וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ווסטהאם תציע 7 מיליון ליש"ט על שכטר

באנגליה מתפרסם שהפטישים רוצים להתחזק בחלון ההעברות בינואר בחלוץ הישראלי. גרנט: "הוא שחקן טוב מאוד, יש עוד זמן"

הדיווחים על כך שחלוצה של הפועל תל אביב איתי שכטר עשוי לעזוב אותה כבר בחלון ההעברות בחודש ינואר מתגברים בימים האחרונים, ועדות נוספת לכך מתקבלת הבוקר (שלישי) כאשר באנגליה מפורסם כי ווסטהאם ואברהם גרנט מעוניינים להביא את החלוץ הישראלי כבר בעוד חודשיים.

המנג'ר הישראלי של המועדון הלונדוני אף התייחס לנושא, אבל ניסה לצנן את הדברים: "אני חושב ששכטר שחקן טוב מאוד. כרגע, אנחנו נחכה ונראה, יש עוד זמן עד חודש ינואר".

זה ששכטר מועמד למספר קבוצות אנגליות , ביניהן אותה ווסטהאם, וכן טוטנהאם הלונדונית ואברטון, ידוע, עם זאת באנגליה מדווחים אפילו על תג מחיר מכובד מאוד שעומד על כ-7 מיליון ליש"ט. כזכור, הקשר יוסי בניון הועבר הקיץ מליברפול לצ'לסי בסכום של 6 מיליון ליש"ט.

כזכור, בעבר הלא רחוק דיבר שכטר וחזר על כך לא מעט על רצונו להישאר בקבוצה האדומה עד סיומה של העונה הנוכחית ואז לצאת לאירופה, אולם כפי שפורסם אמש בוואלה! ספורט, החלוץ וסוכניו סבורים שינואר הוא הזמן הטוב ביותר להכות בברזל לאור היכולת הטובה שמפגין החלוץ במשחקי הקבוצה והנבחרת.

הקשר השוויצרי יוהאן פונלאנטן (24) צפוי לנחות הלילה בישראל ולהצטרף לאימוני הפועל תל אביב, לקראת צירופו האפשרי בינואר. פונלאנטן, שמועמדותו עלתה כבר בקיץ, שייך לרד בול זלצבורג האוסטרית, אך לא רשם ולו הופעה אחת בשורותיה. בעונה שעברה שיחק כמושאל בפ.צ ציריך השוויצרית וכבש 14 שערים בכל המסגרות ובעבר הופיע גם במדי פ.ס.וו וברשיה. לזכותו 40 הופעות ושבעה שערים במדי הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully