וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלכוהול העביר את דייויד ג'יימס לבריסטול סיטי

השוער הוותיק חשף כי לילה רווי שתייה גרם לו לענות בבוקר שלמחרת לטלפון של סטיב קופל, ולהסכים להגיע להתרשמות

בקיץ החולף הפתיע שוער נבחרת אנגליה דייויד ג'יימס את הממלכה כשהודיע על מעבר מפורטסמות לבריסטול סיטי. פומפי אמנם נשרה בסיומה של העונה שעברה לליגת המשנה, היכן גם שבריסטול משחקת, והיא גם מצויה בבעיה כלכלית לא קלה, אולם הוא עדיין נחשב למועדון גדול ובכיר יותר מבריסטול סיטי, לפיכך המעבר גרם לאנשי הכדורגל להרים גבה, ואולי אף שתיים.

ג'יימס ניסה להסביר לאחר מכן את המעבר בכך שהוא לא רוצה לטלטל את משפחתו במעבר רחוק, שכן בריסטול סמוכה, באופן יחסי, לקבוצה מעיר הנמל.

אלא שכעת נחשפה הסיבה האמיתית למעברו של ג'יימס שבטח לא תערוב לאוזנם של קברניטי ואוהדי בריסטול סיטי. השוער המבוגר, שחצה כבר את גבול ה-40, הסביר שהוא היה שתוי כשהחלו המגעים עם הקבוצה ולאחר מכן כבר לא היה לא נעים לסרב לקבוצה שחפצה בשירותיו.

"חשבתי שזה עדיף בשבילי להישאר בפומפי או לעבור לקבוצת מהליגה הסקוטית", אמר ג'יימס. "בין כל שאר הדברים שהיה לי לטפל בהם הייתה לי גם לטפל בסידורי החתונה שלי עם אמנדה. באחד הבקרים בקיץ קיבלתי טלפון ממספר לא ידוע. בדרך כלל אני לא עונה לכאלה, אבל הייתי עוד שיכור מהלילה שלפני ועניתי בכל זאת.

"להפתעתי הרבה, האיש מן העבר השני של הקו היה סטיב קופל", המשיך ג'יימס. "הוא שאל: 'הכל בסדר, דייב?', אני המנג'ר של בריסטול סיטי ותהיתי האם תהיה מעוניין להגיע להתרשמות במועדון. אם זה היה מישהו אחר, לא הייתי שוקל זאת אפילו, אבל אני רוכש כל כך הרבה כבוד לקופל וכך הפכה בריסטול למועמדת רצינית מבחינתי, בגלל שעניתי שיכור לטלפון".

אגב, מאז קופל הספיק להתפטר מהקבוצה והוחלף על ידי קית' מילן. זה לא ממש עזר, כשבריסטול סיטי מדורגת אחרונה בליגת הצ'מפיונשיפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully