וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א - סכנין: ניבאלדו ומדוניאנין חוזרים להרכב

הבלם הברזילאי, ששב לאחר 3 חודשים, והבוסני, שעבר עבירת משמעת, יפתחו נגד האדומים בגביע הטוטו (ד', 21:00, 5+ לייב)

שחקני מכבי תל אביב ערכו הבוקר (שלישי) את האימון המסכם לקראת משחק גביע הטוטו נגד בני סכנין שיערך מחר (רביעי, 21:00, שידור ישיר בספורט 5+ לייב) באצטדיון רמת גן. כזכור, המשחק ייערך ללא קהל, זכר לעונש שספגה הקבוצה בבית הדין בשבוע שעבר בגין התנהגות אוהדיה בדרבי התל אביבי בליגה.

מכבי מדורגת במקום השני בטבלת בית ב', בעוד יריבתה ממוקמת שלישית עם אותו מספר נקודות, 7. לצהובים יחס שערים טוב יותר (5:10) מאשר לסכנין (4:6). בקבוצה מייחסים חשיבות למפעל ולא מתכוונים לוותר על עלייה לרבע הגמר.

בצוות המקצועי של הקבוצה מתכוונים לערוך מספר שינויים בהרכב, כשהבולטים הם הכללתו של ניבאלדו במרכז ההגנה לצידו של סאבו פאביצ'ביץ', שנטש אמש את האימון עקב פציעה אך ישחק. הבלם הברזילאי החלים לחלוטין מקרע ברצועה הצידית בברכו, וישחק לראשונה מזה כשלושה חודשים, לאחר שנפצע בדרבי בגביע הטוטו בתחילת העונה.

שינוי נוסף המתוכנן בהרכב הוא הצבתו של הקשר הבוסני האריס מדוניאנין בקישור, זאת לאחר שהקשר לא נכלל בסגל במשחק הליגה נגד הפועל רמת גן (0:2) בשל הפרת משמעת ותקרית מילולית עם המנג'ר אבי נמני בשבוע שעבר. מדוניאנין התנצל, חזר לאימונים וצפוי לפתוח בהרכב. על פי התרגול באימון נראה כי מספר שחקנים, דוגמת רוני גפני, יובל אבידור ותמיר כחלון, שלא זוכים לדקות רבות בליגה, יפתחו.

החלוץ אלירן עטר לא נטל חלק באימון היום בשל כאבים בכף רגלו כשבקבוצה מעדיפים להוריד ממנו עומס ולא לסכנו בפציעה. ייתכן שעטר אף לא ייכלל בסגל ויקבל מנוחה נוספת לפני משחק הליגה נגד הפועל חיפה, שייערך ביום שני הבא בקרית אליעזר במסגרת המחזור השמיני.

שני שחקנים נוספים שחזרו לאימונים הם הבלם אבי סטרול, שהחלים ממתיחה בגיד הברך וערך אימון חלקי, והקשר ג'יבריל סידיבה, שהתאושש ממתיחה בשריר הירך האחורי וערך אימון מלא. עם זאת, לא ברור עדיין אם השניים ייכללו בסגל, השניים חזרו רק ביומיים האחרונים להתאמן באופן מלא עם הקבוצה לאחר שבוע וחצי של מנוחה.

במכבי מתקשים לדעת מתי יצחקי ישוב

בתוך כך, החלוץ ברק יצחקי ישוב מהבדיקה שנערכה לו אצל ד"ר ראמון קוגאט בברצלונה. כזכור, על פי תוצאותיה התבשר יצחקי כי הוא לא יזדקק לניתוח נוסף לשחזור הרצועה הצולבת בברכו, דבר שעשוי, לשמחת אנשי המועדון, לקצר את תהליך ההחלמה.

נכון לעכשיו, במכבי מתקשים להעריך את מועד חזרתו של יצחקי למגרשים, הן בשל העובדה שעדיין לא ברור כמה זמן ייקח תהליך השיקום וכן בשל העובדה שבפציעות מסוג זה זמן ההחלמה הוא אינדיבידואלי לכל שחקן ותלוי בהרבה גורמים משתנים.

הבעלים מיטש גולדהאר, שכזכור תפס את מקומו של היו"ר היוצא אביב בושינסקי, עזב את ישראל והמריא חזרה לקנדה לאחר ששהה 10 ימים בארץ וצפה בשני משחקי הליגה של הקבוצה.

בעקבות לחץ הנהלת מכבי תל אביב, הושלמו השיפוצים בשער 11 שיאפשרו מכירת 250 מנויים לשער הזה. המנויים יוצעו מהיום למכירה לאוהדים, כשאת המנויים ניתן לקנות דרך משרדי לאן ובקופה בקריית שלום. המחירים הם 840 שקלים למבוגר ו-630 לחייל ולנוער.

הרכב משוער: גיא סולומון, דור מלול, ניבאלדו, סאבו פאביצ'ביץ', רוני גפני, גל אלברמן, גיז'רמו ישראלביץ', תמיר כחלון, האריס מדוניאנין, יובל אבידור, דמיטאר ראנגלוב.

סכנין: גם הזרים רוצים לשחק

בשל המשחק אתמול מול בית"ר מחר סכנין תעלה בהרכב חסר. יניב לוזון התחתן הערב וחאלד חלאיילה הפצוע לא ייכללו בסגל ומספר שחקני הרכב נוספים יקבלו מנוחה. מי שכן יעלו לשחק מחר הם שני הזרים נסטיה צ'ה ודריאן מאטיץ' שביקשו היום באימון לשחק מחר. סכנין מאוד רוצה את הניצחון מכיוון שהמועדון נמצא בקשיים כלכליים וההעפלה לשלב הבא תבטיח הכנסה יפה למועדון.

הרכב משוער: מאיר כהן, מוחמד זבידאת, פטי יא יא, עלא אבו סאלח, באסם גנאים, נסטיה צ'ה, דריאן מאטיץ', לירן כהן, חמד גנאים, אמבסומה קולינס, כרסיטאן דנלאקי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully