וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדאי שתמחקו את החיוכים

הפועל תל אביב מארחת את מכבי נתניה, ומור בן עמי, קוראת בקלפי טארוט, חוזה שנראה כאן הפתעה. ומה יקרה במשחק בין מכבי חיפה לקרית שמונה? התשובות בפנים

לא מעט אנשים נמשכים אל העולם ה'על טבעי', ויש לא מעט ויכוחים לגבי "אמיתיות" העולם הזה, אבל לפחות דבר אחד אפשר להגיד על כך: אי אפשר להתעלם מההשפעה העצומה של התחומים המגוונים על חיינו. בחרנו להכניס את העולם הזה גם לתחום הספורט כדי לנסות לקבל כמה רמזים כיצד להמר בווינר. בשבוע שעבר אירחנו את הנומרולוג רמי דניאל-אלבז, שנתן לנו טיפים למשחקים בולטים השבוע, והשבוע בחרנו ללכת עם מור בן עמי, קוראת בקלפי טארוט, מפענחת חלומות ויועצת רוחנית. העמדנו בפניה שלושה משחקים במסגרת גביע הטוטו. הנתונים שהובאו לה הם תאריכי המשחק, שמות הקבוצות (מן הסתם) ותאריכי הלידה של המאמנים. התוצאות לפניכם.

משחק מספר 23: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה 1.55, 3.0, 3.70

לחלוטין מכבי חיפה צפויה לנצח, לדעתי כמובן. הקלפים מראים על קבוצה עמידה, מיומנת, מאומנת ומשומנת היטב. יש לה את כל התנאים והתמיכה הכספית לאימונים וכמובן להשקעה בשחקנים טובים וחזקים. בניצוחו של אלישע לוי המאמן, שנכנס ביום הולדתו הקרוב לשנה של תקשורת, התפתחות בקריירה והצלחה, הסיכויים הם בהחלט לטובת מכבי חיפה. אלישע לוי וא יודע את עבודתו, מחזיק את השחקנים שלו קצר, והמשקיעים שמאחורי הקלעים יודעים טוב טוב כמה ומתי לחטט בכיסים. בהצלחה. יש אגב סיכוי לניצחון של "הרגע האחרון" בעל אופי "פוקסיונרי".

לגבי עירוני קרית שמונה, זו קבוצה בעלת אופי אידיאליסטי יותר, חולמני, פחות לוחמני. היא מונעת יותר מקפריזות. היא פחות "משומנת" ממכבי חיפה, מה גם שהיא סגורה בהלכי רוח ישנים, קשה לה להיפתח לעבודה מסוג אחר. הקבוצה מאוד תקועה בראייה שלה את הדברים של מהו "ניצחון נכון" ומתוך כך הם יפסידו. קרית שמונה חושבת יותר מדי ומתאמנת פחות מדי. גם אין להם את התנאים הכלכליים שיש למכבי חיפה. הם בטוחים שזה לא משנה והאמונה היא זו שתוביל לניצחון, אך לא במקרה הזה לפחות.

רן בן שמעון המאמן בימים אלו עושה רושם שהוא יותר עסוק בעניינים אישיים ושאין לו פנאי רגשי וקוגנטיבי בשביל לתת לקבוצה את ה"פוש" שהיא צריכה. לסיכום, ממני דרך הקלפים: מכבי חיפה מנצחת את עירוני קרית שמונה.

ההימור: 1

משחק מספר 7: הפועל תל אביב - מכבי נתניה 1.50, 3.15, 3.80

מכבי נתניה לא מתעסקת בדברים הנכונים. יש נטייה בתוך הקבוצה להתעלם מהבעיות שצריכות לבוא על פתרונן, להתעסק בתפל ולא בעיקר ומעל הכול לשגות באשליות במקום לעשות. ראובן עטר באופן כללי הוא איש מוצלח ודומיננטי, עקשן ורואה מטרות, כרגע לא ממש מורגשת לי הנוכחות שלו שם. אני מרגישה כאילו היה סוג של ויתור מבחינתו על הקבוצה ועכשיו זה בבחינת "מה שיהיה יהיה".

לעומת הפועל תל אביב, מכבי נתניה יחסית עושה רושם של בעלת יותר סיכוי לנצח במשחק הזה. אולי אפילו ניצחון בהפרש מאוד קטן או בזכות משהו מאוד טכני ויבש. אלי גוטמן, מאמן הפועל תל אביב, הוא בחור טוב ומוכשר ויש לו סיכוי גבוה להצלחה בשנה הקרובה, אך לדעתי לא במשחק הספציפי הזה.

ההימור: 2

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

משחק מספר 47: מכבי תל אביב - בני סכנין 1.15, 4.0, 7.7

לגמרי מכבי תל אביב, היא חדורת מוטיבציה, אמונה וגם יכולת. יש המון מוטיבציה מצד המאמן אביב נמני, הוא לא מרפה מהשחקנים אפילו לא לשנייה. נמני מלא בנאומים חוצבים ומרימים. יש שם שני שחקנים חזקים שיובילו את המשחק. לבני סכנין יש יותר מדי מאבקים מבית. הם מפולגים ולא מגובשים באמת, יש הרבה דברים מתחת לפני השטח שגועשים, וכמו שזה נראה, את המשחק הזה הם לא ייקחו. אני והקלפים מהמרים כאן על מכבי תל אביב בניצוחו של אבי נמני.

ההימור: 1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully