של מורי, בלילי ומנשה. אשקלון - אשדוד 0:2, הפ' עכו - הפועל חיפה 1:1

גביע הטוטו מגיע לשלבים המכריעים שלו, ובינתיים מתברר שהפועל חיפה והפועל עכו לא מוותרות כל כך מהר על האפשרות להעפיל לרבע הגמר. השחקנים של ניצן שירזי היו קרובים לסיים עם שלוש נקודות ולהתקרב לשלב הבא, אבל שער שוויון דרמטי של עומרי אלמקייס מעכו עשר דקות לסיום השאיר את הקבוצה של אלי כהן עם נקודה ב-1:1 במשחק שנערך באיצטדיון גרין.

עוד קודם לשער של אלמקייס הבקיע עדן בן בסט, שחזר אחרי ריצוי הרחקה משלושה משחקים, את שער היתרון לחיפה, אבל כאמור זה לא הספיק. חיפה ועכו, שהגיעו למשחק משני המקומות האחרונים בטבלה, נשארו שם גם לאחר המחזור החמישי בגביע הטוטו, והן בכל מקרה תאבקנה עד הרגע האחרון על המקום ברבע הגמר.

דקה 17 - גול! גל אראל מצא את עדן בן בסט בתוך הרחבה, והחלוץ, שחזר לאחרונה מהרחקה משלושה משחקים, בעט שטוח פנימה. 0:1 להפועל חיפה.

דקה 81 - גול! אושרי גיטא בעט כדור חזק שנהדף על ידי שוער הפועל חיפה, גד עמוס, עומרי אלמקייס השתלט על הריבאונד והבקיע את השוויון, 1:1.

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, רן קוז'וך, אלי ארליך, דימקאו פידליס, חנן נאסר, ליעד אלמליח, מהראן ראדי, מוחמד כליבאת, ניקולאס פלצ'וק, רועי דיין, אובודו אוקוצ'ה.

הרכב הפועל חיפה: גד עמוס, עומר ורד, עודד אלקיים, גולן חרמון, גל אראל, רן אבוקרט, חנן ממן, עידן ויצמן, עדן בן בסט, ניקולה ניקולה גרוביישיץ'.

הפועל אשקלון - מ.ס אשדוד 0:2

אחרי שמ.ס. אשדוד הבטיחה את מקומה בשלב הבא בגביע הטוטו, היא הרשתה לעצמה להוריד את הרגל מהגז נגד הפועל אשקלון, ולנסות שחקנים מחליפים במשחק מול העולה החדשה, שממשיכה להוכיח שצריך לחשוש ממנה גם בליגה. אשקלון אמנם השיגה עד הערב נקודה אחת בלבד במפעל, אבל הניצחון שלה מגביר את הסיכויים שלה לסיים באחד משני המקומות הראשונים, זאת לקראת המחזור האחרון ובמידה ובאר שבע לא תנצח את בית"ר ירושלים ביום רביעי. את השערים לאשקלונים כבשו חנן פדידה (8) ועוסמאן באשירו (79).

דקה 8 - גול! חנן פדידה ניסה את מזלו עם כדור שהגיע אליו בקצה הרחבה ובעט לפינה של השוער האשדודי, אופיר מרציאנו, וכבש 0:1 להפועל אשקלון.

דקה 79 - גול! אשקלון יצאה להתקפה מתפרצת שהחלה מאריק גאו, שהעביר אל עוסמן באשירו, שביצע דאבל פס עם מיכאל קורטבה ומזווית קשה בעט פנימה. 0:2 לאשקלון.

הרכב הפועל אשקלון: צחי גיגי, מג'ד יונס, מור דהאן, דרקו לובריץ', טל מכלוף, אור עלאווה, שניר גואטה, זוראב מנטשאשווילי, שי פטלק, חנן פדידה, מיכאל קורטבה.

הרכב מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, עידן ציון, לואי טהה, אפה אמברוז, ישראל ראש, אורי מגבו, מור סיאני, עמנואל סארקי, אמיר לביא, עידן שדה, איציק כהן.

הפועל רמת גן - בני יהודה 3:0

חוסר היציבות שמאפיין את בני יהודה לא בא לידי ביטוי בכלל בגביע הטוטו, שכן הכתומים שמרו גם הערב על מאזן נקי מהפסדים והשלימו עוד משחק מצוין במפעל הזה נגד הפועל רמת גן, שרחוקה מלהוות יריב שקול. דרור קשטן, שהגיע למשחק עם כל הלחץ אחרי שבת אז סיים בהפסד מביך להפועל עכו, ניהנה משלושה שערים של דין מורי, פיני בלילי (שער בכורה בבני יהודה) ושלו מנשה. בני יהודה שמרה על המקום הראשון בבית עם 13 נקודות (מ-15 אפשריות), בעוד הפועל רמת גן סיימה, ולא הערב, את דרכה במפעל כשהיא נשארת עם שלוש נקודות.

דקה 6 - גול! קרן של פדרו גלבאן אל הרחבה מצאה את עוז ראלי שבעט שטוח וקבע 0:1 לכתומים.

דקה 60 - גול! פדרו גלבאן מצא את פיני בלילי שקיבל כדור ובעט אלכסונית לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:2 לבני יהודה. שער בכורה לחלוץ הוותיק בבני יהודה.

דקה 86 - גול! פריצה של משה ביטון לעבר הרחבה הסתיימה עם כדור לשלו מנשה, שנכנס אף הוא כמחליף, ובעט משבעה מטר מול שער חשוף פנימה, 0:3 לבני יהודה.

הרכב הפועל רמת גן: אלירן אוחיון, חי בן לולו, פאבלו בואנדיה, אלין טופוזאקוב (יקיר שינה 46), ליאור בקשי (קרלוס צ'קאנה 7), קלאודיו ריברו (עומר בוקסנבוים 66), תמיר פור, גל לוי, עידן סרור (דימיטאר טלקיסקי 60), אופיר חיים (קרום ביבישקוב 46), לירון דיאמנט.

הרכב בני יהודה: רן קדוש, טל משען (כפיר אדרי 46), איבן גארידו, דין מורי (אביב חדד 46), עוז ראלי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס (כפיר אדרי 46), חסן אבו זייד, פדרו גלבאן, ג'ורג' אמסיס (שלו מנשה 60), פיני בלילי (משה ביטון 70), איליה יברויאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully