וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונגאני קומאלו מצטרף לטוטנהאם

התרנגולים הגיעו לסיכום על רכישת הבלם הדרא"פ, שנבחן ושוחרר ממכבי חיפה בקיץ שעבר. מחירו - 1.5 מיליון ליש"ט

בקיץ 2009 התלבט אלישע לוי בין שני בלמים זרים שנבחנו אצלו במחנה האימונים. בסופו של דבר, החליט מאמן מכבי חיפה ללכת על ז'ורז'ה טשיירה הפורטוגלי ולשחרר את בונגאני קומאלו. אותו קומאלו, שהצטיין במדי נבחרת דרום אפריקה במונדיאל, יהפוך החל מחודש ינואר לשחקן טוטנהאם. התרנגולים הגיעו לסיכום עם קבוצתו של קומאלו, סופרספורט יונייטד, על רכישת כרטיס השחקן.

שני המועדונים אישרו רשמית כי העסקה תצא לפועל ועל פי דיווחים, סכום ההעברה יעמוד על 1.5 מיליון ליש"ט. קומאלו בן ה-23 הרשים מאוד את הארי רדנאפ במהלך תקופת המבחן ומאמן הספרס לחץ על ההחתמה. "הוא לא יקר, בחנו אותו ואנחנו אוהבים אותו. יש לו פוטנציאל גדול וזאת הזדמנות גדולה עבורו. הוא בא מרקע עני ונואש להזדמנות ואנחנו הולכים לתת לו אותה", אמר רדנאפ בחודש שעבר.

לאחר שהושגו כל הסיכומים בין המועדונים, המעבר יושלם עם פתיחת חלון ההעברות בחודש ינואר בכפוף לקבלת רישיון העבודה. קומאלו יפתור לטוטנהאם לא מעט בעיות במרכז ההגנה שנובעות מהפציעות של ג'ונתן וודגייט, לדלי קינג ומייקל דוסון.

אגב, קומאלו הוא לא השחקן היחיד שנבחן בחיפה, לא הוחתם והגיע לקבוצה אירופאית בכירה. הקשר האחורי הקמרוני איונג אנו בן ה-24 שנבחן בכרמל בקיץ 2008 פתח השנה את עונתו השלישית באייאקס, מצטיין במדי הקבוצה, תפס מקומו בהרכב גם בליגת האלופות ושוויו מוערך בלמעלה משלושה מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully